Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 838 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LaBarca | 2010-12-28 18:17 | |
![]() | Moostar, det var dårlig behandling. Vel og merke har de retten på sin side, men de fleste utøver litt smidighet i disse byttetider. All reklame er ikke god reklame. Negativ omtale er negativ reklame. Ha'kke hørt om SIBA, men flytter de hitover skal jeg være på vakt. | |
| lonc | 2010-12-28 20:38 | |
![]() | Ingen gavebytting her i gården... :) | |
| heidihv | 2010-12-28 21:08 | |
![]() | Ingen bytting her heller, fikk gode bøker, gode filmer og ring med den hebraiske trosbekjennelse av gubben :) Vi pleier å pønske ut ting vi ønsker oss utover høsten for å gjøre det lettere for hverandre når jula nærmer seg og gaver skal ordnes. Og så vet familien at stearinlys er alltid sikkerstikk hos oss :) | |
| berrum | 2010-12-30 17:03 | |
![]() | Jeg synes det er hyggelig med julegaver, både å gi og få. Med alderen blir vel egentlig det å gi det hyggeligste. Men dette med julegaver kan også by på noen kinkige situasjoner. Regner med at flere av dere har opplevd en eller annen gang å motta fra noen man selv ikke har kjøpt til. Noe av det kjipeste er når det ringer på døra på formiddagen på julaften og der står det en person med gave, altså en person man selv ikke har kjøpt noe som helst til. Man prøver lynraskt å tenke om man har en eller annen dings i huset som kan være egnet. Mannen min syntes han løste dette strålende i år. En venn av ham kom innom julaften formiddag. Mannen min fant fram i lyntempo et fint vinsett, altså en slik eske med opptrekker etc. da jeg kom hjem noe senere fortalte han meg stolt hvordan han hadde fikset situasjonen. Jeg kunne da bare minne han på at det vinsettet fikk du av den vennen din til jul i fjor. | |
| sommerfugl | 2010-12-30 17:15 | |
![]() | Men berrum, du synes jo selv at det hyggeligste er å gi bort gaver... Hvorfor er det da så viktig å gi noe tilbake i full panikk julaften? Jeg blir så glad når jeg kan gi en gave uten å få noe tilbake. Og skjer det at jeg får en gave av noen jeg ikke hadde på lista mi så tar jeg det med knusende ro! Den største gleden er å gi - ikke ta det vekk fra folk! Gi heller noe tilbake neste jul eller iløpet av året når du tilfeldigvis kommer over noe som gjør at du tenker på denne personen :-) | |
| LaBarca | 2010-12-30 23:24 | |
![]() | Vi bor i ei lita grend i utkanten av en middels stor kommune i havgapet sånn passe langt nord. Lille julaften kjøper vi 7 blomster og kjørte rundt til alle naboene. Det er like koselig hvert år. Ingen føler seg beklemt over å få og alle gir en god klem som takk. Dette blir litt på siden av pakkebyttinga, men jeg fortsetter allikevel. Hver nabo gir sitt i løpet av året. Det er to enker på hhv 90år og 92år, de har blitt fritatt fra plikter som å bidra med mat og drikke på fester i gapahuken og grendahuset, men de deltar fremdeles med sitt gode humør. Alle andre stiller med ALT alltid. Det er et fantastisk samhold og stor takhøyde her. Får du noe, sier du takk uten å rødme og lete etter noe å gi tilbake. | |