Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 850

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Reet2010-10-13 12:53
Antall innlegg: 249

Hva syns feite folk om å bli kalt feit? Eller overvektig? Kanskje vi må slutte å bruke ordet feit? Kan det være sårende på linje med neger?

Cygnus2010-10-13 13:24
Antall innlegg: 44845

Det er jo helt tydelig at ungdommen vår blir mer og mer overvektig, men det er nok ikke fettspising som gjør det - men derimot alt det hvite brødet, alt sukkeret og brusen. Det er nok forferdelig å være ung og overvektig i dagens kroppsfikserte samfunn. Og derfor menr jeg dere godt kan la være å mobbe her inne - det kan være mange unge som sliter. Merkelig at røkerne ikke tar kampen opp mot mobbing av andre - de som føler seg så mobbet selv burde være veldig oppmerksomme!

Reet2010-10-13 13:31

Som nevnt i røyketråden er det nettopp "mobbingen" som får meg til å ville slutte. Da er det kanskje det som skal til? Skjønt, det er jo ikke mobbing. Det er mer eller mindre konstruktiv kritikk.

atlet2010-10-13 14:01
Antall innlegg: 6

Som feiting vil jeg høyt og tydelig si: jEG GIR FAEN I HVA KARI JAQUESSON OG ANDRE MENER. Som feiting gjennom mange år så har jeg også oppdaget bakdelene ved å være feit........ og så er det vel bare opp til en selv hva som skjer videre............

Cygnus2010-10-13 14:05

gruppen fete er meget sammensatt - det nytter ikke skjære alle over en kam og gi dem en merkelapp (late eller hva som helst). men min henstilling gjaldt unge sårbare mennesker.

rbm2010-10-13 14:06
Antall innlegg: 859

hm dette er vanskelig tema...men selv oppdaget jeg at det var utrolig enkelt å miste mange kilo bare ved å slutte med fett ..som en hovedregel.Ikke melk,ikke smør/margarin ikke hvitt brød! Og spiser bare mørk 70% kakao-sjokolade...Ellers sitter jeg helt stille og spiller!!! Og det kan bevises LOL Joda, jeg jobber jo litt også men det er en rolig jobb.Dette er jo nesten det samme som REET beskriver..dvs.jeg fjernet noe fra hverdagen som jeg ikke trengte..økning av aktivitet ville vel gjort samme jobben tenker jeg..men da hadde kanskje appetitten økt ?? :-D

cod - Ikke medlem lenger2010-10-13 14:56
Antall innlegg: 135

Hun starter i det minste en god debatt. Skjønnhet og tynnhets hysteriet trenger debatt. Noen skylder på genene når de er tykke og det er feil. Men det som er etter min mening uten tvil verst er at tynnhets idealet er gått helt bananas. Det burde handle om trivsel og helse. Disse tynne modellene har ofte store helseproblemer vil jeg tro og det er bare homofile som syns de jentene er pene omtrent.

cod - Ikke medlem lenger2010-10-13 15:01

Noen er bygd, eller disponert til å være tykker enn andre ja, men det er nok ikke det hun prøver å få fram, det vet vi. Menn flest(tror jeg) har ikke problemer med litt tykke damer, vi setter pris på apetitt,,

cod - Ikke medlem lenger2010-10-13 15:03

reet om du leser dette tør jeg mene at nå er jeg koselig, uten å gå på akkord med mine vel sterke meninger.

rbm2010-10-13 15:05

ENIG!! Dette er jo helt sykt..modeller som ser ut som de kommer fra en konsentrasjons-leir!!

Reet2010-10-13 15:27

Nå er vi litt tilbake hvor vi startet. Det er greit å hetse tynne, men ikke tykke. Jeg var selv undervektig i tenårene, og det var ikke særlig gøy. Jeg fikk hele tiden kommentarer om hvor tynn jeg var, at jeg så ut som et Biafra-barn, osv. Jeg spiste som en hest, men det hjalp ikke det spøtt. Det som var påfallende, husker jeg, var at de som var flittigst med kommentarene var de som kanskje hadde et par kilo for mye. Og vi hadde jo alle lært at man ikke gjør narr av de tykke ... så jeg kunne ikke ta igjen.

cod - Ikke medlem lenger2010-10-13 15:37

Hehe har samme erfaring. Herregud så tynn du har blitt(som oftest av veldig tykke mennesker). Hadde det vært sant hver gang hadde jeg vært borte for lenge siden. Det opplevde ikke jeg som hetsing men mer en måte å fortrenge at de selv var tykke. Pluss at jeg da som nå hadde sett bedre ut med mer muskler og fett. Og sannsynligvis fungert bedre, men tviler på at jeg blir eldre om jeg legger på meg. Har ikke vært sykelig tynn. Nei det har aldri vært akseptert å hetse tynne der jeg har ferdes, men når modeller må gå på Kate Moss diett(kaffe, sigaretter, champagne, og kokain) så syns jeg man kan kritisere dette.

cod - Ikke medlem lenger2010-10-13 15:40

Må gå på Kate Moss diett for å få jobben vise klær som damer skal kjøpe dem, er det flere ting som har gått veldig galt avsted. Skulle det stå.

bokfink2010-10-13 15:41
Antall innlegg: 25

Man burde vært fugl - da kan man bruse med fjærene enten man er tynn eller tykk. Eller legge dem glatt bakover og få en deilig silhuett. Jeg synes forøvrig Kristian Fjellanger som stod frem i A-magasinet med sin slankehistorie hadde et tankevekkende poeng: "Jeg vet ikke om jeg egentlig liker den nye, slnke og veldig kroppsfiskerte utgaven av meg selv" (sitat etter hukommelsen). Som Reet sier - vi "naturlige" Biafra-barna synes også det kan bli for mye kroppsfiksering. Hva skal dere forresten ha til middag i dag alle sammen? Fuglefrø?

rbm2010-10-13 15:44

Jeg tror jeg hetset modellbransjen,,hvis ikke beklager jeg det!Jeg hadde en kollega en gang som var særdeles undervektig...og det var litt av en kamp for henne å legge på seg de nødvendige kilo..så det er et problem å være for tynn også..og selvsagt skal man ikke mobbe folk for det!!Det er derfor jeg tror at det har noe med genene å gjøre dette med tynn,tykk og smellfeit!! Vi er nok ikke helt like der ,,men kosthold vil alltid være en vesentlig faktor når det gjelder de som er veldig overvektige!

Cygnus2010-10-13 15:45

slik sett er også det å være katt bra, bokfink, - en kan gjøre seg riktig svær, eller krympe ned til vanlig størrelse!

cod - Ikke medlem lenger2010-10-13 15:47

Ja noen jenter er veldig tynne og kler det samtidig som det ikke er usunt. Kate Moss er kanskje en av de faktisk, på tross av dietten som er oppkalt etter henne. Nå ble dette synsing fra min side så jeg fortsetter. Trente damer er fine, de tar vare på seg selv det er sexy. Tykke damer er fine de har apetitt. Kombinasjonen er enda bedre. Alt er fint juhu la oss hopp i halmen hele gjengen:)

rbm2010-10-13 15:58

LOL nå dreier tråden gitt!

roannima2010-10-13 16:21
Antall innlegg: 302

Jeg liker uttalelsene dine cod ::)) har du halm?? fikk så lyst å hoppe litt!

cod - Ikke medlem lenger2010-10-13 16:29

Takk roannima. Holdt nesten på å si det skulle jeg gjerne gjort, men som den pliktoppfyllende husfar jeg er må jeg gjøre husarbeid fram til min kjæreste må hentes på jobb :)

Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?