Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 818

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
SandraLinn2011-08-29 23:41
Antall innlegg: 122

Eldstejenta kan ikke ha med ei vennine? Mine to eldste har fått gått alene rundt på båten ( det er gutter) og det har gått kjempefint.

ave - Administrator2011-08-30 00:15
Antall innlegg: 4986

Selv 7-åringer pleier å slippe vanlig leggetid på sånne båtturer, vel?

En for alle, alle for en....

trampoline - Ikke medlem lenger2011-08-30 14:05
Antall innlegg: 31

Hadde ikke sitti på lugaren med sjuåringen så sant hu ba om det selv pga søvn ;) Hadde latt henne være med kvelden ut så kunne alle tatt kvelden samtidig kl 23 eller no? Kunne nok latt min 15 åring gått alene, men med regler som dere ble enige om på forhånd, og ikke senere 'inne' enn 23. Evt tatt med seg ei venninne ja. Men ja, er et vanskelig mellomrom mellom de to der.....er der snart selv med mine på 1,3 og 11 ;) Håper dere finner dere en koslig opplevelse og GOD TUR=)

Boubou2011-08-30 21:59
Antall innlegg: 1210

Jeg har en på 11 som tror hun er 15, og en på 9 som ikke har skjønt at hun ikke er 7, så det blir nesen likt.
De ville på Liseberg, men det ble for dyrt (klarte ikke hotell+liseberg+bensin+ måltider for under 5'). Jeg har endt opp med å love tur i skogen, med sykkel og telt, og det traff begge to, utrolig nok, så bare vi får vær, nå (Det finnes nemlig dårlig vær, og det er sånn som det var i helgen. Ellers hadde Langedrag vært supert, men vi har hund, så det går ikke :-( Jeg er ikke fan av "danskebåt",men om du får med en venninne, ville jeg ike vært altfor redd:-) Lykke til!

huldra12011-08-30 23:23
Antall innlegg: 2

Har dere litt Tarzan i kroppen, så anbefaler jeg www.brimiland.no/ind...ri miskogen

Siste mulighet er visst nå til helgen. Var helt fantastisk gøy for oss iallefall, og man får prøve grensene sine så det holder! Nå er vi riktignok to voksne og knærten er 12, men vi hadde det like moro alle sammen.

Eller jeg ville sjekket billigbilletter hos Norwegian eller andre og sett hva som var mulig å få til. Mye billige billetter å finne tak i nå!

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?