Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 641 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
MyRuin | 2008-05-25 20:42 | |
![]() | Fordi jeg irriterer meg over all sytinga her inne! og ikke klarer å beherske meg, defor har jeg svart her inne! | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2008-05-25 20:48 | |
![]() | Synes det blir litt lite konstruktivt å avskrive et seriøst ment innlegg som syting. Det må da være mulig å holde et visst saklighetsnivå her inne. | |
Janis | 2008-05-25 22:18 | |
![]() | Jøss...hva foregår her inne? Jeg har akkurat registrert meg, kun spillt en runde, ellers for meg selv. Trodde dette var for morro.. | |
Anette | 2008-05-25 23:49 | |
![]() | For en nybegynner som meg er det også ganske kjedelig å hele tiden bli utelukket fra spill....nesten aldri noen som vil spille. Hvordan skal man bli god i dette da? | |
Isabel | 2008-05-26 00:01 | |
![]() | Anette: Jeg kan spille med deg jeg! | |
frumaniac | 2008-05-28 23:42 | |
![]() | ja jeg også Anette! masse folk som ikke vil spille med meg heller, å er selv ganske ny her! er like kjipt at folk ikke vil spille, som de som avbryter! å di som kommer med sånne " herlige " komentarer etter di har vunnet rått av å sperre!!! er her for morroskyld jeg :) | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-05-29 00:18 | |
![]() | Prøv oftere å starte et spill selv Anette,(omdu ikke pleier det) det kan være mange i rommet som vil spille med deg, men som ikke lager spill selv de heller. Verd et forsøk:) | |
grønnmann | 2008-05-29 01:37 | |
![]() | Nå har jeg opplevd det verste lavmål! En spiller kommer dårlig ut i et spill mot meg og ber kjapt om 10 min pause... Jeg er vennlig nok til å akseptere, og pausen avbrytes når det har gått 10 min. Etter dette går det et minutt til før han ber om 10 nye, og jeg aksepterer ikke. Han forteller; "sorry...jeg må avslutte...". Jeg skriver tilbake at han får gjøre det... men tror du han gidder? nei... han lar meg vente i over 15 min til tida går ut!!!! Er det mulig?! Er det mulig å henge disse tullingene ut i forum eller?! De har jo ingenting her å gjøre? | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-05-29 02:28 | |
![]() | Du skjønner godt selv at vi ikke kan henge ut noen. Men det er forstålig at du er frustrert nå grønnmann. | |
bollaboll | 2008-06-04 00:14 | |
![]() | Jeg synes det er helt greit når folk avbryter, jeg. Da går jo jeg MASSE opp i ranking :-) | |