Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 820 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| seierherren- - Ikke medlem lenger | 2010-09-14 11:07 | |
![]() | Vil anbefale å anskaffe et KRINKELBEIN. Dette er et verktøy som utnytter dreiemomentkrefter til å anbringe, flytte eller organisere ulike gjenstander eller enheter av masse etter ønskede mønstre. Det fine med krinkelbeinet er at det takler både små og florlette objekter (som safrankrokusfrø) og tyngre saker (som diesellokomotiver eller blokkrik endemorene). | |
| nalo | 2010-09-14 11:17 | |
![]() | Det kan godt henda at rake/rive (substantivet) kan brukast om einannan. Det er så mykje som er forenkla no for tida, og gamal som eg er (!) kan du ikkje venta at eg har fått alt med meg. Barnelærdomen sitt godt i, og eg har ikkje på nokon måte tenkt å endra på min praksis når det gjeld bruken av rive for å raka plenen. Å klaga på mine eigenskapar som "ordspiller", synes eg er stygt gjort av deg. Tenk på stakkars meg som heile tida må spela på sidemål og alikevel jamnt over ligg blandt dei 200-300 beste. Trur mange hadde falle i frå om det hadde vore omvendt. Men for all del: ikkje la dette verta enno ein bokmål/nynorsk-debatt | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-09-14 11:24 | |
![]() | hilde da! Jeg har da ikke rettet på deg, men på glory derimot. En rake er en rake er en rake...... Vi er på lag du og jeg (foreløpig) | |