Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 718

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
bearo2011-02-13 21:26
Antall innlegg: 888

Æsj. Eg unngår alltid å slikke meg på fingrane etter å ha fingra med pengar, men eg pille meg i nasa. Er dette like ille, slik at alle mine bestrevelsar er bortkasta? :(

Torill2011-02-13 21:27
Antall innlegg: 3668

Er det noe galt med hukommelsen min, eller er det stort sett bare i private hjem det finnes dolokk? Hva med flyplasser, restauranter, kjøpesentre og sykehus? Har de ikke bare en ring? Kanskje løsningen er å ha et dolokk i veska for sikkerhets skyld. Så har man noe å legge på når man skal trekke ned.

FizZ2011-02-13 21:28
Antall innlegg: 169

He-he, Snubi, Nei, jeg tror ikke du er hysterisk. Som helsefagarbeider, ser jeg nødvendigheten av bl.a. god håndhygiene. Men for min del tror jeg ikke min gode helse kun skyldes røyking, men også at jeg utsettes for en viss grad av bakterieflora. Noe du også var inne på.

bearo2011-02-13 21:28
Antall innlegg: 888

Kor mange flyplassar og kjøpesenter har du tannbørsten din på Torill?

VeldiGlad2011-02-13 21:28
Antall innlegg: 1077

Haha, man burde skru av det man har hjemme og ta med rundt når man skal ut :)

FizZ2011-02-13 21:29
Antall innlegg: 169

Torill: Dolokk i veska er et MUST! :-)

Torill2011-02-13 21:36
Antall innlegg: 3668

Tannbørsten er med overalt, man vet jo ikke hva som skjer....

rolig2011-02-13 21:45
Antall innlegg: 69

So come on, let' s try it, I love you, can't deny it
'cos it's true
I do I do I do I do I do

piaf2011-02-13 22:07
Antall innlegg: 995

Det er irriterende å miste hårføner, tannbørste og nattlue i do fordi lokket ikke er lagt ned, men det er verre å sette seg på lokket i den tro at det er oppe.

Dessuten er folk med bakterieangst oftere syke og har det mindre moro enn andre (vitenskapelig bevist, som de fleste andre påstander i dette forum). Et enkelt valg, med andre ord!

mammakristin2011-02-13 22:42
Antall innlegg: 203

Noen som har prøvd å legge plastfolie stramt over dohullet .......
trenger vel ikke si mer om følgene for både gjest og vert...

May Lene - Ikke medlem lenger2011-02-13 23:32
Antall innlegg: 614

Her ligger lokket nede hele tiden når toalettet ikke er i bruk. Fordi jeg bor alene ^^, men har jeg gjester på besøk er de ikke like flinke, og da havner ofte katten neddi toalettet når han hopper opp i den tro at lokket er nede som alltid. Ikke lett det der.

sommerfugl2011-02-14 08:25
Antall innlegg: 473

piaf - nattlue?!?

Snubi - endelig flere som har skjønt det! Ved å ha lokket nede så har man også løst doringproblemet mellom menn og kvinner! Begge må ta opp lokk og evt ring og begge legger det ned igjen. Da jeg ble kjent med mannen min sa jeg at her i huset har vi lokket nede og det var greit og sånn har det blitt! Har heldigvis ingen katter akkurat i do, men enig med May Lene - gjester er dårlige til å legge ned lokket. Hva skjedde med å forlate doen i den stand du fant den når du er på besøk?!?

snubi2011-02-14 08:30
Antall innlegg: 500

Enig sommerfugl =)
Og takk for mange morsomme innlegg foran her også, ler så jeg griner nå...! =D
May Lene - ja, jeg har katt jeg også, så det er en ekstra grunn til å legge ned lokket her i huset.
Har ikke for vane å drasse rundt på et dolokk i veska (men det er mye annet interessant oppi der da), så på offentlige toaletter er det bare å trekke ned og så stå klar til å løpe ut hihi;) Forøvrig er ikke jeg av de som har med meg tannbørsten og håndkle inn på offentlige toaletter jeg heller... ;)

piaf2011-02-14 09:57
Antall innlegg: 995

sommerfugl - ja?!? Hvis man bruker nattlue, er det jo irriterende å miste den i do.

Tenkte ellers å bruke denne tråden til å sette en støkk i husets herrer om ikke annet, og få slutt på diskusjonen om hva som er mest rettferdig; at de ligger doringen NED etter seg eller at damene setter den OPP. For det er heller ikke særlig morsomt å sette seg på do i den tro at ringen ligger nede, også gjør den ikke det. Så kanskje man burde gå for full pakke likevel :)

snubi2011-02-14 11:20

Jepp, full pakke er og blir den smarteste løsningen på alle plan, og jeg er selvfølgelig helt objektiv ;)

picassa2011-02-14 16:21
Antall innlegg: 596

Hvis alle menn kunne begynne aa sitte naar de tisser er denne diskusjonenen over.
Kan ikke tenke meg noe mer grisete enn doer med tisseskvetter paa gulvet og ellers.De rister jo loes etterpaa.

menn som sitter aa tisser faar toemt blaera bedre og er ikke saa utsatt for aa faa prostata problemer.

Kan ikke tenke meg noe verre enn aa maatte dele do med en hel skokk med menn,som f.eks paa flyreiser.

menn som sitter aa tisser er ikke mindre menn for det.

wstine - Ikke medlem lenger2011-02-14 16:52
Antall innlegg: 2369

empimg.com/pics/300_...80 8499.jpg

www.brannvernbutikke...=p rod_info

Kanskje en ide med disse i heimen?

Magne Suim2011-02-15 02:51
Antall innlegg: 190

Får de virkelig tømt blæra bedre sittende? Hva man ikke lærer på internettet.

Til gjengjeld får man strukket ut urinrøret bedre når man står. Det er viktig for, hm, for å forhindre frie radikaler i testiklene. I tillegg er det jo en av livets gleder å riste løs etter endt ærende. Personlig foretrekker jeg en skikkelig helikoptersnurr, men begge deler går.

May Lene og Snubi: For noen amatørkatter dere har.

snubi2011-02-15 08:09

Ikke mobbe stakkars kattene da :(
Katten min holdt på å drukne oppi doen da den var kattunge fordi en gjest ikke hadde lukket lokket etter seg, derfor er jeg ekstra nøye med lokket nå, selv om den aldri har prøvd å hoppe oppi der igjen (fikk vel skrekken stakkars)..

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?