Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 836

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
MisterX - Ikke medlem lenger2010-10-28 19:02
Antall innlegg: 39

c -det er jo spillets beste bokstav. Ifølg VeldiGlad skal du ikke bytte W , men bruke den . Et snodig råd, for han bytter OFTE, og pøser ut med bingoer. men bytt gjerne Wèn- men --- den kommer igjen ,igjen ,igjen,igjen ,igjen ,igjen ,igjen ,igjen- nei spill brettspill - spar blodtrykket

VeldiGlad2010-10-28 20:00
Antall innlegg: 1077

I følge meg skal man ikke bytte W med mindre blodtrykket tåler å få den igjen flere ganger. Jeg bytter den rett som det er hvis den ikke passer inn. Heldigvis har jeg lavt blodtrykk og ser det bare som en helsegevinst at jeg blir litt ekstra amper når den dukker opp igjen :)

Forøvrig fins W på brettspill også hvis du ikke har lagt merke til det misterX...

tøtta2010-10-28 20:12
Antall innlegg: 251

C og W er bokstaver jeg alltid beholder! Hvis man gjør som en tidligerer skrev her inne, og sparer noen nyttige bokstaver som kan kobineres med disse to, kan man få skikkelig uttelling i poeng.
Har fått noen gode poengsummer slik!
J
eg synes ikke det er usportslig å bytte bokstaver, uansett hvilke det er, det er jo endel av spillet ;-)

Octavia2010-10-28 22:05
Antall innlegg: 106

Jeg bytter ofte W, men den kommer stort sett alltid tilbake så da er jeg like langt:)

Rikard23 - Ikke medlem lenger2010-10-28 22:55
Antall innlegg: 115

Kan man bytte bokstaver??

trampoline - Ikke medlem lenger2010-10-29 11:07
Antall innlegg: 31

Spiller man for å være snill mot motstander???
Hm, det var nytt for meg...

Sportslig kan man være i skiløypa.

vision quest - Ikke medlem lenger2010-10-29 12:29
Antall innlegg: 3

enig at man ikke burde få bytte w og c for noen gjør jo det hver gang de får den. Og en ting trampoline spiller man ikke for å ha det gøy og gøy er jo når man får lagt ut alle syv og når ser de yngre motstanderne på rundt 10 år hva slags ord de får til det er helt utrolig...

Vippebryter - Ikke medlem lenger2010-10-29 12:41
Antall innlegg: 29

Hvorfor er det usportslig å bytte brikker når det å bytte brikker har svært masse med taktikken i spillet å gjøre?

MayaPapaya2010-10-29 13:14
Antall innlegg: 5

Jeg synes det er sleipt når noen bytter W'en. Jjeg tar det som en som det er: får jeg W'en, så prøver jeg å få lagt den (selv om jeg ikke bestandig greier det), det er også svært sjelden at jeg bytter noen bokstaver i det heletatt - synes det er spennende å prøve å få lagt bokstavene som jeg får - uten å bytte: men resultatet blir vel som vist.. dårlig ranking :p

solfridpeder2010-10-29 13:44
Antall innlegg: 219

vist du bytter--får du dem tilbake på slutten--og da er det verre å få det til.hs

Ruschne2010-10-29 13:54
Antall innlegg: 711

MayaPapaya

Hurra for deg - du er bare helt fenomenal

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?