Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 877 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LaBarca | 2010-11-29 22:15 | |
![]() | malinche, cygnus fikk svar, du får bla tilbake og sjekke. Torill. Narkotika er ulovlig. Mange har klart seg med ei pipe eller to, men du har også mange som ikke har klart det. Jeg er bestemor til to, og er derfor veldig bevisst på farene. Selvfølgelig er det ikke bare kjendisene som skal etterforskes, men det ble nå engang starten på denne tråden siden menigmann ikke står frem på førstesida av ei riksavis og bekjenner sine synder. | |
| Torill | 2010-11-29 22:45 | |
![]() | Jeg mente ikke at lovbrudd er så mye å skryte av, om man er kjendis eller ei. Poenget mitt er at alle har gjort noe ulovlig, om det er å kjøre for fort, servere alkohol til mindreårige, snyte på skatten, naske i butikken eller eksperimentere med illegale rusmidler. Men vi kan ikke bures inne alle sammen av den grunn. | |
| VeldiGlad | 2010-11-29 22:56 | |
![]() | Jo, bur oss inne! Alle som en! | |
| Hildr - Ikke medlem lenger | 2010-11-30 14:51 | |
![]() | Hva er sunt med ordspill? Tror det er få smartinger som spiller ordspill, tror det er usunn flukt for de fleste som spiller. Om man ser tv og røyker hasj som er rimelig egoistisk og på grensen til destruktivt, så er det ikke på langt nær så ille som å spille ordspill, det har man enda mindre igjen for. Om en i familien skulle røyke hasj eller spille ordspill ville jeg valgt hasj. De som spiller ordspill er totalt i egen verden og umulig å få kontakt med. Neppe hasjrøykigen man angrer på ved dødsleiet, men alle timer man kaset bort med ordspill freks. | |