Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 836

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Hampus2010-11-07 21:49
Antall innlegg: 71

Tenk på at å bli forlatt av eksen er enda verre enn å bli forlatt av kjæresten/ektefellen. Det hjelper.

Sunshiine772010-11-07 22:06
Antall innlegg: 30

Finn noen å prate med - godt tips her oppe - bare ikke dvel for lenge - gå videre - vi lever bare en gang og livet har mange muligheter...

Å spille ordspill holder tankene unna for min del iallefall ;)

Dette klarer du å komme over - lykke til :D

rolig2010-11-07 22:10
Antall innlegg: 69

Jeg glemmer aldri de dagene jeg ble forelsket i Ordspill. (2008). En forførende kvinne med hypnotiske egenskaper. Jeg ble bergtatt.
Ingen andre kvinner jeg hadde møtt kunne tilby bingoer, medaljer, asyltreff og døgnåpen tilgjengelighet....forels kelsen var enorm.
Vi flyttet sammen og ga oss ut på en kjærlighetsvandring jeg aldri hadde opplevd før. Vi satset alt...fullt og helt.
Men ingen trær vokser inn i himmelen... etter 1 års flammende nærhet, tok forholdet slutt. Hun begynte å gi meg alt for mange av livets konsonanter. De vakre, livgivende vokalene forbeholdt hun andre. Jeg forbannet henne, kalte henne utro og slo opp.

I halvåret vi var borte fra hverandre bollet hun seg med andre (se topplista). Jeg led sjalusiens kvaler.....jeg bare måtte ha henne tilbake.
Ok - hun slapp meg inn i varmen igjen. Men bare på en betingelse: Jeg måtte love å ikke komme inn på lista over de 100 beste - for de ville hun ha for seg selv.

Selvfølgelig aksepterte jeg ultimatumet....og i dag er vi de beste venner, selv om sjalusien flammer opp når jeg ser at hun deler ut de beste kjærlighetsærklæringene til andre spillere (les vokaler), vet jeg at så lenge jeg holder meg unna topplista holder hun meg i live med lange, trivelige kvelder med rødvin, bingoer og rankingkarameller.

Kjærligheten kommer, kjærligheten går, men husk: Gleden over en bingo i ny og ne og en motstander som legger DV, PM, PD og sier grt og tfs veier opp det meste av livets ulykksaligheter.
Og snart er du like hekta igjen.........Lykke til videre i livet!

gullai2010-11-07 22:50
Antall innlegg: 117

time is a healer.

Ninaxxx2010-11-07 22:57
Antall innlegg: 1437

Godt skrevet, rolig :)

gompedyret2010-11-07 23:25
Antall innlegg: 4381

Rolig: poesi. :)

Jetskien: Aksepter at det gjør vondt, men heller ikke dvel ved smerten. Dra ut med venner, ta kontakt med gode folk du ikke har sett på en stund, kom på neste ordspilltreff og scrabbleturneringer og sett som mål at du skal føre en samtale på minst 100 ord med minst to ordspillere du ikke kjenner fra før.

Begynn å trene. Slå på boksesekker. Gå i gatene med flosshatt og hils på forbipasserende mennesker. Innimellom er det lov å spise iskrem. Syng. Hopp i sølepyttene.

miamaria2010-11-07 23:30
Antall innlegg: 1002

gråt.
det er lov å gråte.

mysteria - Ikke medlem lenger2010-11-08 00:29
Antall innlegg: 1124

Det med å slå på boksesekker er en god ting.
Og møt nye folk.
Vær opptatt med noe.
:)

Jetskien - Ikke medlem lenger2010-11-08 06:25
Antall innlegg: 46

Takk for alle rådene og snille ord:) Får prøve spille litt da:)

Reet2010-11-08 09:04
Antall innlegg: 249

Min mor sa alltid at kjærlighetssorg og albuestøt varer like lenge. Hvis du fortsatt sliter kan jeg anbefale kamferdrops. Det skal ha egenskapene. Sist jeg kjøpte det ble jeg flørtet skikkelig med av fyren på Narvesen, så det hjalp altså før jeg fikk åpnet pakken :)

seierherren- - Ikke medlem lenger2010-11-08 09:10
Antall innlegg: 168

Det tar 6 uker. Bare begynn å tell ned dagene.

Spis vannmelon i mens.

lindoha - Ikke medlem lenger2010-11-08 10:15
Antall innlegg: 23

Heia Reet. Subsidiært kan jeg anbefale ei skikkelig 3-dagers fyllekule. Hjelper ikke men veldig gøy:)

seierherren- - Ikke medlem lenger2010-11-08 11:29

Bare tøys. I disse seks ukene skal du ikke røre alkohol.

Du skal jogge/trene forholdsvis hardt minst en halv time hver dag.

Isobel2010-11-08 12:19
Antall innlegg: 16

Ny kjæreste.

seierherren- - Ikke medlem lenger2010-11-08 13:02

Også bare tull. Ikke en gang så mye som en flørt er lov i rekonvalesensperioden.

Men du kan begynne med flørting, "casual relationships" eller tilfeldig sex etter behov de neste 3 månedene (+/-). I denne perioden kan du trappe ned treningen til 2 ganger i uken. Spis som normalt.

Seriøse forhold kun når 4 måneder (+/-) er gått siden bruddet. Tren og spis som du ellers normalt ville gjort.

Scrabla2010-11-08 16:12
Antall innlegg: 2275

Lurer på om seierherren skriver pakningsvedlegg på apoteket.
I så fall, send meg gjerne pakningsvedlegg på mann, samboer, barn, naboer og jobb.

wstine - Ikke medlem lenger2010-11-08 16:20
Antall innlegg: 2369

jeg og vil ha pakningsvedlegg!

kjærlighetssorg går over, tro det eller ei! Som å brekke foten rett av, AU!
fase 1 Spill Bjørn Eidsvåg, vinterland. Gråt og sørg
fase 2 Spill Ramones, Dead Kennedys og bææng i vei
fase 3 spill Chumbawamba: I get knocked down, but I get up again. You`re never gonna keep me down
fase 4 spill Hit the road Jack
fase 5 spill I will survive
Sånn, reis deg og ta verden med storm!

seierherren- - Ikke medlem lenger2010-11-08 17:22

Wstines musikkopplegg passer fint inn i mitt program.

Nei, Scrabla. Holder meg til livskriseveiledning.

6-ukersprogrammet er et opplegg jeg har laget til alle damene jeg har dumpet, for å lette de kroniske samvittighetsplagene jeg begynte å slite med på høyden av min singellivskarriere.

Alternativt et opplegg for meg selv siden jeg er blitt dumpet så masse selv?

Eller kanskje jeg rett og slett er samlivsterapaut?

Eller bare selvutnevnt ekspert på Alt Mellom Himmel og Jord?

rolig2010-11-08 17:43
Antall innlegg: 69

For ordspillere på sjekker'n må det jo være greit med følgende starters:
Har du en standard normal? (Gjett hva)
Liker du en hurtig en? (ja,ja....det ender ofte slik)
Er du på jakt etter en tilfeldig lynrask? (one-night-stand)
Jeg har panikk. Har du et brett? (asylvarianten)
Jeg liker spesial. Er du standard? ( for bi - og homofile)
Er du tilfeldig stressa? Jeg er panisk normal. (Prøv denne!)

Lykke til i jakten på kjærligheten!

snuppilura2010-11-08 18:22
Antall innlegg: 153

Det er bare enn ting som hjelper mot fyllesyke oh kjærlighetssorg. Mere av samme sort...

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?