Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 836 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Fidelma | 2010-10-13 21:12 | |
![]() | jeg synes at voksne folk ikledd onepiece ligner på teletubbyer. | |
| mymlen | 2010-10-13 21:32 | |
![]() | Jeg synes absolutt du skal få deg en one piece og bruke når du trenger et varmt og deilig plagg. Ikke bry deg om at vi gamliser ikke har lyst til å bruke dem... For bare noen år siden gikk unge jenter med kort-korte topper og magen bar ute på vinteren - huttetu! Mye mer fornuftig å forsvinne inn i en onepiece. Så løp og kjøp, Sigrid-Anne. Lykke til! :) | |
| tonjemarie | 2010-10-13 21:32 | |
![]() | onepiece til barn ja, men ikke til voksne. Ser jeg et voksent mannfolk i onepiece på f.eks butikken så kommer jeg til å le meg skakk:-) | |
| stabur - Ikke medlem lenger | 2010-10-13 21:33 | |
![]() | Joda! En hvit med rosa stripe. Fantastisk stolt da - en smule mindre nå :-D | |
| Isabel | 2010-10-13 22:05 | |
![]() | Har one-piece ufrivillig gave fra min mor, men går med den hjemme bare. Går aldri ut med den... Gjør meg ingenting om andre går med den, men hvis jeg ser en voksen med den ute på butikken eller no, så kommer jeg til å le litt...Barn kan gå med den hvor de vil...:D | |
| Tweedygirl | 2010-10-13 22:17 | |
![]() | One-pice er meget behagelig på kalde høskvelder. Har selv kjøpt meg en sånn, men da også kun til hjemmebruk. Mulig den blir med på hytten i vinter da men ikke ute blandt folk.. :) | |
| Rabiaz | 2010-10-13 22:25 | |
![]() | Vet dere hva......nå fikk jeg plutselig skikkelig lyst på en...!!! En knallrosa :) | |
| Octavia | 2010-10-13 22:40 | |
![]() | Min yngste sønn (9 år) har en Stabæk One-piece. Han elsker den, men jeg står fast på at den er til hjemmebruk:) | |
| Tweedygirl | 2010-10-13 22:42 | |
![]() | Syns rabiaz skulle kjøpe seg en sjokk rosa one pice... Du kommer ikke til å angre... Tenk deg en varm dusj (evt varmt bad) så krype inn i en one-pice å bare krølle seg sammen på sofan med litt godis å ordspill (evt en god bok) d er helt knall.... :) | |
| Irwa | 2010-10-13 22:48 | |
![]() | Jeg foreslår at du ikke kjøper en, for den er egentlig helt på vei ut. Det var mange som gikk med den med en gang, men ikke nå lenger. Den er jo ganske dyr da(hvis du skal ha originalen), så kjøp deg heller en kul bukse og en topp. | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-10-13 22:53 | |
![]() | Bearo: godt å høre at du kler på deg når du beveger deg utendørs :P | |
| roannima | 2010-10-13 23:24 | |
![]() | Rabiaz: jeg har en knallrooooosa onepiece ,,,hihi.....ett utrolig deilig, komfertabelt og "ledig" plagg! Skal nevnes at jeg KUN bruker den hjemme,,,,,,Er ett lite kledelig plagg, det er jeg enig i :) Twiver: forferdelig upraktisk om man må i full fart på toalettet.....plutselig kan det å drite i buksa bli en realitet :-) ( nei, det har ikke skjedd meg,,,,ennå) | |
| ave - Administrator | 2010-10-13 23:36 | |
![]() | jamfør bleieperioden ca 2-3 år....... | |
| Wibecke - Ikke medlem lenger | 2010-10-14 11:39 | |
![]() | Hehe, her i huset har alle fire familiemedlemmene hver sin Onepiece eller Daffedress som våre heter. Sønnen har grå, datteren rosa og mannen min pluss meg har sorte. De brukes kun innendørs. Koseplagg kaller jeg det. Aldri om jeg ville bli sett utendørs i et sådan plagg nei... *lol* men deilig å dra på seg etter en dusj og bare daffe rundt i. Anbefaler derfor å kjøpe seg en slik. | |
| nalo | 2010-10-14 12:02 | |
![]() | Å gå for mykje med slike koseplagg, gjer noko med kroppshaldninga til folk. Det vert for mykje subb subb. Kombinert med crocks eller andre badesandalar, vert det skikkeleg ille. Jentungen ynskte seg slik subbedress i vår, eg sa det var greit, men at det aldri ville verta akseptert at ho brukte dressen utomhus. Ho kjøpte ikkje dressen. Då crocksdilla kom over det norske folk, la eg ned veto mot at "mine" fekk gå med slike. "Men dei er jo så praktiske og behaglige". Skit og. Aldri har slike sko vore over terskelen til mitt hus eller ripa på min båt! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-10-14 15:05 | |
![]() | kjøp deg en til 99kr på obs! du, ikke den store utgiften, og daff i vei :-) | |
| Lovegames | 2010-10-14 16:48 | |
![]() | Synes de ser veldig behagelige ut jeg. Jeg har ikke selv, men min datter på 12 har og hun er over seg av begeistring=) Og er enig i det mange sier her at de er greie å ha på hjemme, men ikke andre plasser når det gjelder voksne=P | |
| gompedyret | 2010-10-14 16:49 | |
![]() | Jeg har litt lyst på en onepiece. Det er blodig urettferdig at bare supermann og fantomet får vise seg offentlig med sånne! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-10-14 17:07 | |
![]() | gompe: kjøp deg en til 99kr på obs! du, ikke store utgiften, og supermann i vei :-) | |
| gompedyret | 2010-10-14 17:50 | |
![]() | Mjæ. Kommer bare til å kaste meg utfor et hustak og så bli kjempeskuffet. | |