Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 598 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| miamaria | 2011-05-17 17:50 | |
![]() | oppe før salutten kl 07. fått flagg opp hjemme og andre steder. tog til kirken. mye folk og sang der. mer tog. utrolig lang rute i år. lang lokal feiring med hele slekta samlet. sola skinte. vinden blåste. hjem til pause. snart kommer hele slekta hit på varm mat og kaker. høy bunadfaktor. hurra! | |
| Fiskekroken | 2011-05-17 18:19 | |
![]() | Planen var å dra på fisketur i skogen. Men på torsdag brakk jeg beinet, så der gikk den planen i vasken. Har brukt dagen på å øve meg på hvordan man frakter en kaffekopp fra kjøkkenet og inn i stua når man har to krykker:-) Og ikke minst, hørt på positiv og hyggelig støy fra barna i gata:-) | |
| piaf | 2011-05-17 19:35 | |
![]() | Har sittet på balkongen i hele dag og ventet på at Mette Marit og barna skal komme og vinke til meg. Men hvor blir hun av? Noen som har sett henne idag og vet om hatten passet? | |
| Kokodrillen | 2011-05-17 19:47 | |
![]() | I dag har Nauru nasjonaldag. De vedtok grunnloven sin 17 mai 1968. Det synes jeg vi skal gå ut i gatene og feire med bunader og is | |
| mymlen | 2011-05-17 20:46 | |
![]() | Jeg startet dagen i Nice, og tenker at - det er mange andre vakre steder enn Norge - det er ganske deilig med sol og 25 varme... - det er mange antrekk som er deiligere enn bunad - det er mange vakre flagg i rødt hvitt og blått - det er ganske deilig uten russestøy på alle kanter Med voksne barn er det flott å ha alternative 17.mai-sysler! | |
| utlending | 2011-05-17 20:52 | |
![]() | jeg skal drikke meg dritings sammen med min kjaere venninne, Prinsesse Ragnhild | |
| Smartgirl | 2011-05-17 20:58 | |
![]() | Skytteltrafikk mellom sofaen og det lille rommet med hjerte på døra, ettersom et seigliva virus har bitt seg fast i tarmsystemet. Mye fint å se på TV, da, men litt kjedelig å ikke komme ut og vise fram de fine jentene mine. | |
| Happy4You | 2011-05-17 21:04 | |
![]() | har vært og gått i barnetog, dratt hjem, og gått i enda ett barnetog før noen leker, så endelig hjemme nå :P"""!!!"""!!! Den Beste 17 Mai Jeg Har Hatt :D!!!!! HIPP HIPP HURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! | |
| tinkerbell | 2011-05-17 23:04 | |
![]() | AH MYMLEN! Jeg liker dine refleksjoner!!! :) Etter noen år på baken i utlandet, føler jeg og at 17. mai kan markeres på nærmesr flottere måter i utlandet. Jeg synes 17. mai er en pliktdag uten sidestykke (men jeg setter pris på dagen) Det er noe krampeaktig over det hels som jeg ikke liker. Noe jeg ikke tør ytre, annet enn anonymt; med mindre og bli stemplet som antinasjonalistisk ( for det er jeg ikke!) | |
| lenep | 2011-05-17 23:05 | |
![]() | startet dagen med dugnad på skolen, gikk først i 17. maitoget, holdt velkomsttale på skolen og var ansvarlig for arrangementet frem til 16.30. Dro så hjem og hadde gjester til koldtbord og deilige kaker. Endelig ferdig med å rydde siste tallerken i oppvaskmaskinen. Herlig dag!!! | |
| tinkerbell | 2011-05-17 23:11 | |
![]() | Kjære lenep! Min dag var ikke ulik din - dog jeg ikke holdt noen velkomsttale på skolen. Men jeg var med på arrangementet, hadde gjester osv... Jeg gledes ved at du hadde det så bra på dagen. Skal ikke klage selv heller, for jeg hadde en fin dag jeg og. Dog tvungen den var. Jeg har ofte gjester, lager middag og setter på oppvaskmaskinen.. Anytyme, anyday, men 17. mai er kun en pliktdag. | |
| Apropos | 2011-05-17 23:16 | |
![]() | Hipp hipp! Ei heller så entusiastisk. Enig med Tinker, dagen er krampeaktig!! | |
| lenep | 2011-05-17 23:22 | |
![]() | Ser dere synes dette er et pliktløp, hva da med jul, bursdag, bryllup konfirmasjon osv... er det også høytidsdager dere føler dere er "pliktige" til å delta på? | |
| lenep | 2011-05-17 23:23 | |
![]() | eventuelt, hva er det av festligheter dere ikke synes er av samme art? Ble nysgjerrig her nå :) | |
| blowing - Ikke medlem lenger | 2011-05-18 01:09 | |
![]() | hipp | |
| lille_nille | 2011-05-18 11:49 | |
![]() | det også er vel en pliktdag ? :)! broren min hadde konfirmasjon lørdag 7 mai, så vi inviterte alle i hele slekta på koltbord :P! det var ikke en eneste person i slekta som tok turen til " det lille tettstedet utenfor oslo" :P | |