Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 850 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cygnus | 2010-10-24 13:29 | |
![]() | I dag ringte det på og jeg løp glad og fornøyd ut for å gi min skjerv - men der stod en ung mann, etter sigende fra Sydney, og 'samlet inn penger slik at han og kompisene kunne reise videre i vårt vakre Norge'. Sant eller usant vet jeg ikke (skjønt hans engelsk var definitivt australsk), men jeg fortalte ham at han var ute på en maksimalt uheldig dag pga aksjon for en god sak. | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2010-10-24 14:38 | |
![]() | "Hæ? TV-aksjon??? Jaha - vent litt, så skal jeg se om jeg har noen småpenger liggende ..." Også går det sju lange og sju breie, og så kommer personen tilbake med en neve kronestykker som puttes på én etter én, mens bøssa blir tyngre og tyngre. Ha sedlene klare, folkens; minimum kr 100,- pr person i husstanden! | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2010-10-24 16:46 | |
![]() | vi har i år som i fjor gitt vekk 2 prøvedykk på den lokale auksjonen. ble veldig vellykket sist! dermed gir jeg 5-6 arbeidstimer, utstyr og luft til disposisjon fra klubben + gitt til bøssebærenrne! kjempeartig, mye penger inn og reklame for klubben. gleder meg! støtt tv-aksjonen! | |
| Rikard23 - Ikke medlem lenger | 2010-10-24 16:52 | |
![]() | Så snill du er arctic. Gir bort luft og greier. Hvis flere er interessert i luft, har jeg også noe til overs som jeg gledelig gir bort. | |
| Lynge | 2010-10-24 17:01 | |
![]() | Jeg er fra Horten. Her har de vært på døra. Har gitt miitt bidrag i år også. | |
| innocenta | 2010-10-24 18:41 | |
![]() | Jeg ga via nettbanken, så slapp bøssebærerne å bære så tungt, Kness. ;) | |
| Hortensdame | 2010-10-24 19:02 | |
![]() | De banket på hos meg, tiltross for FN dag og innsamling til en sikkert god sak så måtte de snu i døra her. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-10-24 19:06 | |
![]() | hortensdama: "til en sikkert god sak"..... Hva får deg til å tro at det sikkert er en god sak da? | |
| GreteSB | 2010-10-24 19:10 | |
![]() | Jeg syns det er en selvfølge å gi etter evne. Siden jeg ikke befinner meg i Norge akkuart nå, har brukt nettbanken. | |
| Hortensdame | 2010-10-24 19:23 | |
![]() | wstine, jeg stoler ikke på de som forvalter pengene og da hjelper det ikke hva det er til. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-10-24 19:42 | |
![]() | men du har en viss tiltro til at det "sikkert er en god sak"..... velvel Det var i alle fall fint å gå med bøsse i dag også. Mange velvillige givere! Og ikke minst at mange barn er med å går med bøsse :-) | |
| sigrid-anne | 2010-10-24 19:47 | |
![]() | I dag gikk jeg med bøsse og i morre må jeg løpe for afrika på skolen min for og tjene inn penger -.- | |
| Hortensdame | 2010-10-24 19:49 | |
![]() | Og som vanlig var det desverre også i år falske bøssebærere ut og gikk.... | |
| kj-s | 2010-10-24 19:56 | |
![]() | Ja, noen strever og gir mer enn andre, på hver sin måte... Min måte er å gi småpenger på bøssa, og resten via nettbank, så har jeg kvittering. Man får jo skattefradrag over 5oo.- ,og de fleste store aktørene er godkjent. "Litt her og litt der".... | |
| LaBarca | 2010-10-24 20:18 | |
![]() | Husstandens medlemmer er ikke helt enige denne ene dagen i året, så det blir bare gitt hvis jeg er hjemme. Leger uten grenser får hver måned og TVaksjonen får sitt i oktober. | |
| karmensita | 2010-10-24 22:44 | |
![]() | Klart jeg i støtter aksjonen! :) Vi får se mange innslag om hva pengene blir brukt til. At det brukes penger til organisering av hjelpen er naturlig, men det er ufattelig mange som får hjelp av de pengene vi samler inn. Det gleder meg! :) | |
| kuami | 2010-10-25 00:38 | |
![]() | Flott med alle som støtter aksjonen, men enda bedre å gi fast støtte til et prosjekt. | |
| tøtta | 2010-10-25 00:44 | |
![]() | Ingen som kom og banket på her...... Vesla har ventet i hele dag, så det var en liten skuffelse ;-( Så, vi får gi pr. tlf i år. | |