Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 850 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| kj-s | 2010-10-19 22:47 | |
![]() | apropos superhex, det skrives SCHwung og ikke SCWHUNG. Tysk vet og der er alt SCH... | |
| superhex | 2010-10-20 15:58 | |
![]() | jeg legger meg langflat! Jeg får skylde på dysleksi i gjerningsøyeblikket... eller noe annet teit som tar skylden vekk fra meg.. :P Selvsagt vet jeg at det er SCHWUNG:) | |
| hoppesen | 2010-10-20 20:11 | |
![]() | Ahhh...ser veldig moro ut - er dette svaret? Er det noen som har prøvd å trene til DVD-ene hjemme?? Orker man det i lengden. Altså , jeg gidder å gå på tredemølle hjemme når det er dårlig vær ute, men hører gjern efra de som bruker DVD-ene jevnlig hjemme... | |
| horkar | 2010-10-21 05:12 | |
![]() | Jeg har brukt DVD-ene, syns ikke det var så veldig moro. Gav det en ny sjanse på Elixia og nå gjør jeg det 3-4 ganger i uka. Syns det er veldig artig, om du ikke henger med så prøv så godt du kan (det gjør jeg) :) Zumba anbefales på det sterkeste! :) | |
| hoppesen | 2010-10-21 12:03 | |
![]() | Takk for svar! Betyr det at det først ble morsomt når du kunne gjøre det i sal med andre? | |
| ave - Administrator | 2010-10-21 12:42 | |
![]() | Sånne aktiviteter blir ikke morsomme før man gjør dem sammen med andre, syns nå jeg da.... Hvor stas er det å stå foran tven i stua mens de andre hjemmeboende soser rundt, flirer, går i veien etc etc. Plass trenger man også.... Men sikkert en god inntekt for smarte markedsførere som prøver å nå folk i tidsklemma;( | |
| superhex | 2010-10-21 13:46 | |
![]() | Jeg for min del kunne ikke tenke meg å kjøpe dvd'en og holde på hjemme. Jeg har sett på youtube litt fra dvd'en.. og jeg personlig blir ikke motivert av noen "perfekte" 20-åringer som instruktører. Det som er kjekt i sal er at du får følelsen av at dette er noe alle kan klare. Instruktører som drar opp stemningen, og salen er fyllt opp av folk i alle aldre og størrelser. Det er motiverende for meg som er stor (men krympende) at jeg klarer å holde følge med alle andre og til og med få skryt av instruktøren og sånn:) Det er sikkert ikke det samme som motiverer alle, men for meg er det gull verdt:) | |
| innocenta | 2010-10-21 17:34 | |
![]() | Hoppesen: Det enkleste man kan gjøre for å holde treningsmotivasjonen vedlike er å variere så mye at det ikke blir kjedelig, og sette seg oppnåelige mål som man må jobbe litt for. :) | |
| horkar | 2010-10-21 19:10 | |
![]() | Jeg syns det ble gøy i sal med andre - både fordi det er folk der som er like "dårlig" som meg og man får inspirasjon til å bli bedre ved å se på de som er bedre enn meg :) | |
| gullai | 2010-10-21 20:15 | |
![]() | zumba er dans. jeg kan ikke danse. ergo zumba ekke så morsomt for meg. mye bedre med ballspill, spinning, step, styrke og lange gåturer:) | |
| Belissa | 2010-10-21 22:25 | |
![]() | Har en time zumba i uken på jobben og det er alltid full sal. Digger det! | |
| kj-s | 2010-10-21 22:58 | |
![]() | (spesielt til gullai) Synd at du lager fastsatte begrensninger for deg selv. Menneskekroppen er bl. a skapt for dans. Begynn med Afrodans f.eks eller primitive danser hvor det ikke er fastsatte trinn, men bare følge trommerytmen på din egen måte (VÆR I DEG SELV). Det gir selbevissthet om din egen kropp, bevegelsesmuligheter og fleksibilitet. Ingen spes, vanskelige trinn, men er frigjørende ( spess. for hjernen). På ZAC (Senter for Afrikansk KulturformidlingsCenter) i Sporveisgata i Oslo er det faste kurser, hvor folk stamper og tramper og svinger seg mer eller mindre omkring, i takt med levende trommer hvor man ofte imiterer dyr / eller forskjellig type arbeider man fysisk kan gjøre som vasking, innhøsting såing eller annet som tar tid, og gjentagelsen gir en ro samtidig som rytmene kan være kompliserte og stimulerende. (Synd er det også for dem som sier de ikke KAN SYNGE OG ALDRI OPPLATER SIN RØST) ALLE KAN LÆRE Å SYNGE OG DANSE OG ALLE GJØR DET PÅ SIN MÅTE (Originalt og personlig). PRØV OG SE HVOR FRI OG UREDD DU BLIR! Lykke til | |
| hoppesen | 2010-10-22 00:30 | |
![]() | Takk for alle nyttige innspill - det er nok sant at det er best i sal med levende folk rundt - det er bare det at jeg haaater treningsenteret og alt det medfører... Får vel fortsette med turer og svømming. | |
| superhex | 2010-10-22 00:43 | |
![]() | Hoppesen: Du må bare finne riktig treningsenter:) Nå vet jeg ikke hvor du er fra men i Bergen har jeg prøvd flere. Stort sett alltid mistrivdes der jeg kom i t-skjorte og en sleten joggebukse for å prøve å gjøre noe med størrelsen min. Blikk har blitt sendt, og jeg har følt at jeg ikke er sprek nok til å gå der. (!) Men endelig fant jeg riktig plass for meg.. ikke et motested, men et familiested. Et senter som verdsetter fysisk aktivitet og viser interesse i medlemmene sine:) Jeg er der 4 ganger i uken og stortrives:) | |
| tøtta | 2010-10-24 01:49 | |
![]() | Har planer om å prøve Zumba jeg også! Alle snakker om det, og høres utrolig artig ut:-9 De har Zumba - trening på skolen der jeg jobber, for de ansatte, men akkurat den dagen jobber jeg sent... Har sniktittet litt på de, og de har det veldig gøy! Så blir nok et treningssenter på meg ja...! | |