Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 865 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LaBarca | 2010-11-24 21:23 | |
![]() | www.pfu.no/case.php?id=10 92 Jeg visste heller ikke at det hadde vært rehab i Nyksund. Linken viser at det ikke gikk helt greit for seg, pressefaglig sett. | |
| Cygnus | 2010-11-24 22:40 | |
![]() | Men Nyksund er jo ikke så langt nord - dra litt lengre nord da, folkens, Norge har nok å by på på nordlige breddegrader! | |
| LaBarca | 2010-11-24 22:49 | |
![]() | Nyksund er på høyde med Kautokeino, altså 69 grader nord, 2 grader sør for Nordkapp. Østover, derimot, er det en god del å ta av. Russergrensen ligger 16 grader lenger øst. | |
| tøtta | 2010-11-25 00:26 | |
![]() | Har vært to turer nordover :-) Brønnøysund første gangen (kjørte bil tur/retur). Nydelig sted med mye flott natur. Andre gangen tok jeg fly til Evenes. Bodde i Harstad i ca 14 dager. Kjørte endel rundt til Sortland, Bremnes, osv. Tok båten over til Svolvær og kjørte hele veien ned til Å. Fantastisk sted, og likte meg spesielt godt i Reine (tror det var det det het). Når vi skulle sørover igjen til Østfold, kjørte vi bil hele veien, og fikk da oppleve flere flotte steder i vårt vakre land ;-) Nord-Norge er veldig flott og håper på flere turer nordover. Og, det er sant som det sies: Nordlendinger er veldig gjestfrie og har en fantastisk humor! | |
| Bhå | 2010-11-25 00:32 | |
![]() | Tja, æ har bodd på Andenes, og det einaste bra med det om vinteren, e at du kan ta to skritt fram, og så blåser vinden deg fra bautaen og nedover hovedgata helt til "Teria"..... om du fortsatt står på føttern da :-) | |
| Mariti | 2010-11-25 00:45 | |
![]() | Nord- Norge må oppleves både på vinter og sommer ! Lyse netter om sommeren og nordlys om vintereren. Og mye vær.... | |
| Tweedygirl | 2010-11-25 01:06 | |
![]() | Norsk nordlys-video får NASA-skryt! www.nrk.no/vitenskap.../1 .7395229 Liten videosnutt av det fantastiske nordlyset. Til og med NASA falt for det... :) | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-11-25 01:16 | |
![]() | Nordlyset er magisk! Og noen (ikke alle) nord-norske dialekter er fine. Smyger seg inn i øret ... For den som ikke har vært der: reis og opplev! Du finner det meste: de barskeste møter mellom hav og himmel, myke hvite strender og vide vidder. Den fineste byen? Tromsø :) | |
| Boubou | 2010-11-25 09:34 | |
![]() | Har ikke vært nord for Trondheim (og der har eg vært en gang, en dag, for å drive sport, så ikke det spøtt). Det frister rett og slett ikke å dra nordover. Jeg liker sol, varme, kultur, historie, arkitektur... og da er det bare endel andre steder som kommer foran. Skammer meg litt - men bare bittelitt - for at jeg kjenner mitt eget land så lite. Var i India sist, neste gang blir det nok Frankike - igjen (har familie der, så er "programforpliktet"). Skal jeg nordover en dag blir det med hurtigruta ;-) | |
| Lynge | 2010-11-25 09:36 | |
![]() | Har vært endel nordover da Gubben er fra Finnmark. Hammerfest er det lengste jeg har vært. | |
| Assistenten - Ikke medlem lenger | 2010-11-25 10:10 | |
![]() | Om man er interessert i arkitektur,trenger man ikke alltid å dra sørover i europa,tør påstå at det nye biblioteket i Tromsø kan måle seg med mye av den arkitekturen jeg har sett på reise: ) nb-no.facebook.com/p...88 46519188 | |
| Woland | 2010-11-25 10:15 | |
![]() | Født og oppvokst i Bodø. Flytta sørover som 15-åring. 19 år senere dro jeg hjem igjen (på besøk) for første gang. Har tilbrakt noen uker nordpå så godt som hver sommer siden da. I år blir mitt første gjensyn med "vinter i nord" på 35 år. Feirer julen på verdens vakreste sted; Brennvik på Hamarøy. Det skal bli deilig... | |
| pie | 2010-11-25 15:45 | |
![]() | Halvt nordlending ,en kjempeflott landsdel | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-25 17:35 | |
![]() | Bodde to år i Lakselv, Finnmark på 90-tallet. Har ikke vært nordover siden, men det frister med en tur. Kanskje til sommeren? | |