Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 477

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Zigbrith2010-11-15 23:20
Antall innlegg: 7

Da kan man vel bare fyre løs? :D

Zigbrith2010-11-15 23:24
Antall innlegg: 7

Spør du meg, så kan man legge opp til morsomme replikker på en annen måte, men det kan naturligvis være at jeg misforstår trådstarter. Jeg er åpen for alt. :o)
Men etter så mange tilbakemeldinger burde det vel vise seg at TS var ute etter morsomheter?
Skyter man rundt seg, må man tåle å bli truffet. :o)

jonpiversen - Ikke medlem lenger2010-11-16 21:25
Antall innlegg: 108

Herlig Tombola!!! Hvis dere ser på min side så kaller jeg meg selv spøkefugl. Bevaremegvel hvo gøy det er å trekke opp enkelte- og hvor enkelt det er.

Ruschne2010-11-16 22:16
Antall innlegg: 711

jonpiversen du hadde vel en hensikt med å starte tråden , eller er du bare ute etter å trekke opp flest mulig.

Vil du bli tatt seriøst så opptre seriøst......... eller er det bare spøkefuglen i deg som er ute og flyr

jonpiversen - Ikke medlem lenger2010-11-16 22:55

Jeg har faktisk aldri opplevd at du kan ha tur/utur 10- 20 ganger på rad når du spiller brettspill. Ei heller å få W`en eller Æ`en sååååååå mange ganger tilbake ved gjentatte bytter.

VeldiGlad2010-11-16 22:59
Antall innlegg: 1077

Har du virkelig sittet å spilt brettspill 20 ganger på rad? :D

jonpiversen - Ikke medlem lenger2010-11-16 23:13

Jeg har spilt for begge , byttet for begge,rotert brikkene du bytter ifra, og MIN konklusjon står her over. du greier 7-8 "spill" på en time. På ordspillet har jeg sittet ihvertfall 8 timer mer eller mindre i strekk.

VeldiGlad2010-11-16 23:24

Da er det bare å bøye seg for din konklusjon da; ordspill er magisk på det ondeste vis!

jonpiversen - Ikke medlem lenger2010-11-17 00:06

Vil ikke at noen skal BØYE seg for min konklusjon. Subjektive meninger er meg bekjent lovlige i et domokrati.Aner jeg et snev av en spydig undertone her? VeldiGlad for at jeg ikke bor i Mayonmar ( muligens feil skrevet ,men landet het Burma før).

USA - Ikke medlem lenger2010-11-18 15:45
Antall innlegg: 1252

Er helt enig med jonpiversen her, ikke kom og fortell oss at vi er paranoide.

Selv fikk jeg bare elendige bokstaver i mange spill på rad, (og trykket på avbrudd) noe som umulig kunne ha skjedd med brettspill IRL, så noe muffens er det her.

At det er noen spilleutviklere som står bak dette herket er det ingen tvil om. Alle kan gå inn på min profil og se på ratingkurven og bli sjokkert.....

jonpiversen - Ikke medlem lenger2010-11-18 21:55

Nå har jeg 2400p, har hatt 3958. Forklaring:Alle har blitt JÆVLIG gode,jeg blir bare dårligere og dårligere-- øvelse gjør IKKE mester.

jonpiversen - Ikke medlem lenger2010-11-18 22:21

Bytta 33 bokst. i siste spill ,såkom vokalene. SÅ BRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!

jonpiversen - Ikke medlem lenger2010-11-18 23:06

Etter nye grisebankinger slår jeg følge med USA -slutter å spille,dette er aaaaaaaltfor dumt.

Ninaxxx2010-11-18 23:11
Antall innlegg: 1437

At dere ikke har gjort det for lenge siden, er meg en gåte.
Hvis jeg hadde holdt på med noe som gjorde meg så frustrert og oppgitt som dere virker å være, hadde jeg gitt opp for lengst.
Men dere er kanskje mer tålmodige.
Noe må det være, ihvertfall.

VeldiGlad2010-11-19 00:37

Dette er virkelig søtt! :)
Får lyst å klype noen litt i kinnet :D

s29a - Ikke medlem lenger2010-11-19 01:40
Antall innlegg: 29

Jeg skjønner frustrasjonen. hvis du allerede etter tre legg,og bare konsonanter,skjønner at det blir walkover til motstanderen, og det samme skjer om og om igjen-ja da er det ikke lenger et MORSOMT spill. Uflaksen her kan strekke seg over veldig mange fler spill enn min erfaring er med brettspillet Scrabble

MisterX - Ikke medlem lenger2010-11-19 02:17
Antall innlegg: 39

Merkelig at ikke flere har hengt seg på hylekoret.Jeg synes det er unaturlig at f.eks samme konsonanter så OFTE kommer tilbake igjen når man bytter. At taps/seiersrekker ofte kan bli veldig lange synes jeg også er litt "skurrete". forumet derimot- ja der er det noen gjengangere som jager vekk lettskremte personer med usakligheter ,fjas,vås ,spydigheter og personangrep. Dog allikevel- vi bor i et fritt land.Til Nina:Har ikke ordstarteren lov å lufte "problemer" ute at du skal kalle det for frustrasjon.

Ninaxxx2010-11-19 07:34

God morgen Mister x.

Jo, så absolutt! Det er ikke noe forbud mot å lufte frustrasjon i forumet. Har jeg skrevet at det er det noe sted?

Det jeg skriver er at jeg hadde gitt opp ordspill for lengst dersom jeg hadde opplevd frustrasjonen/urettferdig heten så sterkt som de over her gjør. Det må være slitsomt å holde på med noe over så lang tid som gjør en så lei?

Det var ikke noe annet jeg mente, og jeg også får vel lov til å mene noe, skulle jeg tro.

Ninaxxx2010-11-19 07:39

Beklager, leste litt kjapt der. Jeg mener også at man kan lufte problemer alt man lyster i forum. (Jeg tenkte vel at om jeg har problemer, så blir jeg frustrert)

Temaet i seg selv må gjerne diskuteres, og min mening rundt det, er at det _er_ tilfeldigheter som avgjør hvilke brikker man får utdelt fra spill til spill. Detr finnes ingen demoner (les; spillutviklere) som trekker i trådene der ute.
Min erfaring er deriomot at om jeg er i form, sovet nok, og generelt har en god dag, så vinner jeg kamper selv med "dårlige" brikker. Er jeg derimot litt ute av lage, taper jeg kamp etter kamp.

seierherren- - Ikke medlem lenger2010-11-19 10:07
Antall innlegg: 168

Synes vi bør gi jonpiversen uforbeholdent rett her. Hvis han sier det er noe muffens, ja så er det muffens.

Spørsmålene blir da:
- Er dette et resultat av magi?
- Er spillet programmert slik at enkelte får flere konsonanter og andre vokaler?
- Har jonpiversen mer uflaks på kontorstolen foran datamaskinen enn på skinnfellen foran peisen på hytta?
- Tok Pascal feil da han laget sine teorier om statistikk og sannsynlighet?

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?