Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 601 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| krini | 2011-05-23 20:30 | |
![]() | Vaktene sitter på gangen og er "utluftere". Jeg er stuck i et rom. Skal smyge med meg penn og papir neste gang, så jeg får designet noe rart ;) | |
| nalo | 2011-05-23 20:55 | |
![]() | Hugsar eksamensvakene alltid lista seg rundt i lokalet med nevane på ryggen og knirkande sko! | |
| Gubbjävel | 2011-05-23 23:22 | |
![]() | :o) Vi hadde en vakt som satt med falkeblikk i to timer, da avløseren kom spurte han "NOKON SOM SKA VARA MED Å RØYKE ELLER"? Hele klassen knakk sammen i latter :o) | |
| jwpede | 2011-05-24 00:27 | |
![]() | Når jeg satt vakt, tok jeg oppgaven så alvorlig at jeg brukte lang tid på å gå rundt fra pult til pult for å undersøkte om alt var i orden. Viss noen hadde godteri, ble jeg stående der og se sultent på dem inntil de spanderte noe. Det gjorde de alltid, enten for å bli kvitt meg, fordi de var snille eller ville bli likt. Det er tillatt å spise når du sitter der, så jeg samla opp det jeg fikk og koste meg lenge. Og så tok jeg en ny runde. Bobvar | |
| stalljenta | 2011-05-25 20:55 | |
![]() | haha, de osm hadde eksamenvakt når je hadde eksamen satt å leste i en bok eller retta prøver fra andre klasser... | |
| Lene T | 2011-05-25 23:11 | |
![]() | Etter å ha sittet i timesvis i uendelig kjedsomhet og stirret rett frem, er det nesten litt irriterende at enkelte skoler tydeligvis er temmelig slepphendte med et krystallklart regelverk på hva som forventes av en eksamensvakt.. | |
| engvik | 2011-05-25 23:31 | |
![]() | Hvis du sitter på et lite rom, ønsker jeg på vegne av alle elevene at du ikke spiser brødskive med makrell i tomat. | |
| Lene T | 2011-05-26 00:09 | |
![]() | Har ikke inntatt annet enn vann;) - Og jo, en kaffekopp når det ble for ille. - Men tok en pastill etterpå for ikke å plage elevene med kaffepust;) | |
| stalljenta | 2011-05-27 20:33 | |
![]() | haha :d flink du er :D | |