Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 16 |
Mobilspill
Pågående | 8 536 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-08-22 15:12 | |
![]() | 'Shedding off one more layer of skin/Keeping one step ahead of the persecutor within'. En a mange snasne strofer fra Jokerman av Bob Dylan. Ikke det at jeg vet akkurat hva han mener, men det høres genialt ut. | |
martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-08-22 15:16 | |
![]() | 'I was born here and I will die here, against my will/I know it looks like I'm moving, but I'm standing still' (Not Dark Yet, Bob Dylan). | |
martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-08-22 15:18 | |
![]() | 'You can't shoot down the moon - Some things never change/We can build a bridge between us, but the empty space remains' (Bernie Taupin) | |
kvedh | 2011-08-22 17:23 | |
![]() | Do you love me, Or are you just extending good will? Do you need me me half as bad as you say, Or are you just feeling guilt? I've been burned before and I know the score So you won't hear me complain. will I be able to count on you, Or is your love in vain? Are you so fast that you cannot see That I must have solitude? When I am in the darkness, Why do you intrude? Do you know my world, Do you know my kind, Or must I explain? Will you let me be myself, Or is your love in vain? Well, I've been to the mountain, And I've been in the wind, I've been in and out of happiness, I have dined with kings, I've been offered wings And I've never been too impressed. Alright, I'll take a chance, I will fall in love with you. If I am a fool, You can have the night, You can have the morning too. Can you cook and sew, Make flowers grow? Do you understand my pain? Are you willing to risk it all, or is your love in vain? Can you cook and sew, Make flowers grow? Do you understand my pain? Are you willing to risk it all, or is your love in vain? B. Dylan | |
kvedh | 2011-08-22 17:31 | |
![]() | Ble en hel sang det:) Men Jeg har sikkert over 100 sanger av han i hodet med de flotteste tekster, så det blir ikke lett å velge:) Tygg på den simple enkle linja her:) How many roads must a man walk down. Before you can call him a man? Skrevet som 21 åring. | |
martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-08-22 17:50 | |
![]() | Ah, elsker Street Legal og spesielt 'Is your love in vain?' kvedh. | |
kvedh | 2011-08-22 18:32 | |
![]() | En helt sinnsykt bra skive. Om noen har hatt noen svingninger i kjærlighetslivet, så løp og kjøp den tvert:) | |
Stig_75 | 2011-08-22 19:40 | |
![]() | "They try to tell them, they try to explain - why daddy won't ever come home again" Neil Young - "Love and war" | |
Mary 2 | 2011-08-22 19:56 | |
![]() | Kva med nynorsk ? Selja står saftgrøn og sevjemjuk kvistfri og ferdig til fløytebruk for hage smågute-hender. Tonen kjem smygande, mjuk og var, aukar i kraft og får døyvde svar langt borte frå andre grender osv... mange vers, alle er like fine. Forfattar Jakob Sande | |
GrandPrix | 2011-08-22 20:26 | |
![]() | Du må ikkje symja i grauten. Grauten skal jo etast. Difor må du eta grauten din med vyndji. (gmlno: treskjei) | |
Fidelma | 2011-08-22 21:31 | |
![]() | "You wanna know how an angel kisses? Cool, real cool" Half Japanese - This could be the night | |
lonc | 2011-08-22 21:55 | |
![]() | Er glad i å høre på Lenny Kravitz. Favorittsangen må være I Build This Garden For Us... Synes det er en gripende tekst... | |
piaf | 2011-08-23 01:30 | |
![]() | "Du är det finaste jag vet" (Bjørn Afzelius - "Sång till friheten") "Og viss ein møtte onger etter væga som gjorde narr og ville vara med, så sku en hatt en bror i femte klassen som rødde væg så folk fekk gå i fred." (Alf Prøysen - "Romjulsdrøm") "Imagine there's no heaven it's easy if you try no hell below us above us only sky Imagine all the people living for today." (John Lennon - "Imagine") "For det er natt, og det er lyst og godt her nede på de asfalterte dybder. Forlengst er dagen og dens mørke gått" (Rudolf Nilsen/Lars Klevstrand - "Storbynatt") "Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg" (Jokke og Valentinerne - "Hvis jeg var deg") "Je ne regrette rien" (Edith Piaf) "Svisker gjør godt" (tante P) | |
Fidelma | 2011-08-23 21:29 | |
![]() | Synes det er på sin plass å vie Half Japanese litt mer oppmerksomhet. En utrolig søt sang som heter Ashes on the ground We were burning with desire until our love was set on fire and then our love burned until our love turned to ashes on the ground. Ashes kindled our desire turned our feelings into fire. Our passion only spread the flames and burned until our love became ashes on the ground. When will we be set free? | |
Bhå | 2011-08-24 00:11 | |
![]() | Denne er gammel, svensk og litt digg. Pappa, vem har gjort fiskarna som simmar och brisen som blåser så skönt i mitt hår Pappa, vem har gjort, alla elefanter snön som e' så kall att jag måste ha vantar Hele sangteksen kan du lese på: artists.letssingit.c...rt -zzh91ks | |
Bhå | 2011-08-24 00:14 | |
![]() | Pappa vem har gjort av gruppa Jerusalem, kan du høre her: www.youtube.com/watc...DY liTBXLFY | |
AaseB | 2011-08-24 10:20 | |
![]() | Fin tråd! Det er drøssevis av flotte sangtekstar. Altfor mange ein aldri får hørt.. Akkurat nå syns eg det passa fint med refrenget i Trond Viggo Torgersens "Tenke Sjæl": Tenke sjæl og mene, måtte stå for det du sa Ikke vri deg unna, ikke være likeglad Ikke late som du ikke mente det du sa Ikke si som andre Du må tenke sjæl | |
Janis77 | 2011-08-28 18:08 | |
![]() | Jeg elsker Lars Winnerbäck. Dette er fra " Du som resar meg": "Se meg sa jag, hør meg sa jag, kjenn meg. Du måsta ut for å hitta inn. Jeg tror det svajar i min själ. Du måsta ut for å hitta inn. Du som resar meg" Beklager svensken min.. men fanstastisk låt <3 | |
Trulou | 2011-08-28 22:06 | |
![]() | ..et si tu crois un jour que tu m`aimes ne crois pas que tes souvenirs te gênes, et cours, cours jusqua peirdre hâlaine, viens me retrouver. Si le degoût de la vie vient en toi, si la paraisse de la vie s`installe en toi, penses à moi, penses à moi.. Jane Birkin | |
MyRuin | 2011-08-28 22:34 | |
![]() | Title: Melissa Horn - Kungsholmens Hamn Jag ser ljusen som tänts i parken vid Kungsholmens hamn Jag ser pojkar som gråter och flickor som tar dem i hand Jag ser mannen på balkongen ta en tyst minut för sig själv Det kan aldrig göras ogjort det där som hände ikväll Är du en av dem som var där när det hände Eller saknar du nån du en gång trodde du kände Är du en av dem som gråter när ingen ser på Är du en av dem som beror ändå Jag ser mig i spegeln med ögon röda av gråt Jag tänker hur gick det till, hur bar dem sig åt Min lillebror går ut och vi vet aldrig vart han ska Jag blir så rädd när jag tänker att det kunde vart han eller jag Aldrig mer ung, eller aldrig mera fri När det handlar om barn har vi rätt att ta nåns parti Men ni vet hur det känns när röda ögon ser svart Och jag sänder en tanke till dig som ligger sömnlös inatt Alla som vill ta en stund att fundera När ska vi göra mod av sorgen och börja agera Nu städar man gatan och snart försvinner alla spår Och vi fortsätter att växa fast han förblir sexton år Jag ser ljusen som tänts i parken vid Kungsholmens hamn Jag ser pojkar som gråter och flickor som tar dem i hand Jag ser mannen på balkongen ta en tyst minut för sig själv Det kan aldrig göras ogjort det där som hände ikväll Nej, det kan aldrig göras ogjort det där som hände ikväll | |