Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 593 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2011-03-26 11:52 | |
![]() | Syntes dette var ille men synes også det var ille med ap politikeren som fornekter jødeutryddelsen men det ble ikke slått stort opp.akkurat... | |
| Niillas | 2011-03-26 11:55 | |
![]() | Eg vonar for di skuld at dette er ironi, Lilu: Lilu: "Synes Trond Birkedal slipper billig unna i media jeg. Dette er en syk manns syke, syke gjerninger, og jeg håper inderlig at han får en velfortjent laaaang ferie i buret." | |
| Cygnus | 2011-03-26 12:01 | |
![]() | rognkjeksen har rett i at det var en skandale, men det er kanskje ikke så interessant i periferien??? liksom ikke norsk en gang (og det siste VAR ironi, Niillas!) | |
| Niillas | 2011-03-26 12:26 | |
![]() | Skilnaden på desse to sakene er at ingen i Ap freista feie saka under teppet. Det er vel ingen som trur at det ikkje finst brotne kar i alle parti - problemet er vel korleis partileiinga har demonstrert manglande etisk styrke (ikkje heilt ulik den katolske kyrkja). | |
| Ruschne | 2011-03-26 12:35 | |
![]() | Niilaas her virker det som om du godter deg i en annens personlige tragedie. Hvor syk han er kan diskuteres, men faktum er at det er alvorlig overgrep mot en person (er ) under 16. Fengselstraff hjelper vel ikke mot denne mannens seksuelle avvik? Er det pedofili bør han få mer hjelp enn straff. Er det seksuell samkvem med barn under 16 bør han få en alvorlig reaksjon. Men husk at fengselstraff alene løser ingen ting. | |
| Niillas | 2011-03-26 12:45 | |
![]() | Ruschne: Kanske du burde lesa innlegg litt grundigare? | |
| Cygnus | 2011-03-26 14:00 | |
![]() | Ja Ruschne, her retter du baker for smed!! | |
| Ruschne | 2011-03-26 14:08 | |
![]() | Ser anførselstegnene dine nå - beklager det. Synes det er ille det Lilu skriver. Godt at Lilu ikke er journalist - hun hadde nok ikke forstått VÆR VARSOM-plakaten de skal jobbe etter. Ser ut til at mange av de skrivende også har glemt den. Mange her inne refser FRP som parti og noen ledere spesielt i denne saken. Kan godt hende med rette. Men glem ikke at partiet på mange områder har vært et foregangsparti og at saker de har fremmet for et ti-år siden nå er "rent" også for andre partier. I for eksempel AP. Men si meg................ er alt greit i alle andre partier eller er det bare noen her inne som ønsker å hetse FRP spesielt. p.s. Jeg stemmer IKKE FRP | |
| Våryra | 2011-03-26 14:18 | |
![]() | Politikere lova og lyg. Kan ikkje stole på noen lenger! Vis meg en ekte politiker som brenner for saka og ikkje tar hensyn til egen popularitet og alt det andre!!! Frp er verst! De andre er ille! | |
| bris1 | 2011-03-26 14:41 | |
![]() | Ruschne, jeg ser helt bort fra at det er et politisk parti. Det er ikke det dette handler om for meg. Anstendighet, ansvarlighet og lederskap derimot.... | |
| Ruschne | 2011-03-26 14:59 | |
![]() | Ikke alle ser bort fra det.................... men ser derimot en mulighet til å sverte et parti de kanskje hater men som de egentlig bør sende en takk til. (FRP - politikk for 10 år siden...................A P - politikk i dag ) Til og med Kristin HAlvorsen sto frem i talen på SV landsmøtet og sa at ikke alle som ønsker seg til Norge skal få oppholdstillatelse ( fritt gjengitt ) Verden går fremover | |
| mymlen | 2011-03-26 15:00 | |
![]() | Nei Ruschne, alt er sikkert ikke "helt greit" i andre partier heller. Partier består jo av enkeltmennesker, og ingen er feilfrie... Det er blitt avdekket telefoner til spåkoner, underslag, smugling, skatteunndragelser m.m både i Høyre, AP og Senterpartiet. Men det FrP er alene om er en partiledelse som rømmer fra ansvar, angriper andre, prøver å vri fokus og skylder på andre. De må lære seg å håndtere menneskene som utgjør medlemsmassen. Godta at de kan feile (som alle andre) - men i etterkant av sine feil må de ta ansvar. I stedet lukker partiledelsen øynene og håper ubehaget er borte når de åpner dem igjen. Sånn taklet de Søviknea-saken, og sånn ser det ut til at de har fortiet denne nye saken også. Skamme seg. | |
| Cygnus | 2011-03-26 15:09 | |
![]() | Sende en takk til? at FrP-politikk fra 10 år siden er AP-politikk nå - er det det vi skal takke for? Hvorfor? | |
| Ruschne | 2011-03-26 15:18 | |
![]() | Skjønner hvor du står - bare bli stående der du er | |
| Cygnus | 2011-03-26 15:23 | |
![]() | hallo - kan du ikke forklare hva du mener? | |
| Cygnus | 2011-03-26 15:24 | |
![]() | med andre ord, et ærlig spørsmål, ruschne! | |
| LeifSvein | 2011-03-26 16:09 | |
![]() | FrP er en skandale i seg selv. Politikken er foraktelig og det ser jammen ut som noen av politikerne er det også... | |
| Kokodrillen | 2011-03-26 16:22 | |
![]() | Skandalen her er at at Siv Jensen faktisk kunne stoppet overgrepene ved å gå ut med det hun visste. I stedet velger hun å beskytte partiet og seg selv. Ellers vil jeg gjerne vite om Høyre synes det er greit å samarbeide med Siv Jensen etter dette, som om ingenting har hendt liksom | |
| cruella23 | 2011-03-26 16:28 | |
![]() | Frp er tatt med buksene nede i dobbel forstand. At partiledelsen har visst om et mulig overgrep mot en 15-åring uten å agere, er helt.... ja, sjokkerende. Uten å undersøke eller bry seg lar de TB beholde posisjonen sin. Men skitt, hva betyr mest? En hvemsomhelst 15-åring eller en lysende politisk stjerne i Frp? Kynisk. Holdninga de inntok etter pressekonferansen var nifs. Det som har skjedd i ettertid, er fossroing i ring. Neste blir vel ny runde med krokodilletårer. Det kan vi absolutt klare oss uten. | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2011-03-26 16:43 | |
![]() | www.dagbladet.no/201.../1 5957025/ | |