Spillrom
| Sjiraffen | 21 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 21 |
Mobilspill
| Pågående | 8 441 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2011-02-06 09:01 | |
![]() | 1-0 boob | |
| mymlen | 2011-02-06 10:49 | |
![]() | Fikk ikke helt tak på allergien din, baltez2. Falsk hykler må jo være en som bare later som h*n er hykler. Vil det si at du er allergisk mot ærlighet? Og Tedh mot kjærlighet? Triste saker gutter.... | |
| Oheidia | 2011-02-06 10:55 | |
![]() | 0-0 til boob:=) VI har da aldri gjort det med Latex! | |
| Mary 2 | 2011-02-06 13:23 | |
![]() | Er er lett allergisk mot husstøv (ja det er sant) , det kan eg gjere noko med. Og så har eg mistanke om at eg tåler dårleg dyr med pels.... men ikkje tale om at Pus skal kastast ut etter over 10 års sambuar-skap. Ja, og så får eg utslett i panna viss eg drikk rødvin, så det er eg slutta med. Men trass allergiske reaksjonar: Nerd er eg ikkje. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-06 16:15 | |
![]() | hadde det ikke vært koslig å ha en samtalefunksjon? Med lyd? Å joda! Eller blir det nerdete? | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2011-02-06 17:07 | |
![]() | Mymlen kjærlighet er det vakreste som finnes på jord. Min alergi var mot kvinnfolk seru:) Gleder meg som en unge til jeg oppdager ett botemiddel mot den allergien:) | |
| snubi | 2011-02-06 17:36 | |
![]() | Jeg er sånn passe allergisk mot allergiske folk ;) | |
| gompedyret | 2011-02-06 18:52 | |
![]() | Jeg er allergisk mot hund, katt, timotei, bjørk, selje, hassel, neseaper og isbjørner. Situasjonen blir overhodet ikke bedre av at katta vår også er allergisk mot meg. | |
| lisand | 2011-02-06 19:14 | |
![]() | Kanskje det som feiler katta mi også? Har lurt på hvorfor hun har vært så grinete...trodde det var fordi jeg spilte for mye ordspill... | |
| bearo | 2011-02-06 19:30 | |
![]() | Allergisk mot tekstiler. Men det går bra. | |
| nalo | 2011-02-06 20:52 | |
![]() | ... rødvinsallergi må vera det verste... Trur katten min er alergisk mot seg seg sjølv, i allefall nys ho heile tida. | |
| BassBjørn | 2011-02-07 00:20 | |
![]() | Tror jeg har et kraftig utbrudd av rivaliseringsallergi. :-) | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2011-02-07 00:51 | |
![]() | nyser av dun. noe upraktisk siden jeg tilbringer tida på de kaldeste stedene i området... polhavet blant annet. dermed nyser jeg dessverre mye :( men står valget mellom dun og frostskader, ja, da får jeg bare nyse... allergisk mot masse anna og... | |
| HanneIL | 2011-02-07 10:25 | |
![]() | Den der med utslett i panna av rødvin hørtes veldig nerdete ut. Sikker på du ikke er nerd? Mange nerder vet ikke om tilstanden selv. Kirsti: hvordan klarer du å leve med julekalenderallergien?! Går det bra med deg? Ellers kan jeg informere om at jeg, etter å endelig ha blitt kvitt alle dunputene i huset (og utslettet som fulgte med), fikk en blomsterbukett av noen hyggelige venner. Den blomsterbuketten må UT. | |
| HanneIL | 2011-02-07 10:26 | |
![]() | Gompedyret: true nerd. <---- hedersbetegnelse. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-02-07 13:16 | |
![]() | Har heldigvis blitt litt bedre av min allergi mot biologiske robotter. | |
| Kirsti | 2011-02-07 13:46 | |
![]() | Takk for omtanken, HanneIL! Det er klart det har vært traumatisk og vanskelig. Hvor mange ganger har jeg ikke hørt andre snakke om den deilige sjokoladen de fikk i kalenderen sin og kjent hjertet synke i brystet ... De som har adventskalendere med sjokolade, har et fellesskap jeg aldri kan være en del av, og det kan som vi alle vet være vondt å føle seg utenfor. Trøsten er at jeg ikke er utenfor fordi de ikke vil slippe meg inn, for de er rause og romslige mennesker, kalendersjokoladespiserne , de vil gjerne ha med alle som vil, og jeg vil jo, jeg bare kan ikke. Det godtar de, og jeg kan kjenne varmen og den oppriktige medfølelsen. Alt i alt vil jeg dermed si at dette, som vi gjerne kan kalle min kamp, har gjort meg til et sterkere og romsligere menneske, fordi det har hjulpet meg å forstå at vi kan leve sammen selv om vi er ulike. | |
| miamaria | 2011-02-07 20:08 | |
![]() | kirsti er klok. | |
| HanneIL | 2011-02-07 21:14 | |
![]() | Dette var til inspirasjon. Kanskje jeg kan komme til samme erkjennelse når det gjelder dunallergien min en dag. Lite sannsynlig. Foreløpig er jeg bare inderlig bitter. Og når det gjelder folk som tropper opp på treningssenteret med en liter parfyme på seg (slik at jeg får astma på tredemølla), ser jeg ikke hvordan jeg noen gang skal slutte å få lyst til å klabbe dem i bakhodet med ventolinen min. Dette er forresten gjerne tupper med helbleket hår og treningstights langt oppi rattata. Og de tror de bare lukter sååååå godt. Men i denne tråden skulle det jo være tips og hygge også: hygge til deg, kirsti: vanlig sjokolade er faktisk veldig mye bedre enn den i kalender tips: du kan jo få noen til å trykke ut den allergifremkallende sjokoladen, smelte annen sjokolade og helle den i plastformen bak lukene. deretter kan kalenderen lukkes igjen og du får en nesten autentisk sjokoladekalender. ekte glede! og likevel har du lærdommen fra de traumatiske 24 dagene i desember som du har måttet lide deg gjennom hvert år. | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2011-02-07 21:22 | |
![]() | hehe, det morsomste er dunsoveposer. helt uunnværlig, men akk så snørrete jeg blir... har noen hundre netter ute i sånne. har i grunnen det meste av dun... og dunbukse står på ønskelista... tenk om jeg slapp å nyse mer! | |