Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 718 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| utlending | 2011-01-21 00:15 | |
![]() | veldig banalt raad, dessverre, dog takk | |
| frankieboy | 2011-01-21 00:19 | |
![]() | kjære utlending! Det banale er ofte det beste! mvh Kjære Klara Klok | |
| picassa | 2011-01-21 01:14 | |
![]() | Interessant Klara klok :) hehe | |
| picassa | 2011-01-21 01:30 | |
![]() | KJaere Klara klok.jeg trenger et raad fra deg.Senest i dag ved middagsbordet satt min mann og plukket navelelo i store mengder.han puttet fangsten i lomma riktignok,men jeg mistet appetitten totalt,noe som er positivt midt i en etter-julemat-slanking,me n allikevel....... hvordan skal jeg faa sagt til ham at jeg ikke orker aa stoette ham lenger i aa slaa den eksisterende guiness-rekorden. | |
| May Lene - Ikke medlem lenger | 2011-01-21 03:09 | |
![]() | klara-klok.no eksisterer jo allerede ;) | |
| LaBarca | 2011-01-21 09:55 | |
![]() | Jeg er helt sikker på at vår egen Klara Klok har en annen vinkling på løsningene enn andre klaraer. Skal vi si en mer ordspillvennlig vinkling :-] | |
| frankieboy | 2011-01-21 13:46 | |
![]() | hei alle sammen og særlig hei til utlending! Jeg er jo spent på hvordan dagen har vært for deg, utlending. Jeg ga deg et godt råd, smil! Vis vennlighet overfor mennesker du treffer på din vei. Jeg er sikker på at du oppdager at de aller, aller fleste smiler tilbake og er vennligsinnede som bare det. Leste du mellom linjene i svaret mitt? Prøv å fokuser på alle disse vennligsinnede menneskene, og ikke la ubehagelige tilbakemeldinger fra de få, styre humøret ditt. Som jeg skrev, primitive rasistiske utskudd vil du møte i alle kulturer. Dessverre. Hev deg over dette, stol på egne krefter og gi balla i disse som prøver å trykke deg ned! Stå på utlending! Stå på! mvh Kjære Klara Klok | |
| frankieboy | 2011-01-21 14:08 | |
![]() | Kjære picassa! Et klassisk samlivsproblem! Mannen samler navlelo, dama mister appetitten og etterhvert tålmodigheten. Før jeg gir meg i kast med løsningen, vil jeg berømme din positive vinkling, tross alt! For ja, dette kan være en kilde til vekttap av uønskede ekstrakilo nå i etterjulstida. Både effektiv og billig slankemetode, også kalt navlelometoden. Men vil man ha det slik på sikt? Nei! Jeg foreslår tegnøkonomi, i og med mannen din tydligvis bestitter et visst konkurranseinstinkt. Lag en plakat, før på navn, dag, dato, utført samt målsetting. F.eks: Mål: slutte å samle navlelo Picassas mann, fredag 21.1.11, utført. For hver dag han har latt være å samle lo, plasser et stjerneklistremerke under "utført". Når han har oppnådd 10 stjerner kan han bytte stjernene inn i en premie. F.eks en flaske whisky. For hver 10. stjerne har du på forhånd oppgitt ulike premier, jo høyere han kommer, jo gjevere premier, som han kan samle til. Full måloppnåelse kan jo være en tur til USA, en Harley Davidson eller noe annet fint. Det er viktig at du ikke straffer underveis! Du skal aldri fjerne oppnådde stjerner, men la det stå et åpent felt! Gå så trøstig i vei neste dag om han feiler en gang. Dette kalles positiv forsterkning og er svært virkningsfullt. Til slutt kommer han kanskje i Guiness rekordbok for god måloppnåelse under kategorien: menn som sluttet å plukke navlelo på kortest tid. Lykke til! Jeg er sikker på at dere vil lykkes! mvh Kjære Klara Klok | |
| annanna | 2011-01-21 14:34 | |
![]() | noro-virus-varianten munndiare. | |
| frankieboy | 2011-01-21 14:47 | |
![]() | kjære annanna! Prøv heller 40 mg Nexium mot sure oppstøt! mvh Kjære Klara Klok | |
| LaBarca | 2011-01-21 15:11 | |
![]() | Kjære Klara Klok! Er det noe galt med meg da jeg ler av ditt råd om å bruke 40mg Nexium? Mitt årlige forbruk av Nexium ligger på ca. 14 600mg. Er min reaksjon et tegn på at Nexium brukt over lengre tid går over fra å være dempende til å bli sprudlende? Mvh LaBarca | |
| frankieboy | 2011-01-21 15:21 | |
![]() | Kjære LaBarca! Et sted må man starte i tilfelle det er snakk om engangstilfelle! Det var mitt gode råd til annanna. Nexium over tid med ditt forbruk kan tyde på at du er i ferd med å bli immun. Kanskje heller prøve Somac? Men man kan godt være i sprudlende humør trass medikamentbruk. Det tror jeg er tilfelle når det gjelder deg! Du er ei kvinne med bein i nasen, engasjert og med en fandenivolsk innstilling til det meste. Landet trenger slike! Tro du meg. mvh Kjære Klara Klok | |
| slaraffen | 2011-01-21 18:06 | |
![]() | Kjære Klara Klok. Jeg har så lyst på et glass rødvin til moussakaen i kveld. Hva i allverden skal jeg gjøre? Hilsen svært fortvilet:( | |
| frankieboy | 2011-01-21 19:24 | |
![]() | Kjære Slaraffen! Drikk slaraffen, drikk! mvh Kjære Klara Klok | |
| Boubou | 2011-01-21 19:35 | |
![]() | Kjære Klara Klok, Hadde du eksistert - nei, ikke eksistert; hadde du FUNNET DITT KALL - litt tidligere kunne det kanskje reddet mtt samliv. Nå er det - dessverre?- for sent. Jeg er strålende lykkelig. Når jeg møter venner og bekjente som trekker på geipen, ser ned og mumler "så trist" når jeg forteller at jeg er nyseparert må jeg bare le. En eneste kollega har hatt "riktig" svar; " Nei GUD, så bra!!!" (Men jeg mått ele da også for han så plutselig svært beskjemmet ut, da han skjønte hva han sa. Er jeg unormal? I så fall, Bør jeg bry meg om det? På forhånd takk, Boubou la solitairissime | |
| miamaria | 2011-01-21 19:53 | |
![]() | er det bare meg som hører det underlige ekkoet i denne tråden...? | |
| slaraffen | 2011-01-21 20:00 | |
![]() | ....tråden...........tråd en.................tråden .....................tråd en.................... | |
| frankieboy | 2011-01-21 20:06 | |
![]() | Kjære Boubou! Errare humanum est. Kanskje ekteskapet var et feiltrinn allerede fra dag en? Din kollegas uttalelse kan tyde på det! Flott at du er lykkelig som nyseparert! Nest etter et lykkelig ekteskap er et lykkelig brudd det beste som finnes. Du er definitivt et normalt og oppegående menneske, og det bør du bry deg om! Ønsker deg lykke til videre med dette latinske sitatet: Mens sano in corpore sano. mvh Kjære Klara Klok | |
| frankieboy | 2011-01-21 20:13 | |
![]() | Kjære miamaria! Er et ekko underlig? Hører du stemmer inni hodet ditt? Snakker du ofte med deg selv og ender opp med å bli fornærmet og furten fordi du er uenig med deg selv? Det er hjelp å få! Kanskje noen der ute kan opprette en tråd? Min felt begrenser seg nok til samlivsproblemer og utfordringer, men ønsker deg lykke til i jakten på deg selv! mvh Kjære Klara Klok | |
| miamaria | 2011-01-21 21:33 | |
![]() | fniser henrykt. | |