Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 809 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| miamaria | 2011-01-11 18:12 | |
![]() | vi har noe felles, tuppeline! her i bushen er mobildekningen så dårlig at en mobilsamtale svært ofte blir brutt. KAN bli pinlig, avhengig av hvem en snakket med! | |
| aquariussoul | 2011-01-11 18:48 | |
![]() | Har ikke hatt fasttelefon på år, har ikke savnet det heller, bruker ørepropper ved lange mobilsamtaler, som faktisk er billig :)) Det har vært mobilkrig i Norge, www.chess.no - Sjakkmatt - helt supert både for liten og stor :)) kr. 199,- pr. mnd med fri bruk av telefon i Norge, ikke spesialnummer, sms, mms og data, det er billig det :) Mitt problem er at med mobil føler jeg at jeg alltid er tilgjenngelig, skal bli flinkere til å skru den av, eller kanskje legge den igjen hjemme, slik var det før, når vi bare hadde fasttelefon.... | |
| Gunnha 92 - Ikke medlem lenger | 2011-01-11 21:15 | |
![]() | æ har ikke fasttelefon og det er jeg ganske glad for. jeg har bobilen min æ så. :) | |
| LaBarca | 2011-01-11 21:20 | |
![]() | Jeg har blitt flink til å sette mobilen på lydløs. Ikke alltid jeg er så flink til å skru på lyden igjen, men jeg jobber med saken :o) | |
| bokfink | 2011-01-11 21:43 | |
![]() | Tidstyv skal jobbe hardt for å få denne Finken til å kvitte seg med sin fattelefon. Fasttelefon, altså! Kobber fra hus til hus. Godt rør å holde i, god lyd, fing ringetone og man vet alltid hvor den er. Dessuten motvirker den Alzheimer, det er jeg sikker på. Jeg hadde aldri husket telefonnummer utenatt hvis jeg ikke hadde fasttelefon. Det eneste minuset er at den ikke tar særlig gode bilder. Men til det har vi jo speilreflekskamera. Foruten fasttelefon liker jeg også nikkers, diagonalgang, salongorkestermusikk, støvete bøker og sherry. Jeg kan ringe til deg jeg, kness. Fra fasttelefonen min. | |
| ohelene | 2011-01-11 21:49 | |
![]() | Hadde sagt opp fasttelefonen tvert om ikkje det var for at vi har ungar i hus som ikkje har mobil (og dei som har mobil har aldri lada den eller finner den ikkje eller eller...). | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-01-11 22:39 | |
![]() | Om folk ringer meg på mobilen og jeg er hjemme så ber jeg dem alltid ringe min fasttelefon fordi jeg vet at mikrobølgestrålingen fra mobilen er farlig, spesielt når det er langt til basestasjon. Nå skal det sies at om jeg ikke hadde hatt fastetelefon hjemme nesten gratis gjennom jobben (ca 200 kr året) så ville jeg kun hatt mobiltlf. | |
| toeren | 2011-01-11 23:06 | |
![]() | Tjihi! Ja, vi bor i et variabelt land, så jeg skjønner at det er mange som MÅ ha fasttelefon for å oppnå kontakt! Når vi besøker søstera mi, må vi sette mobilen i kjøkkenvinduet for å kunne sende/motta meldinger. Skal vi ringe, må vi gå 100 - 200 meter inn i veien.... Så sånn er det mange som lever og har det bra :-) | |
| sommerfugl | 2011-01-11 23:08 | |
![]() | Vi har fasttelefon og kommer nok til å ha det fremover også. Det er mange eldre i slekta som tror det koster skjorta å ringe til mobil, for det er jo enda dyrere enn riks, må vite! Så foreldre, besteforeldre og venner som skravler en stund (ref. wstines innlegg) har alle en fasttelefon som de ringer til oss med. For å kvitte seg med frelsere og telefonselgere: hemmelig nummer. Og den lille ekstra utgiften en fasttelefon er, tar jeg gjerne så lenge jeg unngår Telenor-haiene (og det har jeg gjort til nå!). Med familie over dammen er det også mye billigere å ringe med fasttelefon når man ikke orker hakke-Skype-kjøret. | |
| Lynge | 2011-01-12 09:52 | |
![]() | Har ikke fasttelefon, har ikke hatt på et på et par år. Jeg savner det av og til,legger mobilen over alt. Det hender også at mobilen har lavt batteri. Ta avgjørelsen selv du Kness! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-01-12 09:56 | |
![]() | nei kness, følg minoriteten! | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2011-01-12 13:12 | |
![]() | Takk for gode råd - nå vet jeg i hvert fall ikke hva jeg skal gjøre! Så her blir det nok mer vingling enn vanlig fremover. Ender vel opp i bobil med fastlege, helt ute av balanse. Eller overlater avgjørelsen til wstine. Time vill sjåvv :) | |
| miamaria | 2011-01-12 13:29 | |
![]() | apropos balanse - nå i disse etterjulstider: definisjonen på et balansert kosthold: EN KAKE I HVER HÅND! | |
| velkommen - Ikke medlem lenger | 2011-01-12 14:16 | |
![]() | Jeg vurderte å si opp fastelefonen, da jeg syntes det koster for mye for det faste. Ringer ikke så mye, men så har jeg familie i utlandet å de ringer til fastelefonen. Jeg tok en telefon til telenor og fikk da et billigere abonement. Det lønte seg. | |
| Torill | 2011-01-12 14:21 | |
![]() | Sikkert andre tilbydere enn telenor som er enda billigere. | |
| LaBarca | 2011-01-12 14:24 | |
![]() | Hvis familien i utlandet har PC eller er i nærkontakt med en nettkafe er Skype å befale. Bruker det mye når jeg er på farta utenfor Norges grenser. Skype til Skype er gratis, Skype til telefon, uansett type, koster ikke så gæli' mye. | |
| LaBarca | 2011-01-12 14:24 | |
![]() | ... å ANbefale ;-))) | |
| Nicky | 2011-01-12 14:54 | |
![]() | vi ha både fasttelefon og mobil, er fornøyd med det | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2011-01-12 16:06 | |
![]() | Fast tlf kutta jeg ut i 94. Skype er tingen for de som har venner utenlands. Propp i øret eller høyttaler på samtaler lenger en 2 min. Sponser ikke telenor mer enn nødvendig. Gitt beskjed til brønnøysund om at selgere ikke er velkomne. Så dette funker optimalt. Forøvrig er det ikke flere mål å nå, nå som jeg har passert 5000 bingoer. Men 2 innlegg til, så får jeg en skravlemedalje til som jeg skal donere bort til noen som trenger n:) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-01-12 16:07 | |
![]() | men hva skal du med 5000 bingoer? | |