Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 602

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Bongo2011-07-30 15:21
Antall innlegg: 47

Hva får deg til å tro det USA?
Klarer ikke se for meg Siv Jensen i tospann med Per Sandberg hadde klart å virke like samlende.

Happy4You2011-07-30 18:31
Antall innlegg: 2020

jeg synes det er bra gjort av AUF lederen Eskil å holde sånn ut med Stoltenberg... men hva har egentlig Bondevik med dette her å gjøre?...

Møtte ham i oslo ved blomstertorget "Uten" politibeskyttelse... han er jo ikke statsministeren vår lenger, men han brydde seg så inderlig mye om de som faktisk kom levende ut derrifra.. :o...

og USA... jeg er sikker på at ingen andre hadde klart å holde ut som Jens Stoltenberg og AP gjør / Gjorde!!!!

Domenique2011-07-31 12:14
Antall innlegg: 29

For noe tøv!

Happy4You2011-07-31 12:19

tøv?... hva mener du med tøv?.
jeg mener det jeg sier !

Nebb2011-07-31 12:32
Antall innlegg: 26

Å gi sympatistemmer til arbeiderpartiet er ikke akkurat å ta vare på demokratiet!

velkommen - Ikke medlem lenger2011-07-31 12:59
Antall innlegg: 51

Jeg gråter hver dag for de omkomne. Jeg gleder meg hver dag for de overlevende og de sårede (som tiden jobber for) og som sammen med de overlevende har mye og bearbeide i månedene framover.

Sangen mitt lile land ,rører meg dypt. Jeg gråter hver gang jeg hører den.

De som lever i dag , vil aldi glemme denne tiden. Vi vil alltid bære dette med oss. Vi klemmer venner , kjente og ukjente.

Nordmenn har alltid gått under betegnelsen "kalde". Nå har vi vist det motsatte og hele verden forundrer seg over oss.

Happy4You2011-07-31 13:09

velkommen... det var et veldig fint innlegg du skrev der :)!. det er fint at noen bryr seg om de som omkom og de som lever :)!... mormoren og bestefaren min bor på Bjørnemyr som ligger i Nesodden kommune.

Bjørnemyr mistet to på utøya som var aktiv i deres miljø og som faktisk fikk skryt. den ene 19 år og den andre 18,,,, Begge hadde samarbeidet med bussene og båten som går fra Nesoddtangen brygge og begge hadde sendt forslag om flere kontroller på båten...

Begge skal få skryt for jobben de gjorde!.

infoen er hentet ifra /www.aftenposten.no :).

Jeg og noen flere gråter over de to :'(.

sender varme tanker til de pårørende! mvh H4Y :)

velkommen - Ikke medlem lenger2011-07-31 18:29
Antall innlegg: 51

Happy4You... Godt at du bryr deg.

Det var mange som gjorde en fantastisk innsats, med fare for sitt eget liv.
Alle frivillige som stilte med båt osv.

Tankene går også til gjerningmannens mamma og familie.
De har også en tøff tid.
På en måte er de også pårørende.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?