Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 604 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| slaraffen | 2011-06-08 16:17 | |
![]() | Det har hendt at jeg lager julemør:) Og den var så fantastisk god at jeg vurderer det igjen ... | |
| Torill | 2011-06-08 16:21 | |
![]() | Hvordan kan man bruke en kjøkkenmaskin nesten daglig? Blir man avhengig av det, på samme måte som ordspill? Jeg elsker å lage mat, men KJØKKENMASKIN? | |
| Reet | 2011-06-08 17:07 | |
![]() | Jeg har en kjøkkenmaskin. Den står i kjellerboden og venter på at jeg skal selge den på finn.no så jeg kan forsvare å kjøpe en Kenwood. Som sikkert får plass i kjellerboden. | |
| ave - Administrator | 2011-06-08 19:22 | |
![]() | Jeg lager smoothie i hurtigmikseren på kenwood'en nesten daglig, anbefales for å få i gang übertrøtte tenåringer om morningen :9 | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-06-08 19:50 | |
![]() | Alle bør ha sin egen kjøkkenmaskin, bake sine rundstykker, bake sine horn. | |
| stalljenta | 2011-06-08 20:52 | |
![]() | je har ikkje kjøkkenmarskin, je fant meg bare en kokk je :D slepper å røre kjøkkenetr :D deilig!!! | |
| cammie | 2011-06-08 21:02 | |
![]() | Kenwood Major kan anbefales! Bruker den nesten daglig! Helt super :) | |
| Torill | 2011-06-08 21:08 | |
![]() | Det er selvsagt deilig med hjemmelagt mat. Men trenger man en maskin til tusenvis av kroner for å lage smoothie, brød, pizza og pannekaker? Elting, røring, visping og pressing med håndkraft er gratis og nesten støyfri styrketrening. | |
| nalo | 2011-06-08 21:18 | |
![]() | Enig med deg, Torill (takk for sist forresten). Har ein liten Braun som er i bruk av og til til "rør smør og sukker kvitt", men elles klarar eg meg heilt fint med handmixar og sleiv og anna tradisjonelt kjøkenutstyr. Tenk på all plassen ein slik maskin tar, og all oppvasken!! Mykje god terapi i å elta ein bolledeig for hand. Fekk ein liten stavmixar til jul 2009 (stod på ønskelista fordi eg trudde eg trong ein slik), har vore brukt 3 gongar - så langt. | |
| slaraffen | 2011-06-09 22:55 | |
![]() | Joda, greit å ta med all mulig slags trening for armer og muskler og mere til....men ikke glem at det er mange som sliter med muskel og skjelettsykdommer ol. da... | |
| roannima | 2011-06-09 23:40 | |
![]() | har kenwood major,,,mener d er 1500 w på den.... genial :) og ja, jeg kverner kjøtt....lager kjøttdeig :) Bruker min phillips foodproFFessor når jeg lager fiskekaker,,,,fiskeboller ..... Kunne ikke unnvært mine to maskiner :) | |
| ieu | 2011-06-10 06:23 | |
![]() | Kenwood absolutt. Men har du problemer med at deigen legg seg i botnen er det veldig lurt å ha væska i bollen før mjølet. Då er problemet løyst. | |
| krini | 2011-06-10 07:57 | |
![]() | Har en tretti år gammel elextrolux, and i love it. Den er for stor til å stå framme, men elter du deigen i ti minutter i den, kan jeg love et perfekt resultat! | |
| tekopp - Ikke medlem lenger | 2011-06-10 10:01 | |
![]() | Har en Kenwood Titan, og hadde ikke klart meg uten. Vi har Smothies til frokost hver dag (lure i jentungen tre desiliter frukt og bær på morrakvisten), og det er helt slutt på å kjøpe karbonadedeig. Tar meg fem minutter å male opp mørbrad til førsteklasses hamburgere og desslike. De siste tre årene har det ikke vært en kjøpefiskekake i huset, jeg lager opp en svær posjon annen hver måned, en barneversjon og en voksen med litt mer spice, og har førsteklasses fiskekaker i fryseren med 95 % fisk i når vi får lyst på. Forleden lagde jeg også fiskeboller med min Titan, og fyttekatta så godt! Den er svær, den Kenwooden, men den står i et skap med en vippeplate, så den er ut og inn på sekunder. Anbefales!!! | |