Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 657 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| stumpeguri | 2011-09-02 05:59 | |
![]() | Barrymore :-) Kjärlighetsorg er en liten sjelens engel som gråter fordi den ble forlatt. Den sitter ensom på en stein og lengter selskap,hver en natt. Men heldigvis for engelen er skogen full av slike steiner, og smått om senn den löfter blikket og gjennom tårers slör den ser en bror ,en söster ,venn i nöden. Den strekker ut sin englehånd mot liv og latter, forkaster döden. Så springer de to sammen vekk, bärende på samme sekk, mot morgensol som stråler inn til kjärlighetens englesinn.. | |
| barrymore | 2011-09-02 09:10 | |
![]() | Man trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne at kommentaren min var ment som en spøk :)))) Men fint dikt! | |
| Cygnus | 2011-09-02 09:22 | |
![]() | Nei huff, barrymore, det er litt farlig her inne med misforstått spøk og ironi! rart, siden alle er så ordinteresserte (formodentlig!). Men spøken din morsom! | |
| twiver | 2011-09-02 09:42 | |
![]() | Mange måter å tolke ting på. Jeg tolket barrymores kommentar slik : Når man kommer under en annen mann så er man da forelsket igjen, og dermed kommet over den forrige. Og slik er faktisk livet :) Likte kommentaren til barrymore jeg :) | |
| barrymore | 2011-09-02 10:11 | |
![]() | Eg ler høyt her! | |
| oLaLaLaLa | 2011-09-02 11:42 | |
![]() | Go barrymore-go barrymore, synes du representerte et friskt pust og du fikk nok garantert frem et smil hos trådstarter og en del flere. De som ikke så at det var en morsom kommentar for å få frem smilet , ja de kan jo bare sitte der i snerpeheimen sin *lol* | |
| rbm | 2011-09-02 11:57 | |
![]() | Barrymore..Et solid innlegg med HUMOR (..det er skummelt det!! ) Jeg ler så jeg rister!! | |
| therese123 | 2011-09-02 13:18 | |
![]() | Ingen kan vel bli for gammel for kjærlighetssorg :). Man blir ikke for gammel til å føle glede, bli overrasket, føle sinne, føle sorg eller savn og kjærlighetssorg er en følelse som alle andre følelser. | |
| rbm | 2011-09-02 13:24 | |
![]() | Enig therese Da er man DØD !! | |
| bastet | 2011-09-02 14:04 | |
![]() | Ja det er jo litt trist dersom en skal føle at en er for gammel for en følelse som en faktisk har! | |
| ka-ramella - Ikke medlem lenger | 2011-09-02 18:19 | |
![]() | OK, ikke for gammel, da. (I hvert fall ikke død!). Men det er så slitsomt - mangel på nattesøvn, matlyst og konsentrasjon samt rødkantete øyne, tar på. MEN det er betraktelig mindre slitsomt når jeg leser innleggene her!! | |
| Torill | 2011-09-02 19:09 | |
![]() | Hvorfor ikke bare benytte sjansen til å høre vakker og tåredryppende musikk | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-09-02 19:37 | |
![]() | Føler så med deg! Og selv om jeg ikke kjenner deg...sender jeg masse gode tanker, håper virkelig det går bedre med deg etterhvert.....er nok desverre av typen selv som ikke klarer gi slipp på den type sorg....og mulig jeg dyrker den, men det er veldig lett for folk på utsiden og si ditt og datt.....elsker man noen over alt på jord og den personen har dratt...er det ikke lett og se de positive tingene....men mulig det blir lettere etter hvert...og det håper jeg for din del og alle andre som har kjærlighetsorg at det blir....At det er noe man klarer komme seg igjennom. Ordspill kan nok hjelpe litt....og forum her...det hjelper jo og snakke om følelsene man har...trøst, humor, flørting og komplimenter veldig god medisin:)....Gjør jo at man får ett avbrekk..Og noe annet og tenke på... Også plutselig en dag....når man er klar...kan det jo hende eventyret får en nydelig slutt :) Masse lykke til Ka-ramella!:) | |
| Beera | 2011-09-02 20:59 | |
![]() | Jeg skulle gjerne ha hatt kjærlighetssorg......det betyr jo at du har fått noe vedifullt. Hold tak i hva du har fått, ikke hva du har mistet. Og ikke minst, du har oppdaget at du har evnen til å hengi deg til et annet menneske. Det er en vidunderlig kvalitet. Men så innmari vodt det gjør i hjertet når det står på. Nyt et glass vin mens du venter på bedre tider. | |
| margra | 2011-09-02 21:32 | |
![]() | Tenk det, hvor enn fantastisk personen som forlot deg var, neste mann blir bare enda bedre! | |
| kuami | 2011-09-03 00:58 | |
![]() | Han som forlot deg var deg ikke verdig - han skjønte jo ikke hvor dum han var som forlot deg. Selv om du lengter etter ham, så er det flere flere fisk i havet. Lykke til! Og ikke ta den første, den beste. Du er mer verdt enn som så! | |
| Boubou | 2011-09-03 09:07 | |
![]() | klokt sagt Beera :-) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-03 14:09 | |
![]() | "Så liten plats en människa tar på jorden mindre än ett träd i skogen så stort tomrum dom lämnat efter sej en hel värld kan inte fylla de". | |
| ka-ramella - Ikke medlem lenger | 2011-09-03 20:43 | |
![]() | Det er sant. Hvem skev det diktet? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-03 21:11 | |
![]() | Det vet jeg ikke, beklager. Rappa det på facebook for å bruke det i en annen anledning. Men syns det passa på kjærlighetssorg også. | |