Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 856 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-10-12 21:33 | |
![]() | Jeg har 7 års studier + pedagogikk og jobber for tiden i videregående skole (ikke norsk, men andre fag med skriftlig eksamen). Det kan, for utenforstående, se ut til at vi har et forlokkende slaraffenliv med alle feriene, men sånn er det bare ikke i virkelighetens verden. Vi tok for eksempel en liten timetelling for et-par år siden på min skole og fant at fra skolestart til høstferie, hadde vi overtid som ville tilsvart nesten 14 dager avspasering. Hva vi gjør? Jo, som Ajnor sier: forberedelser og retting. Omatt og omatt. Til Veraw og andre som er på vei inn i skolen: tiden i klasserommet oppveier virkelig for alt det andre :) | |
| ajnor | 2010-10-12 21:55 | |
![]() | Jeg vil også gjerne vite hvorfor Rikard23 mener pesen vi har fått, er velfortjent. | |
| egoline | 2010-10-12 22:00 | |
![]() | Jobber som fagarbeider i skolen etter flere år i bhg, har ikke angret en dag. Har dessuten fått enda mer respekt for de som er engasjert og dedikert nok til velge seg yrket. Jeg ville ikke ha byttet;) De gjør en kjempeinnsats! Stå på alle lærere rundt om!! | |
| ajnor | 2010-10-13 18:48 | |
![]() | Rikard23: Kan du ikke fortelle meg hvorfor pesen jeg får, er så velfortjent? | |
| Reet | 2010-10-13 19:20 | |
![]() | Sikkert fordi han har dårlige erfaringer med sine tidligere lærere. Da jeg gikk på barneskolen var mitt største ønske å bli lærer. På ungdomsskolen hadde jeg mer lyst til å bli tannlege for lærere ... | |