Spillrom
| Sjiraffen | 18 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 18 |
Mobilspill
| Pågående | 8 597 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| blås bort | 2011-03-08 01:59 | |
![]() | Isaac Newton født 25. desember 1642, død 20. mars 1726. var en engelsk matematiker, fysiker, astronom, alkymist, kjemiker, oppfinner, og naturfilosof. Han blir betraktet som en av tidenes største vitenskapsmenn og matematikere. Fant tyngdekraften ved hjelp av matematiske beregnelser. | |
| Bakerboy | 2011-03-08 06:53 | |
![]() | Ingrid Engelsdatter født i 1595, død 1624 var en norsk tjenestejente som ble skjendet, deretter beskyldt og dømt for trolldomsutøvelse og henrettet ved brenning. Hun ble født på en fattigslig ødegård i grenda Sauer i Efterløt sogn i Sandsvær. Som femtenåring kom hun i tjeneste på storgården Steg i Efterløt. Stegbonden var mektig, både som bonde og vertshusholder langs en ferdselåre i Lågendalen. Det var på Steg hun ble skjendet av bonden selv, og det var på Steg hun fikk heksebeskyldningene på seg. At den unge jenta var vakker og hadde kunnskap om urter til bot og for både mennesker og budskap, gjorde at hun ble offer for sjalusi og misunnelse. Heksedommen fikk hun på Sandsvær, og hun flyktet med den vesle dattera si, Helle, til Eiker i 1615. Hun ble brent som heks på bålet i 1624 | |
| akantus | 2011-03-08 08:43 | |
![]() | Kari Trestakk ! | |
| Lynge | 2011-03-08 08:44 | |
![]() | Jeg ble Klara Hitler Mora til Adolf | |
| GreteSB | 2011-03-08 10:34 | |
![]() | Noah Født 2900 år f. kristus. Noah er ifølge Bibelen den personen som spiller hovedrollen i fortellingen om da Gud ødela verden i en flom på grunn av menneskenes ondskap. Hele menneskeheten stammer fra ham og hans tre sønner, som sammen med sine fire koner overlevde flommen ved at de på Guds befaling bygde en ark. Noah er derfor en viktig skikkelse i jødedommen, kristendommen og Islam. | |
| picassa | 2011-03-08 12:34 | |
![]() | Wstine,jeg har et spoersmaal til deg.Kjenner du Jerry! privat eller bare gjenneom ordspillforumet? Du virker veldig agressiv naar du skriver til ham synes jeg. kanskje det er bare noe jeg ser. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 15:01 | |
![]() | picassa: Jeg er en svært aggressiv person. Trenger ikke ha utenjordiske, overnaturlige evner for å se det. Så dette er noe du faktisk SER! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-09 00:17 | |
![]() | ps! Dette er en intetsigende tråd altså! Hører dere som ble fristet til å ta testen og attpå til rapportere om det. Hilsen trådstarter (på vegne av Kirsti) | |
| mornorge | 2011-03-10 08:06 | |
![]() | Jeg vet ikke riktig hvem jeg var, men jeg tror jeg var seil, for jeg husker ingen ting. | |