Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 841 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| contender | 2010-11-12 16:15 | |
![]() | Og jeg som trodde det vare bare jeg som gikk opp og ned! Ned og ned og ned og ned - og så opp og opp og opp, for så å falle, falle falle... Trodde det hadde med dagsformen å gjøre, men ser nå at det bokstavdemoner som er ute og går! Jeg spiller nesten bare tilfeldig, der er det også rutedemoner vil jeg tro.... | |
| Octavia | 2010-11-12 17:37 | |
![]() | Denne gangen gikk brikkedemonen utover min motsander med særdeles ujevn fordeling av bokstavene. Fint for meg, men lite hyggelig for motspilleren. | |
| Cygnus | 2010-11-12 17:55 | |
![]() | Contender: det er beviselig brikkedemoner som er på ferde, for ellers ville opp-nedene vært mer ujevne - neida, det er BARE ned en lang periode, så BARE opp en periode (hos meg vanligvis kortere enn nedperioden) Ergo! | |
| Octavia | 2010-11-13 10:51 | |
![]() | Hos meg tok brikkedemonen hevn så jeg kom raskt ned igjen på mitt vanlige nivå. | |
| nattugla | 2010-11-13 20:42 | |
![]() | Det er noe som er galt....Brikkene kommer ikke tilfeldig...Er et mønster i det...Man går lenge oppover, for så å gå lenge nedover...Samme mønster hele tiden.....Syns det er dumt at det er sånn...Noe er galt.... | |