Spillrom
Sjiraffen2
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 877

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Boubou2010-11-28 21:26
Antall innlegg: 1210

28.11 klokken 21.17:
Sett på Harry Potter /The Goblet of Fire, sovnet foran filmen, sovet, koselurket med barn i senga, hentet ved, tent i peisen, laget søndagsfrokost, spist søndagsfrokost, ryddet, vasket klær, sett Harry Potter / The Half Blood Prince, gått tur med bikkja, måket sne, vokset skuldre og rygg på mannen, spilt scrabble, laget middag, hentet barn i bursdagselskap, spist middag, lest Dr. Proktor for barna, tent adventslys og sunget, måket sne og spilt snørugby med bikkja, kikket på Robinson - og slått på PCn for en ny runde scrabble ;-)

innocenta2010-11-28 21:28
Antall innlegg: 186

I kronologisk rekkefølge:
Sett på tv, sovet, våknet av nachspiel hos naboen, sovet mer, drukket kaffe, spist frokost, gått tur med hunden, gitt sønnen min frokost, tatt toget til Lillestrøm, vært på hundeutstilling (som tilskuer), handlet hundestæsj, spist lunsj, tatt toget hjem, spilt ordspill, gått tur med hunden, vært på trening, spist kveldsmat, spilt ordspill.

Assistenten - Ikke medlem lenger2010-11-28 21:50
Antall innlegg: 90

Sto sent opp, tente stearinlyslys, kaffe og frokost, spilte ordspill, hang opp julestjerna, satte pinnekjøttet til koking,handlet på nettet, googlet etter kenneler for kongepudler(tar gjerne mot tips), mer kaffe, mer ordspill,laget kålrabistappe fra bunnen for første gang(god!),satte på juleplate, spiste middag(godt!), gikk sen søndagstur, mer julegaveshopping på nett.

maf2010-11-28 22:45
Antall innlegg: 89

Siden kl 22.38 i går har jeg:
Sett slutten av en film, drukket rødvin med mannen, spilt ordspill, sovet, drukket kaffe, glemt å spise frokost, hengt opp julestjerne, lest noen timer i boka Liberty av Jacob Ejersbo, gått tur i snøen, prøvd å overtale mannen til å måke foran carporten, skrevet jobbsøknader, tilbragt 45 min på romaskin, trent med rokkering, dusjet, sett litt TV, lagd og spist tortilla-wraps, spilt mer ordspill, vasket tøy, lest mer bok...
Utrolig hva jeg faktisk får gjort mens jeg føler at jeg ikke gjør noe som helst!

Lene T2010-11-28 23:08
Antall innlegg: 2931

For 24 timer siden var jeg iferd med å avslutte en konsert med godt besøk:-) Så var det sosialt samvær, så på opptak av Skal vi danse-finalen, sov, sløva med pc, kaffe og tv, vasket klær, rundvasket kjøkken og hengt opp julegardiner, satt frem lysestaker, funnet ut at ingen av julestjernene lyser, lagt flanelltrekk på dynene (det er KALDT!), vært på konsert, spist indisk take-away.

arctic - Ikke medlem lenger2010-11-28 23:53
Antall innlegg: 931

siste 24 timene... starta vel i går kveld på denne tida med lydbok. deretter ble det sove, stå opp og forbanne været, komme seg på ski i snøføyka, falle litt pga mye stein, hjem og skifte, finne ut at vi ikke har varmt vann, skifte baterier i skredsøker og hodelykt, ordne pulker og ski for morgendagens telttur, spise tidlig middag, ordspill, høre på putti plutti pott, fakkeltog, 4km på en miniski, julegrantenning, gang rundt juletreet, fikk godtepose av nissen, handle litt til telttur, pepperkakebaking, lussekattbaking og julesangsynging, fyrte av røykvarsleren 2 ganger, spise kaker, planlegge skitur og ordne utstyr for å ha med oss en inder på skitur i polarnatta på svalbard, rusle hjem, ser at vi fortsatt ikke har varmtvann, og nå et ordspill og så henge opp vått turutstyr.... har jammen vært mer effektiv enn jeg trodde...

Hampus2010-11-29 00:10
Antall innlegg: 71

230 la meg
0900 stod opp
1100 ga en glassblåsingsdemo og omvisning til en gruppe blinde og svært svaksynte fra Norsk blindforbund (!)
1300 satte elgsteik i ovnen
1500 middag med masse gode venner
1800 kjørte gutta mine på klatrekurs. Sov i kafeen
Resten av dagen Facebook, ordspill og vino
Nå trøtt og svimmel. God natt:)

Bhå2010-11-29 01:19
Antall innlegg: 232

Besøkt svigermor, og hatt sex med dattera hennes ;-)

anino2010-11-29 07:35
Antall innlegg: 196

Vasket husvask på kjøkkenet, motert en julekalender, helgvask på resten av huset, badet minsten, lagd frokost, lunsj, middag og kveldsmat til familien, vasket gardiner, hengt de opp og tatt de ned igjen, kjørt hjem overnattingsbesøket til eldstemann, hatt besøk av svigerinna mi med mann, servert, kaffe, te og kaker til de, montert en juleduk, sitten litt på nettet, dusjet, pusset tenner, sminket meg, ryddet litt her og der, sett på en episode av frustrerte fruer,sovet... var det jeg kom på ;)

trymare2010-11-29 16:36
Antall innlegg: 871

Navlebeskuende og uinteressant. Alle de unødige tingene bortskjemte oss gjør i løpet av et døgn. Min mening, dere har jo lov å være uenig ;-)

Tedh - Ikke medlem lenger2010-11-29 17:00
Antall innlegg: 238

Statistisk skulle det vært flere som hadde hadd sex i en helg, men ordspillere kaster kanskje ikke bort tida på sånt:) Jeg vil gjerne dra opp den statestikken, men kan ikke skryte på meg noe som helst.

Jeg har i hvertfall fått gått på dass opptil flere ganger siste 24 t, noe ingen av dere andre har tatt dere tid til. Akt m sneipen i snøstorm, sett film, lagd hjemmelagd pizza, fyra for harde livet (ikke lett m gasspeis) og eller vanlig kjedelige gjøremål. Bhå har hatt det mest gøy vil jeg tippe:)

Sqz2010-11-29 17:25
Antall innlegg: 73

Siden kl. 17.30 i går har jeg vært på siste øving før konsert, strevet med å holde varmen, avholdt konsert til fullt hus:), pyntet til advent og tent lys, sett nyheter på tv, sovet, forsovet meg, jobbet og vært på to konserter i løpet av arbeidsdagen, spist rester etter helgas julebord, ringt datteren min og spilt scrabble:)

Apion2010-11-29 20:37
Antall innlegg: 25

Spilt datspill, sett TV, sovet. Burde nok egentlig ha fortsatt med det. Forsov meg, våknet 8.30 og sprang til t-banen halvt i svime. Så da at t-banekortet lå igjen hjemme og sprang hjem og hentet det, og så tilbake til t-banen. Gikk på og satt og leste som vanlig. Merket at jeg hadde gått på feil t-bane først en stasjon før endestasjonen. T-banen tilbake hadde akkurat gått og jeg måtte vente et kvarter på neste og da jeg skulle bytte måtte jeg vente ti munutter til. Da jeg endelig kom på jobb 9.40 innså jeg til min store forargelse at jobb-laptopen min lå igjen hjemme...Kan ikke gjøre veldig mye uten den så det var bare å dra hjem å hente den. Begynte å jobbe 10.30. Måtte ta igjen den tapte tiden så kom akkurat hjem fra jobb nå. Ikke min dag i dag.

Fiskekroken2010-11-29 20:44
Antall innlegg: 290

Stor medfølelse m/et smil går til deg Apion:-)

Torill2010-11-29 20:48
Antall innlegg: 3668

Stor medfølelse til deg også Tedh.

Apion2010-11-29 21:04
Antall innlegg: 25

Takk Fiskekroken! Håper på en bedre dag i morgen.

gullai2010-11-29 21:09
Antall innlegg: 117

spilt ordspill, sovet, spist frokost, gått til jobb, vært på jobb, gått hjem, spist, trent, spist, ordspill og snart i koma.

Tedh - Ikke medlem lenger2010-11-29 21:09
Antall innlegg: 238

Haha Torill, var ikke noe sympatifisking herfra:)) Jeg har hatt det helt topp siste 24t, men Apion har m sin ditree het, hatt en møkkadag, så mine tanker og medfølelse går dit. 10- 12 blå nedi by n og alt går i dass er ikke en dag å samle på...

Clint2010-11-29 23:04
Antall innlegg: 219

Har det siste døgnet sovet, stått opp, dusjet, jobbet, åpnet felleskonto med min bedre halvdel og sett tidenes fotballkamp på tv. Nå skal jeg legge meg igjen

Clint2010-12-01 08:56
Antall innlegg: 219

0854 1. desember 2010
Har det siste døgnet jobbet, spist, jobbet litt til, spilt litt playstation, spist middag hos min far, sett en merkelig film, spilt litt mer playstation, sovet, våknet og mottatt medalje her på ordspill fordi jeg ahr vært innlogget i 30 dager i strekk

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?