Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 635 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Oheidia | 2011-08-04 18:39 | |
![]() | Over 20 grader om natten (eller kanskje om morgenen) er virkelig en flott temperatur, Torill! Jeg koser meg med sommerværet så lenge det ikke regner og regner det kan jeg jo scrappe eller spille ordspill (hvis jeg er hjemme) :) | |
| ziosh | 2011-08-04 21:28 | |
![]() | Solkremlukt, hvitvin med jordbær i glasset, grilla koteletter, masse gresk salat, volleyball i parken! <3 | |
| Cygnus | 2011-08-04 22:43 | |
![]() | Hmmm - hvorfor er alle så glade i jordbær? Personlig elsker jeg BRINGEBÆR!!! Nammnam!!! | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-08-05 13:04 | |
![]() | At det ikke er snø ;) Ellers er grillkos, rosèvin, jordbær og fløte, glade unger som er ute å leker hele dagen, stort sett alt er kos om sommeren :) | |
| kingspencer | 2011-08-05 16:38 | |
![]() | To enjoy fresh corn, tomatoes, zucchini, and peaches, from the local farms. And to stay in the house with the air conditioner (when it is +38C outside). Or better than that: drive to the library and use their PC to play ORDSPILL - then I will not use MY air conditioner! ;-) | |
| Oheidia | 2011-08-05 16:54 | |
![]() | Enig cygnus, bringebær er utrolig godt og det kan være bedre enn jordbær. Tror jammen jeg skal plante hagebringebær i hagen min. Får vel slike planter på tilbud nå. I dag er det sommer og det regner og er litt kaldere. Vi drar på båttur og jeg må inrømme at det er godt å kunne gjøre slike ting på sommeren (for det kommer jeg til å savne om vinteren!) | |
| mindre | 2011-08-05 21:28 | |
![]() | lite av sommer i år, har fyrt i peisen flere kvleder da det bare har vore rundt 10 grader. Savner lange varme sommerkvelder, på terassen med noe godt i glasset. .. | |
| Cygnus | 2011-08-05 21:44 | |
![]() | Flott, Oheidia - denne jordbærtilbedelsen har gått litt langt - må få den dempet!!!! : ) | |
| Happy4You | 2011-08-05 22:18 | |
![]() | Det beste jeg vet er å være på hytta.... Men... vi kom opp til en R A N E T hytte på tirsdag 2 August.... i løpet av 14 dager (eller 7 dager) har noen tyver tatt med seg 4 Gamle kniver, Ett fotavstøpsel i messing av en bjørn som heter Pekka, ett flott gevir til å ha på hytteveggen, 2 radioer , en kognjakkflaske, en flaske vin og 2 radioer >;(.... FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY den som gjorde det :(.... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-05 22:52 | |
![]() | Ja, fyyyyy den som gjorde det! Full sympati her fra (har også nettopp bli frastjålet). Ynkelig! Allikevel kan jeg ikke annet enn å le av innslaget ditt Happy, særlig bjørnen Pekka :-) | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-08-06 08:26 | |
![]() | Om dere har innboforsikring på hytta H4U så skulle den dekke tapet pga tyveriet. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-06 15:30 | |
![]() | Pekkas fotspor lar seg ikke verdisette. Ubetalelig. | |
| Happy4You | 2011-08-06 20:13 | |
![]() | USA jeg vet ikke om vi har det der :) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-08-06 20:16 | |
![]() | Rolige skogsturer med solskinn, noen fjellturer med sol og regn og storm, bilturer i grønn natur som ender f.eks. på et turistsenter der et bedre måltid inntas, møsbrømlefse på bygdetunet. Iskrem. Grønt gress, grønne trær. Frodig flora og fauna. Å treffe på egne sauer på skog- og fjellturer og gi dem en godbit. Dette er noe av det beste ved sommern synes jeg. | |