Spillrom
| Sjiraffen | 3 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 602 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Darrang | 2011-07-28 22:01 | |
![]() | Så vakkert dikt, Stumpeguri! | |
| Happy4You | 2011-07-28 22:36 | |
![]() | det var ett vakkert dikt stumpeguri :)!... jeg også følger med når de sier navnene på de som er omkommet... Og heldigvis har ikke jeg hørt noen kjente ennå... Men dere som er der ute og som faktisk har mistet noen: les her: Jeg føler skyld.... Jeg føler sinne.... Jeg må ha hjelp.... Vi må stå sammen.... Sammen for et bedre Oslo.... Sammen for sorgen.... Til de som har omkommet.... Vit EN ting.... Dere gjorde det Norske folk en stooor tjeneste.... Dere beviste at Dere faktisk også kan skjempe.... Saken er stor.... Og morderens mor.... Er trøstesløs og sindt... INGEN kan trøste henne.... DENNE opplevelsen må vi stå sammen.... Vi må hjelpe de som har det vondt.... VI må stå sammen for et bedre norge...... VI skal ikke bli skutt på i skyggen av en teit fyr... Vi må bevise at vi har medfølelse... I denne stund er det kun S O R G som gjelder for alle :(... la oss alle minnes gode stunder med de som er omkommet... og la oss alle vite at noen gjorde de som lever en stor tjeneste... tenk på tyskerne som hjalp til med å kjøre folk til hotellet... og som hjalp til med å frakte sårete ifra vannkanten inn til land.... Jeg var på rosetoget sist mandag, der møtte jeg en jente som faktisk var med på den grufulle hendelsen på UTØYA... hun ga meg en tanke som faktisk viste seg i talen til Stoltenberg.... en settning festet seg inne i meg: LA OSS ALLE VISE MEDFØLELSE :)... la oss alle vise at vi er sammen for å vinne tilbake de livene vi har mistet :'(.. ------------------------- ------------------------- ---------------------- Dette lagde jeg egentlig fordi jeg følte sinne og hat og ville skrive noe til de rammede.... Jeg håper det ikke er noen her inne på ordspill som faktisk har mistet noen i den forferdelige tragedien som rammet mange.... hvis det er det, så vit at jeg er med dem... jeg viser medfølelse og ønsker dem lykke til videre :9... jeg viser omtanke og har selv lagt ned blomster for å minne, ikke om noen men med :)! jeg deltok også i stillestunden på søndag.. :)!. Med en varm og trøstende tanke til de som trenger det, ifra H4Y( Einar Kruhaug Foyn) | |
| stumpeguri | 2011-07-29 10:36 | |
![]() | Takk darrang og happy for you:-))Ja fint skrevet happy for you.det er sant.Kanskje nordmenn blir enda mer medfølende og inkluderende etter dette.æ håper det.det er så trist. | |
| Happy4You | 2011-07-29 21:28 | |
![]() | tusen takk stumpeguri... meningen med det jeg skrev var vel egentlig å få folk til å forstå (jeg har fått høre noen tall om ca hvor mye det koster å bygge nytt regjeringsbygg av faren min pga han er journalist, men pga hensynsmessige grunner velger jeg å holde det inne og venter til det kommer offesielle tall) hvor mye denne ulykken faktisk har gått inn på folk... :'(... Etter talene mandag la jeg og moren min opp blomster i et hjerte med bokstaven N i .... Det hjertet er blitt til et eneste stort og vakkert hjerte med Bokstaven N inni fortsatt, men N'en betyr lenger ikke Norge men Nesodden :o... jeg følger videre på saken og venter i håp om det er noen fra Oppegård, Sofienmyr og/eller Kolbotn :(... sender fremdels mine varmeste tanker til de pårørende :)! H4Y :) | |
| meisa | 2011-07-30 13:31 | |
![]() | Mi djupe medkjensle til alle etterlatte og til dei som overlevde bombinga og skytinga! Herldiogvis hadde ikkje korkje min bustadkommune eller min fødekommune nokon på Utøya i år, og det er få frå distriktet og. Men me føler alle med som er ramma. | |