Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 281

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
nulltull2010-11-30 13:04
Antall innlegg: 43

Satt på kafé i Bodø på 90-tallet engang, og ved nabobordet satt Halvdan Sivertsen og spiste lunsj. Dette var på den tiden da det ennå var lov til å røyke inne på kaféer, og jeg gjorde akkurat det. Plutselig kommer Sivertsen bort til meg og ber meg slukke røyken; siden han sitter og spiser... Mine venner synes han er litt frekk som gjør dette, og informerer han om at det faktisk er LOV til å røyke der vi sitter, og han bare kan flytte seg inn i ikke-røyk avdelinga på kaféen.

Sivertsen snøfter, snur og forlater kaféen... Kjendiser altså! B-p

verb2010-11-30 13:50
Antall innlegg: 87

Har kline med Benedicte adrian på en fest påOppsal. Den gang var de Dolly Delux. Ole Idole var på festen.

SandraLinn2010-11-30 14:05
Antall innlegg: 122

Jeg kjeftet på Jahn Teigen da jeg var 9-10 år. Jeg var på et hotell og spiste middag med foreldrene mine. Mens jeg står i kø for å få dessert, kommer det en mann og bare sniker seg inn nesten først i køen. Da sier jeg bestemt: " Still deg bakerst! Det er ikke lov å snike!" Foreldra mine sa etterpå at det var Jahn Teigen, og da skal jeg si jeg ble flau. hehe!

Jerry1 - Ikke medlem lenger2010-11-30 16:16
Antall innlegg: 710

Har en lei tendens til å treffe på Kurt Nilsen på flyplasser....

sommerfugl2010-11-30 16:45
Antall innlegg: 473

LaBarca: Morten Harket kunne lurt meg! Sukk... Men dessverre har han vært i behørig avstand de gangene jeg har sett han!

Gikk rett inn i brystkassa på Johan Olav Koss på en fredspriskonsert for mange år siden. Det var litt flaut og litt godt :o)

Kattami102010-11-30 17:13
Antall innlegg: 47

Hadde det ikke vært morsommere om kjendisene hadde tid til å spille ordspill og vi kunne spille mot Morten Harket, Kurt Nilsen eller Jahn Teigen og alle de andre ?

Lille-fix2010-11-30 17:28
Antall innlegg: 264

Satt på en kafe i Lillehammer for mange år siden. Cafe Cecilie het den, et hyggelig lite sted. Så gikk døra opp og Wenche Foss skred inn i full skimundur. Hun oiet seg over at lille Lillehammer kunne ha et så fantastisk koselig spisested. Snakk om å gjøre entre og overta hele lokalet med hele sin utstråling! Jeg har ikke opplevd maken. Herlig dame :-)

arctic - Ikke medlem lenger2010-11-30 17:38
Antall innlegg: 931

møtte ban ki-moon på universitetet, vært på kaffe hos erik bye, hilser på harald stabell hver sommer, kjenner/har snakka med en del verdensmestre etc i orientering, møtt erik solheim, aleksander hetland, marit breivik... mer kommer jeg ikke på i farta...

aquariussoul2010-11-30 17:43
Antall innlegg: 231

Jeg bor i Oslo og her er det mange av de, jeg traff nesten Alice Cooper på Aker Brygge, fikk bordet etter han, kelneren kunne fortelle at han hadde spist hamburger og drukket cola, skulle gjerne kommet noen sekunder før, så kunne han sunget Poison for meg....

Rune2010-11-30 18:14
Antall innlegg: 110

Møtt Depeche Mode noen ganger, satt blant annet og pludra med Dave Gahan i tre kvarter, hadde en lang passiar med Bob Walkenhorst fra the Rainmakers i vår, pratet med Jahn Teigen noen ganger før i tiden, tatt noen øl noen ganger med gamle fotballkorthelter fra Liverpool, samt møtt noen av Liverpoolspillerne fra nyere tid. Kjenner vel i tillegg noen som en del mennesker vet hvem er også og sikkert går under begrepet kjendis.

Det som er, er at disse "kjendisene" faktisk er ganske normale mennesker de også.

utlending2010-11-30 18:14
Antall innlegg: 327

En venn av meg pusser vinduene til Hanne Kroghs svigerinne!

tonjemarie2010-11-30 18:21
Antall innlegg: 146

Jeg traff Bjørn Eidsvåg på båthavna i Kr.sand tidlig en morgen. Jeg måtte jo bare si godmorgen til han, og han sa det igjen og smilte. Kult ;-)

slaraffen2010-11-30 19:43
Antall innlegg: 191

Jeg fikk en dans med Frode Grodås på Smuget i Oslo, for en tid tilbake...tror det var ca i steinalderen....

Alfa932010-11-30 21:14
Antall innlegg: 7771

Jeg traff Stian Toft en gang, kort etter at han erobret tittelen "Norgesmester".

Det var stort, men jeg glemte å be om autografen...

Smarten T2010-11-30 21:32
Antall innlegg: 129

shit alfa, hvordan var det? skulle virkelig ønske jeg hadde gått :(

VeldiGlad2010-11-30 21:33
Antall innlegg: 1077

Han traff jeg også Alfa, men likte ham ikke noe større. Han fortalte bare dårlige vitser, dessuten var han temmelig lav.

Alfa932010-11-30 21:36
Antall innlegg: 7771

Mester er mester...

horkar2010-12-01 03:21
Antall innlegg: 231

Har gått forbi Bruce Willis, møtt Robert DeNiro i et lyskryss, møtt Ari Behn, sittet på fanget til Sven O Høiby, gått forbi et par skuespillere som Christian Rubeck og Aksel Hennie, Nicolai Cleve Broch, vært i bursdag med Vera Michalsen, kjørt buss med Heidi G. Broch, stått i butikk kø med Raske menn, drukket vin med Steinar Albrigtsen og Monika Nordli, blitt kjørt hjem av DDE, servert Samantha Fox, spist middag med Ila Auto, vært i konfirmasjon med Finn Aamodt og i vielsen hans, hilst på bitte lille Aylar.. Puh, lista er lang!

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?