Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 838 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 20:58 | |
![]() | Hm ... Støtter Hippo her. Overdosering er ikke bra. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 21:29 | |
![]() | james: hvordan "kommuniserer du energimessig med andre selv om den/de andre er dette bevisst/ubevisst" ? Tegn og forklar er du søt :-) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 21:59 | |
![]() | Tar meg ikke tid til å forklare, men de aller fleste skulle jeg tro skjønner vel hva man mener. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 22:00 | |
![]() | nei, det er komplett uforståelig for den alminnelige jordboer. Men nå skal jeg søke på wikipedia! | |
| seierherren- - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 23:04 | |
![]() | "Seierherren: Om du tenker deg bare litt om så forstår du at eksistensen er noe mer enn bare den fysiske dimensjon." Wow, JamesO. Fantastisk argument for at Lisa Williams har kontakt med de døde. Jeg kan bruke AKKURAT samme argument for at kosepungrotta mi, Jesper, egentlig er Tut-ankh-amons farfar, og at han kan reise fram og tilbake mellom jorda og månen på en gammel apachesykkel for å hente månedadler når han er sulten. Dette har han gjort i 4000 år, og det er derfor vi feirer pinse, en gammel hedensk skikk for å sikre framtidig gravitasjon og tilvekst av arbeidsvillige polakker. Regner med du tror på alt dette? Jeg er seriøs. | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 23:10 | |
![]() | Jeg tror du er seriøs, seierherren. Veldig. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 23:16 | |
![]() | minst like troverdig som jamesO :-) | |
| Stig_75 | 2010-12-13 23:24 | |
![]() | Jeg synes godeste Lisa har en fenomenal forretningssans. Hun krever 30 dollar i årlig avgift for å bli "medlem" av siden hennes, og hvis du vil kjøpe en ring som visstnok er ganske bra, koster det 115 dollar. Vil du rense huset for ånder koster det nå (bare) 50 dollar. Det er riktignok et gjørdetselv-kit, men pyttsann. Det følger med steg-for-steg instruksjoner fra Lisa. Who you gonna call? Ikke Ghostbusters, i hvert fall. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 23:24 | |
![]() | Vel som sagt, mine opplevelser går ut på det at det er fullt mulig å få kontakt med avdøde og jeg tror at Lisa Williams er ekte saker. Kan ta et eksempel selvopplevd. Da en tante av min mor døde følte jeg hennes nærvær sterkt like etter at hun døde og jeg visste ikke da jeg følte dette at hun var død. Det hender jeg føler at mine, de av dem, avdøde besteforeldre kommer på besøk. F.eks. føler jeg sterkt min mormor og hvor hun står i rommet. det skjer ca 1-3 ganger i året at min mormor er tydelig tilstede. Det merkelige er at når man har kontakt med en avdød som man tidligere har kjent, så vet man øyeblikkelig hvem som er der. Selvsagt er det mange som ikke tror på dette, det er helt naturlig, jeg bare sier noe om hvordan jeg opplever ting. Om 100 psykiatere sier man er gal så bare storler jeg og trives og tenker: stakkars folk :-).... Jeg tror det er veldig mange som har det akkurat slik som jeg. | |
| gullai | 2010-12-13 23:33 | |
![]() | jeg liker snåsamannen jeg :) | |
| elki | 2010-12-13 23:37 | |
![]() | Skepsis er sunt, men er det ikke litt arrogant å tro at virkeligheten bestemmes/begrenses av vår fatteevne? | |
| gullai | 2010-12-13 23:45 | |
![]() | jo | |
| seierherren- - Ikke medlem lenger | 2010-12-14 08:56 | |
![]() | Du svarte ikke, JamesO. Er du villig til å betale 120 dollar for en forestilling med Jesper? | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-12-14 15:15 | |
![]() | Wstine: På vegne av JamesO jeg bare si: Er det noe rart du ikke opplever noe paranormalt med den innstillingen du har om at slikt ikke eksisterer og det "visste du jo på forhånd" før du kontaktet disse alternative typene. | |
| Tweedygirl | 2010-12-14 15:52 | |
![]() | Mye man kan si om dette temaet, men en god del av det vil nok støte endel av folket, så best å la vær... :) Men tror nok at feks. enkelte ikke har sett mange av Lisa's programmer. Hun stiller faktisk ikke sånne spørsmål som kan gi utslag på omentrent halvparten av publikum, hun har direkte uttalelser som som regel bare passer på en person, så tror nok hun har mere "kontakt" med den andre siden enn visse andre. Lurer å litt på hva som gjør at enkelte er så bastante p at dette IKKE finnes?? | |
| seierherren- - Ikke medlem lenger | 2010-12-15 00:05 | |
![]() | Kanskje fordi vår erfaring tilsier at folk på alle måter slutter å eksistere når kroppen dør? Jeg kunne sikkert også tjent meg rik på å selge billetter på at Jesper skal oppheve tyngdekraften i morgen. Men ville du ikke vært skeptisk? Vår erfaring tilsier vel heller ikke at det er særlig sannsynlig at pungdyr på pedaldrevne framkomstmiddel besitter evner i romtidfordreiende retning på det makrokosmologiske plan? Men jeg tar kanskje feil om dette også? | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-12-15 00:24 | |
![]() | seierherren du må prøve å overbevise en stein om at du kan lese og puste, omtrent slik er det vel JamesO føler med deg... | |
| seierherren- - Ikke medlem lenger | 2010-12-15 00:27 | |
![]() | Så da er vi enige om Jesper, Jerry1? I morgen må du holde på hatten. Ikke lag deg noen avtaler, for bussene kommer ikke til å "gå som normalt", om du skjønner hva jeg mener. | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-12-15 00:37 | |
![]() | Alle vi andre venter i spenning på kosepungrotten Jespers makeløse levitasjon. Og mens vi venter tenker vi grundig over hva det er som skaper behovet for overtro i en moderne befolkning. | |
| tombola | 2010-12-15 01:31 | |
![]() | Overtro bunner vel i at vi ikke er så rasjonelle vesener som vi liker å tro, og i tillegg er belastet med en litt for velutviklet hjerne som mer enn gjerne fantaserer .... | |