Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 844 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-12-22 12:23 | |
![]() | Hei folkens: Jeg er veldig lei meg for at jeg innledningsvis kom til å fortelle at noe så viktig som at registerreima bør skiftes så skjelden som jeg sa. Har for sikkerhets skyld nå ringt autorisert bilverksted og fått vite at registerreima på de to bilene jeg har bør skiftes hver ca 100.000 km eller hvert 5. år alt ettersom hvilke av disse som kommer først og denne regelen gjelder vel for de fleste biler, kanskje noen biler bør skifte registerreim litt oftere. Nå fikk jeg nettopp ikke start på Mitsubishien min, L 200, Dette skyldes at batteriene er gamle og samtidig at kulda (-21) drar lettere ut kapasiteten til gamle batterier. Jeg målte en spenning på 12, 3 Volt på batteriene, denne spenninga bør ligge på i alle fall 12,9 V. Så nå er det fram med batteriladeren og motorvarmeren står på også. | |
| LaBarca | 2010-12-22 16:27 | |
![]() | Vi hadde en Ford Explorer for noen år siden. Der fulgte vi serviceboka slavisk siden vi er helt bilgrønne begge to. Da bilen skulle selges, viste det seg at den hadde begynt å ruste, noe Ford-verkstedet hadde unnlatt å informere oss. Det hadde det vært en smal sak å gjøre noe med hvis vi hadde vært klar over det, isteden resulterte det i et ufyselig verditap på bilen. | |