Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede15
Mobilspill
Pågående8 581

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Kirsti2011-03-08 23:43
Antall innlegg: 1946

Har du sett tråden, Jerry1? Det står klart og tydelig i gompedyrets innlegg hvorfor tråden ble stengt.

Jerry1 - Ikke medlem lenger2011-03-08 23:45
Antall innlegg: 710

Ja da er det i tilfelle IKKE god nok grunn for å stenge en tråd.

wstine - Ikke medlem lenger2011-03-09 00:01
Antall innlegg: 2369

Nå er det vel på tide at liljekonvalltrådstarteren kommer på banen og deler sitt syn med oss alle. Står opp for sine synder, liksom. Vi er jo mange som har bidratt i denne oppfølgingstråden. Tross alt.

Noen dømmer liljekonvalltråden nord og ned, andre ønsker den sårt tilbake. Et folkekrav! Er det for mye å be om? Tross alt.

Kirsti2011-03-09 00:03

Litt artig at de eneste som ser ut til å reagere på at tråden ble stengt, er de to som også ser ut til å være de ivrigste til å starte tilsvarende tråder selv. Har du lest noe på Wikipedia eller i en nettavis, tatt en test på nettet, sett et par minutter av et TV-program? Legg det ut i forum, gjerne uten å komme med en eneste ledsagende kommentar som kan sparke i gang en debatt eller i alle fall gi inntrykk av hva du selv mener.

Aner vi en viss skjelving i buksene? Kan det hende at mangelen på indignerte reaksjoner på trådstarters vegne skyldes at nokså mange er lei av den slags intetsigende tråder?

wstine - Ikke medlem lenger2011-03-09 00:10

Skjelving i buksene du :-)))

Nå tipper du over i det gripende seriøse kirsti. Du skjønner det?

Ser forøvrig fram til en ikke-intetsigende tråd startet av deg. Så kan du sette standard liksom.

ave - Administrator2011-03-09 00:17
Antall innlegg: 4987

Av respekt for seriøse debattanter i forum så står det spillvertene fritt å diskvalifisere tråder som ikke oppfyller minstekrav til ytringer i forum.

Vanlig etikette for en forumstråd er at det i det minste på et nivå kan defineres et mål og en hensikt med innlegget. Å teste grenser på hva som aksepteres i forum tilfredsstiller ikke dette.

Å starte en tråd med en påstand til drøfting, spørsmål, synsing, undring, forespørsler, morsomme innspill til videre debatt etc etc er kjempeflott; men hjernedød kopiering fra nettet eller lignende er ikke det.

Og da; er ikke sorry to say engang, på skrothaugen med søpla!

Jerry1 - Ikke medlem lenger2011-03-09 00:17

Kirsti jeg har aldri lest noe interessant som du har skrevet , det eneste av litt verdi er vel disse innleggene dine om språk, og det du kaller intetsigende kan andre kalle stor kunst....jepp....

Jerry1 - Ikke medlem lenger2011-03-09 00:18

ave: Da burde gompedyret ha kort begrunnet trådstengingen med det du skriver ellers er det milgjødeleggende, dessuten synes jeg trådstarten var helt ok.

wstine - Ikke medlem lenger2011-03-09 00:21

Fy jerry!!! Det var ikke pent skrevet om Kirsti. Vel tippet hun over i det gripende seriøse, men hun har i likhet med alle andre rett til å ytre seg!

Og hun har forfattet innlegget selv. Ikke klippet og limt fra wikipedia.

Jerry1 - Ikke medlem lenger2011-03-09 00:23

Jeg blir forbanna når noen prøver å forsvare idiotoppførselen til Gompedyret, sorry.

wstine - Ikke medlem lenger2011-03-09 00:24

hahaha, slapp av, pust inn, pust ut :-)

Kirsti2011-03-09 00:27

Jerry1 - det jeg skrev sved, skjønner jeg. Det var da leit.

Det er klart du ikke synes noe av det jeg skriver er interessant, jeg er jo jevnt over uenig med deg. Og at dine innlegg skal kunne kalles stor kunst ... jeg mangler ord.

Jerry1 - Ikke medlem lenger2011-03-09 00:28

sorry, jeg fikk et anfall av frekk ærlighet

Jerry1 - Ikke medlem lenger2011-03-09 00:29

det er sikkert noen som synes det du skriver er interessant Kirsti, jeg synes mye av det er kjedelig (til nå), det er alt for "ordentlig", du skeier aldri ut, og tørr ikke bruke fantasien.....

ave - Administrator2011-03-09 00:32
Antall innlegg: 4987

Jerry, dette er kopiert sitat fra gompedyret fra debattert tråd,

"Jeg tror sannelig du glemte problemstillingen."

Som jeg nevnte i sted, er det intet mål, retning eller ønske i en forumstråd, så vil vi ikke ha den!

Verken mer eller mindre.

Og når vi nå først er inne på form og innhold, så ber jeg hver enkelt trådstarter om å være litt kritisk på hva man skriver ut, og i hvertfall sørger for å informere om hva hensikten/ønsket med en tråd skal være.....

wstine - Ikke medlem lenger2011-03-09 00:35

Tipper liljekonvallstarteren er fornøyd med uttellingen på tråden sin :-).
At tråden ble offer for kaldblodig sensur blir et skuldertrekk, egentlig.
Eller hva?

Vi får ønske oss en mild og solfylt vår med liljekonvall og hestehov, løvetann og hvitveis. Og alle de andre vakre blomstene i Vår Herres hage..........

Jerry1 - Ikke medlem lenger2011-03-09 00:36

Mener fremedeles at trådenstarten var ok, dog var det ikke bra at det var en direkte kopi fra et netttsed, mener at Gompedyret burde begrunnet trådstengingen med at hele trådstarten var en kopi fra et nettsted, da ville man forstått trådstengingen, men å stenge en tråd fordi den sies å mangle en problemstilling synes jeg blir drøyt.

martin84 - Ikke medlem lenger2011-03-09 01:02
Antall innlegg: 580

Han traff jo spiker'n på hodet da. Et forum er til for diskusjonsemner og ulike synspunkter.

gompedyret2011-03-09 01:38
Antall innlegg: 4381

Jerry1:

Det er kun to personer som tilsynelatende har problemer med å ta innover seg at en fullstendig intetsigende tråd ble stengt. Wstine forstår garantert akkurat det hun vil forstå, så også i denne saken, men hun overser gjerne dette om sjansen til å kjøre verbal berg- og dalbane byr seg. Hvilket jeg ikke har noe imot, det skal sies.

Alt DU gjør i denne tråden er derimot å sende i vei det ene sleivskuddet etter det andre med både "fantasifulle" konspirasjonsteorier og regelrett skittslenging, som om noen hadde hamret en stor, rusten spiker rett inn i egoet ditt. Dette er en bagatell som du av ukjente beveggrunner har prøvd å blåse opp til en kjempesak.

Flere (takk til dere!) har allerede brukt teskje for å forklare det som jeg virkelig trodde var en opplagt selvfølge: En tekstblokk klippet fra et annet sted og bare limt inn (påstår du virkelig at du ikke så dette?) uten noen som helst kontekst er faktisk ikke annet enn forurensing som ethvert forum er tjent med å forsøke å luke bort. Så hva er det egentlig du prøver å føre her?

En "sak" med svakere fundament enn kokt spagetti. Ingenting.

La det fare.

Kom tilbake sterkere en annen gang, med temaer som kan engasjere og underholde, og av de rette grunnene. Du har vist mange ganger at du klarer det.

Ha en fortsatt fortreffelig kveld!

martin84 - Ikke medlem lenger2011-03-09 01:59
Antall innlegg: 580

Flott innlegg gompedyret :)

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?