Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 866 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| solfridpeder | 2010-12-03 03:52 | |
![]() | hei--Konfirmasjon---skal jo være en minnerik dag--du får helst penger--men jeg fikk smykker,sølje,dvs fra min fam.nå sitter jeg med minnene igjen--gode minner for den dag-ene-----en gave kan man gi på mange måter.hs | |
| horkar | 2010-12-03 04:37 | |
![]() | I tillegg fikk jeg en del smykker, alt bunadsølvet mitt og bunad :) | |
| LaBarca | 2010-12-03 10:27 | |
![]() | Jeg har sagt hva jeg synes er passende summer, men jeg gir ikke penger selv. Jeg kjøper alltid en gave. Sist var det fotlenke(ankel"arm"bånd) i sølv. Kostet 150,- og ble brukt fra dag 1. En niese sparte til kornett for noen år siden. Hun fikk masse penger og noen få gaver. Når kjøpelysten hadde lagt seg og garderoben var full av moteklær, hadde hun ikke 50 øre igjen til kornett. Det er litt vanskeligere å finne egnede presanger til gutter, men jeg har gitt alt fra telefonkort (superpopulært!) til mansjettknapper og slipsnål. Til spørsmål om bushen. 25km til REMA og 40km til kommunesenteret. Enslig postkasse på låveveggen og 15 naboer. | |
| gompedyret | 2010-12-03 10:41 | |
![]() | Min presang er som regel at på den store dagen lar jeg være å bruke stokken på vedkommende om h*n kommer for nær det vonde kneet mitt. | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2010-12-03 15:29 | |
![]() | fikk ordentlige gaver som jeg ennå har mye glede av, snart 10 år seinere. hodelykt, skikkelig turkniv, sekk, overtrekksvotter, bøker, termos osv. kjempefornøyd | |