Spillrom
| Sjiraffen | 14 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 16 |
Mobilspill
| Pågående | 8 592 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LeifSvein | 2011-04-07 17:57 | |
![]() | Ordspill er jo ikke et spill, er det vel??? Det er jo blodig alvor, selve livet, selve essensen, ikke sant??? Har jeg misforstått? Man kan da ikke oppføre seg upassende og blåse i regler og forordninger??? Spiller man tilfeldig panikk er det fordi man liker å leve på kanten, "on the edge", "out there". Og når det kommer en knipen bokstavgjøk og prøver å dytte deg utafor kanten går det an å bli litt "heit" ikke sant? Eller var det egentlig helt motsatt...? | |
| Sunshiine77 | 2011-04-07 18:18 | |
![]() | Hehe... Passing er vel en del av spillet. Opplevde en annen litt moro greie her en dag. Spillte mot en med ca 1000 poeng mer en meg i rank...men da jeg ledet me en del, avsluttet han spillet. Og senere har han ike villet spille mot meg... Da kan man undre seg over å være dårlig taper... Selv om rankingen ikke er like gode, er det ikke dermed sagt at man er en dårlig spiller ;D Hihi... | |
| Alamo - Ikke medlem lenger | 2011-04-07 18:44 | |
![]() | hmm det kan ha ha vært meg det :) dårrlig taper tja egentlig ikke.Gidder bare ikke å spiller når jeg havner 300poeng bak etter 3-4 legg, sån er jeg bare. | |
| Ruschne | 2011-04-07 19:49 | |
![]() | Men Alamo, det er mange som har tatt godt innpå i løpet av spillet slik at sluttresultatet ikke blir så verst likevel - selv med svært dårlig start. Poengmessig er vel heller ikke lurt å gi opp spillet - dersom det betyr noe | |
| Porthos | 2011-04-07 20:45 | |
![]() | Scrabble er ett spill ja,der det er ett sett regler. Innenfor disse reglene er det spillerom for taktikk,så kan man syns personer er feige og andre ting. Egentlig helt uinterresant hva man måtte mene om motstanderen så lenge vedkommende følger reglene. Så kan man gjøre retrett ved å skvaldre om ùpassende og `blåse i regler og forordninger`. Det er lov å passe. Det er hverken å blåse i regler eller den lett komiske formuleringen ùpassende`. | |
| LeifSvein | 2011-04-07 20:46 | |
![]() | Kanskje spillvertene kan legge ut en ny spillkategori for slike spillere som jeg litt dårlig skjult prøver å peke ut: "Puddingspill" med ubegrenset antall lovlige pass, eller "Tilfeldig feiging"? ...bare et forslag... ; ) | |
| Kokodrillen | 2011-04-07 20:56 | |
![]() | Jeg synes det er fint med folk som av etiske grunner velger dårlige strategiske løsninger. Blir litt som folk som av prinsippielle grunner aldri flytter sjakkbrikker baklengs. Jeg spiller gjerne med slike | |
| Porthos | 2011-04-07 21:08 | |
![]() | Hva med en spillkategori for `Puddinger som ikke tåler å tape`. Eller eget debattforum hvor tilfeldig og dårlig argumentasjon, blir godtatt som allmenne sannheter. | |
| BassBjørn | 2011-04-07 21:37 | |
![]() | Er ikke denne diskusjonen egentlig helt passé ? | |
| Hippo1963 | 2011-04-07 21:46 | |
![]() | Begynnedr å bli litt drita lei spillere som skal fortelle andre hvordan man bør spille.... | |
| Hippo1963 | 2011-04-07 21:46 | |
![]() | Begynner...uten d.. | |
| BassBjørn | 2011-04-07 22:03 | |
![]() | PASS PASS PASS PASS PASS PASS GAME OVER! | |
| nalo | 2011-04-07 22:27 | |
![]() | pass dine eigne saker, så skal eg passa mine.... | |
| LeifSvein | 2011-04-07 22:58 | |
![]() | Etter at jeg har lest disse fantastisk engasjerte innleggene, tror jeg at jeg tar meg en pass-o-doble med kona... | |
| Porthos | 2011-04-08 10:03 | |
![]() | Etter å ha lest dine innlegg i denne debatten(der du flykter unna enhver diskusjon basert på saklig argumentasjon)er det nok best du trøster deg med kona ja. | |