Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 657

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
stalekg2011-09-09 23:23
Antall innlegg: 31

Skulle anta at utseende teller max .... før en har åpnet munnen og faktisk pratet sammen :)
Forhåpentligvis får de fleste til en del samspill med og uten tale før de skjønner de ønsker å slite med hverandre i uoverskuelig tid fremover. Uten en vakker personlighet i tillegg til utseende blir det neppe partnerskap.
Hva er da viktigst? Det blir som å spørre om hjul eller motor er viktigst på en bil ...

Boubou2011-09-10 17:37
Antall innlegg: 1210

Du er ikke så dum du stalekg. Men, på den andre siden så ER det endel (særlig menn?) som er veldig hekta på utseendet til ... biler også. Jeg tror det betyr endel. Slett ikke alt. Jeg er så snobbete at jeg sansynligvis aldri hadde lagt erke til en som jobbet på REMA i det hele tatt. Så er det sagt. Men det funket for deg Angelbaby ( og du må være a) usedvanlig fotogen eller b) holde deg EKSTREMT bra til å ha vært gift i 12 år og ha tre barn!!!

Angelbaby - Ikke medlem lenger2011-09-10 19:10
Antall innlegg: 100

Takk Boubou....har nok aldri vært særlig fotogen...men vi holder oss vel godt i slekta mi tror jeg;) kun tre år siden vi giftet oss da, men vært sammen i tolv;) og tre unger i alderen to, fire og seks år, men nok om det...har nok alltid sett etter hvordan gutta har sett ut, men har ikke personligheten vært noe har det ikke vært vanskelig og kutte de ut....Jeg mener nok til syvende og sist at den teller mest da...også synes jeg ofte mennesker blir utrolig vakre om de har en flott personlioghet:)... Når det gjelder bil da...bare for og nevne det også...så lurer jeg på om det samme gjelder der....Liker lyden jeg....av motoren...jo mer "brumming" jo mer liker jeg de ;) Særlig amrikanske biler da...kan man si lyden av motoren er bilens personlighet da kanskje ;)

ave - Administrator2011-09-10 21:56
Antall innlegg: 4987

Som jeg lovte så sletter jeg innlegg som ikke følger temaet i tråden. Jeg HENSTILLER til aktuelle bidragsytere å skjerpe seg.

utlending2011-09-10 22:24
Antall innlegg: 327

jeg hadde en gang en kjaereste med en SVAER en - og her snakker jeg om hans bil.

Torill2011-09-10 22:25
Antall innlegg: 3668

Utseendet har vel betydning - men heldigvis har ikke alle samme smak.

utlending2011-09-10 22:32
Antall innlegg: 327

hans bil var lang og roed

men jeg klagde ikke

wstine - Ikke medlem lenger2011-09-10 22:34
Antall innlegg: 2369

Tror ikke at utlending takler at utseende teller. Shine deg opp utlending!

barrymore2011-09-10 22:45
Antall innlegg: 27

Utlending: Har du noe som helst sirkulasjon i øverste etg?

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?