Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 589 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Daggis | 2011-05-03 15:55 | |
![]() | Primitivt! | |
| Gubbjävel | 2011-05-03 17:12 | |
![]() | Ny flaggdag!!! | |
| solur - Ikke medlem lenger | 2011-05-03 17:21 | |
![]() | Godt forslag! | |
| Rune | 2011-05-03 17:36 | |
![]() | Osama bin Laden er ingen fyr å felle noen tårer over. Han hadde uten å blunke gjerne gitt ordre om å sprenge en bombe som hadde tatt kål nok av uskyldige mennesker. Amerikansk jubel er veldig typisk amerikansk og kan slå litt tilbake på de, men det var de som ble rammet av 11.september og vi har ingen rett til å synes at de er håpløse som jubler over at mannen som var ansvarlig for den største terrorhandlingen på amerikansk jord er blitt drept. Kanskje ble straffen hans for mild? På Twitter i går leste jeg om en som mente han burde vært tatt levende og dømt til å gå gjennom sikkerhetskontroller på flyplasser resten av det ynkelige livet sitt. | |
| LeifSvein | 2011-05-03 18:21 | |
![]() | Bris1: Komikken bestod i at det stod Obama, og ikke Osama... Ellers er vel temaet litt for alvorlig... | |
| lenep | 2011-05-03 18:25 | |
![]() | Osama har vel sørget godt for å få på plass minst like gale etterfølgere, vil jeg tro. Elendighetene i området har vel bare så vidt begynt? | |
| MyRuin | 2011-05-03 19:08 | |
![]() | Jeg kopierer mikromina: "I mourn the loss of thousands of precious lives, but I will not rejoice in the death of one, not even an enemy. Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that" — Martin Luther King Jr. | |
| MyRuin | 2011-05-03 19:09 | |
![]() | For jeg tror ikke noe på at ting blir så mye bedre nå! Nå skal vel dette hevnes. Det blir litt som 'et øye for et øye' | |
| Bareblåbær - Ikke medlem lenger | 2011-05-03 19:45 | |
![]() | Om ikke amerikanerne viser et bilde av drapet, så kommer det vel en ny video fra O B L på Youtube... | |
| Kokodrillen | 2011-05-03 20:02 | |
![]() | Interessant at amerikanernes retorikk er så virkningsfull. | |
| Rabiaz | 2011-05-03 21:48 | |
![]() | Sjokkerende hvor godtroende folk kan være... "OBL funnet i en villa og drept etter 10 år, for så blitt dumpet i havet". Yeah right....oppspinn alt sammen! | |
| LeifSvein | 2011-05-03 21:57 | |
![]() | Noe annet morsomt oppi det hele er amerikanernes angivelige datasnoke-roboter som er satt til å rapportere visse ord som sendes over nettet... Tenker at alt går varmt i disse dager, da Osama bin Laden nevnes i alle mulige sammenhenger. Det sitter vel 160 000 statsansatte og registrerer alt et sted i USA... | |
| Rabiaz | 2011-05-03 22:07 | |
![]() | Det som virkelig er synd, er at nå blir jo disse 160 000 ansatte arbeidsløse ;) | |
| Kokodrillen | 2011-05-03 22:45 | |
![]() | Man trenger en ny skurk. Håper det ikke blir meg :) Kanskje på tide å blåse støv av vår venn Mullah som verdens hatobjekt nr 1 ? Noen må vi jo ha. | |
| maranello | 2011-05-03 23:16 | |
![]() | Osama eller Obama er det bare en bokstav unna.... ellers er de i samme båt..... | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-05-03 23:36 | |
![]() | Ja,lurer på det samme, Krokodillen. Hvem vil nå USA peke ut som personifiseringen av fienden? Her har de siden begynnelsen av 1900-tallet satt i gang over 250 militære intervensjoner verden over ,uten å lykkes med å skape fred og bedre levevikkår for folk flest som resultat med noen av dem så vidt jeg vet,men det har jo vært nyttige aksjoner for storkapitalen,drivkraften bak. Et annet resultat av deres militære aktiviteter verden rundt, er at de har skapt en fantastisk grobunn for terrorisme ved sine mange og brutale militære aksjoner...skjulte og åpne...Jeg forsvarer hverken Osama Bin Laden eller andre av hans likesinnede sine handlemåter, men det er ikke så ulogisk å tenke seg at når du blir utsatt for militærmakt, så mobiliserer du en motmakt...Og dessuten...hvorvidt Osama Bin Laden sto bak aksjonen 11.september..det er noe de lærde fremdeles strides om...Kanskje det er på tide USA (og andre krigskåte) innser at det som KAN lønne seg er å setteseg ned og fohandle med fienden...gjerne via profesjonelle,gode forhandlere...Personlig har jeg troen på at det er det eneste som hjelper for å ha håp om å skape fred...og dermed et verdig liv for folk flest... | |
| LeifSvein | 2011-05-03 23:56 | |
![]() | Kim Jong Il er vel ledig på markedet som bad guy? Det har vært litt stille der borte i det siste... Nå må vel USA finne en ny mann å være strenge med... | |
| Kokodrillen | 2011-05-04 00:46 | |
![]() | Jongern er for gammel. dessuten har han nuke. Enig med red. De fleste konfliktene rundt omkring i verden kunne latt seg løse hvis man bare hadde snakket sammen. Det er når man forsøker å overkjøre den andre parten militært at man får endeløse kriger uten resultat. Gadaffi f.eks kan man utmerket forhandle med. | |
| dole | 2011-05-04 06:43 | |
![]() | Sjokkerende hvis noen tror at USA har funnet på alt sammen, eller at noen tror at OBL hadde satt seg ved forhandlingsbordet. Tror vel det er meg som ikke skjønner ironien i disse innleggene, men er skremmende usikker. Støtter forslaget om ny flaggdag! | |
| SandraLinn | 2011-05-04 09:05 | |
![]() | ✓ Saddam Hussein - Mission completed ✓ Osama Bin Laden - Mission completed ☐ Mullah Krekar - mission impossible - protected by norwegian goverment!! | |