Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 593 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-30 13:43 | |
![]() | Jeg har ikke jobbet som telefonselger , men har hatt en jobb der jeg ringte til folk ang. annet og fant ut at om man ofte skulle utsettes for tullebukker i andre enden av telefonen så er det en belastning. Heldigvis var de aller fleste hyggelige mennesker. Prøv å tenk på at folk har dette som en jobb der de skal tjene til livets opphold og at det ikke er hyggelig å bli utsatt for noen form for sjikane mens man jobber....... | |
| bris1 | 2011-03-30 13:59 | |
![]() | Hjelper ikke, Jerry. Skal jeg handle noe oppsøker jeg en selger. Jeg har reservert meg i Brønnøysund, men det finnes alltid smutthull for kreative sjeler. | |
| Oheidia | 2011-03-30 14:45 | |
![]() | Når en telefonselger ringer meg så sier jeg hei og når han/hun begynner å prate så legger jeg bare telefonen ned ved siden av meg og til slutt hører jeg "Hallo" , Hallo" og da er det telefonselgeren som legger på røret først:=) Her inne på forumet er det lite som irriterer meg. Jeg lar meg ikke så lett provosere og vil jeg lese en tråd som omhandler "stemme sanking" så gjør jeg det men stort sett så lar jeg det nok være. Men, synes da ikke det burde være ulovlig på forumet å spørre om å stemme på ditt og datt! | |
| krini | 2011-03-30 15:19 | |
![]() | Jeg spør etter telefonselgerens private nummer, slik at jeg kan ringe og plage vedkommende under hans/hennes middagslur. De pleier å ta hintet da. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-30 15:49 | |
![]() | Synes dere som er frekke mot telefonselgere burde fratas telefonrettigheter i et helt år i første omgang. Deretter et halvt års fengsel. | |
| Kokodrillen | 2011-03-30 17:21 | |
![]() | Dersom telefonselgere ønsker å bli behandlet høflig kan de kanskje være høflige selv. De kan for eksempel presentere seg med fullt navn. Deretter kan de redegjøre for hvorfor de ringer. Dersom jeg eller andre har reservert oss mot selgere kan de jo respektere det. Om vi i tillegg sier at vi ikke ønsker tigging eller meningsmålinger kan de respektere det også. Hadde de gjort det ville det ikke vært noe problem | |
| Kirsti | 2011-03-30 17:52 | |
![]() | Artig utvikling på denne tråden ... Det innledende poenget synes å ha druknet litt i alle meninger om telefonselgere. Gidder sjelden å lese "stem på meg / barnet mitt / bildet jeg har tatt / idrettslaget til tanta mi"-trådene, og er enig i at det er vel mange av dem. Jeg skjønner liksom ikke helt greia med å be folk man ikke kjenner om å stemme på slikt, men jeg er sikkert sær. Sånne konkurranser blir i mine øyne nærmest meningsløse når folk ikke stemmer på bidraget de synes fortjener å vinne, men på bakgrunn av hvem som har sendt det inn. Kanskje vi kunne hatt en egen "stem på meg"-tråd, så kunne alle som ønsker å få stemmer i en eller annen nettavstemning skrevet i den i stedet for å opprette hver sin ... og de som synes det er moro å stemme, kunne følge med der. Bris1, du får trøste deg med at engasjementet ser ut til å være synkende - disse trådene får stadig kortere levetid. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-30 18:28 | |
![]() | en liten forskjell da...... bris1 og andre forumlesere blir vel neppe oppringt av stemmesankere? Styr unna tråder du ikke liker..... Styr unna program du ikke liker..... (f.eks Farmen i mitt tilfelle) Styr unna..... jadajada På høy tid at de som har noe med det setter en standard for ønskete tråder! Hvilke tema er akseptable/interessante for SAMTLIGE forumbrukere!!! På HØY tid. Jajaja menn san! | |
| Sunshiine77 | 2011-03-30 18:45 | |
![]() | Enig med deg , Kirsti! Styrer unna "stem på meg-tråder", og en del andre tråder jeg finner uinteressante...så leser jeg de j synes er de interessante. Bortkastet energi å irritere seg...for ejg får jo ikek gjort noe med det, gjør jeg? Plages ikke av telefonselgere...og er vel egentlig tilhenger av den; What comes around, goes around...så er man høflig, så får man høflighet tilbake. Stort sett er de fleste seriøse telefonselgere høflige, og da takker jeg bare pent nei. Pleier å funke d ;D | |
| picassa | 2011-03-30 22:51 | |
![]() | Datteren min har en god loesning paa aa bli kvitt plagsomme telefonselgere.Hun lar datteren sin paa 2 aar overta samtalen.Hun elsker aa snakke i telefonen for tiden. | |
| Oheidia | 2011-03-31 00:21 | |
![]() | Ha ha, Picassa! Hadde sans for den løsningen:=) | |
| ------------ - Ikke medlem lenger | 2011-03-31 10:02 | |
![]() | TELEFONTERROR.NO | |
| Kokodrillen | 2011-04-02 12:01 | |
![]() | Veldedige organisasjoner egentlig verst. de respekterer ikke at man ikke vil bli kontaktet av dem. Da kan de ikke avkreve oss å være høflige tilbake | |