Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 836 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| AaseB | 2010-10-28 22:25 | |
![]() | Skulle ønske det var mi erfaring òg, Oktavia... :-) | |
| rolig | 2010-10-28 22:58 | |
![]() | Jeg har forlengst kontaktet IF-forsikring, for å høre om jeg har krav på avhengighetserstatning, og de arbeider nå på landsbasis med dette under mottoet. "Rolig, vi hjelper deg". | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2010-10-28 23:30 | |
![]() | Haha, rolig! Kanskje man burde bytte navn :D Jeg slår dere alle ned i støvlene, ihvertfall når det gjelder antall spill (glemte å sjekke innmeldingsdato og antall timer, men er ganske sikker på at jeg leder der óg) Ellers er jeg glad jeg ikke har små barn eller andre altoppslukende forpliktelser, glad jeg har den jobben jeg har, og ikke minst er jeg glad for at jeg synes ordspill er sinnssykt morsomt. Hvis ikke, hadde det kanskje blitt litt slitsomt å være så hekta ... | |
| kuami | 2010-10-28 23:50 | |
![]() | Ja, hva skal man si... slutter meg til kness her... Nå skal jeg på 3 ukers avvenning, til Australia. Tidligere avvennningskurer i fjerne strøk har dessverre ikke hjulpet, heller ikke intens mobbing fra min familie (de sjekker iblant topplisten for kamper og skjønner ikke at det blir et stort antall når man spiller panikk). | |
| gunda | 2010-10-29 00:36 | |
![]() | Prøv et klassisk triks som er benyttet med hell ved annen avvenning: Tving deg til å gjøre noe annet med èn gang du kjenner at trangen til ordspill kommer. Behovet for ordspill blir da fortrengt for en stund. Det vill selvsagt komme tilbake, men man får redusert antall spill, og er et nyttig ledd i en avveningsprosess. Nå er jeg usikker på hvor seriøst trådstarter mener at det er et problem, menmen.... | |
| sommerfugl | 2010-10-29 02:36 | |
![]() | Var akkurat på en tre ukers ferie i USA og trodde jeg skulle klare å holde meg unna ordspill, men den gang ei! Fikk sneket meg til noen runder for å holde abstinensen i sjakk, hehe. Men ordspill er i alle fall ikke det verste man kan være avhengig av så jeg spiller med god samvittighet! | |
| GreteSB | 2010-10-29 07:45 | |
![]() | Bare to måneder til, - da får jeg en laaang pause... | |
| picassa | 2010-10-29 09:45 | |
![]() | Ordspill =helseproblemer- jeg er blant de som staar i fare for aa faa skrumplever av ordspill. Andre sier de royker mer naar de spiller,jeg drikker hehe ikke rart rankingen holder seg lav. | |