Spillrom
| Sjiraffen | 22 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 22 |
Mobilspill
| Pågående | 8 663 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Zinky | 2011-09-11 23:34 | |
![]() | Hemmelig valg, men det at jeg står på lista for AP kan muligens avsløre litt...:) | |
| Julinissen - Ikke medlem lenger | 2011-09-11 23:42 | |
![]() | Har ikke helt bestemt meg enda. Men Frp blir det garantert ikke. | |
| utlending | 2011-09-12 00:12 | |
![]() | FrP! skal stemme paa Siv | |
| rbm | 2011-09-12 00:31 | |
![]() | Jeg stemmer alltid på hoftepartiet ... | |
| kuami | 2011-09-12 00:33 | |
![]() | Har du stemmerett da, utlending? Håper ikke det.... | |
| piaf | 2011-09-12 00:34 | |
![]() | Jeg sier som Aksel Hennie: I år har man ikke noe valg! | |
| d0ds0t | 2011-09-12 00:38 | |
![]() | FrP | |
| Bhå | 2011-09-12 01:02 | |
![]() | ALLE har et valg. Alle kan velge å stemme Ap, eller de kan ta til vett, åpne øynene og se at røde roser er FULL AV TORNER.... | |
| Boubou | 2011-09-12 08:59 | |
![]() | Piaf... Har Aksel Hennie sagt det? Det var da virkelig usedvanlig dumt sagt? Men enda tristere er det at du gjentar det. Du ville vel ikke, hvis Fremskrittpartiets ungdom (for eksempel) hadde blitt utsatt for et attentat fra et rasende menneske som mente de stod for alt som var ondt og galt og særlig at han ikke hadde lykkes i livet - en arbeidsledig stakkars småkriminell usjarmerende og venneløs annengenerasjons pakistaner, for å fylle opp kvota med fordommer - plutselig bestemt deg for å stemme på STAKKARS FRP! ??? Tull og tøys, kjære. | |
| Torill | 2011-09-12 09:07 | |
![]() | Boubou, har Henie eller Piaf sagt at man slal stemme på et spesifikt parti? Jeg oppfattet at man ikke har noe annet valg enn å bruke stemmeretten. | |
| tombola | 2011-09-12 10:59 | |
![]() | I et land med 4310 kommuner (eller var det 431) burde vi i kommunal sammenheng ha godt kjennskap til personene som stiller til valg. Har vi det? Nja, kanskje ikke, men ialle fall litt mer kunnskap enn til deltakerne i det demokratiske Kirkevalget. Bruker du partilederne som mal for stemmegivningen til kommunevalget? Vel, vel - da er det nok så som så med et ekte nærdemokrati. Men vi kan kumulere og gi stemmer til personer som står på andre lister enn den valgte. Da likner det jo mer på et fornuftig valg. Vi får sikkert flere stemmende denne gangen enn tidligere, og det er vel og bra - dersom man vet hva man stemmer på. "Godt valg" må helst være ønske om et kvalifisert valg og ikke en annen måte å si farvel på. | |
| tante g | 2011-09-12 12:29 | |
![]() | Her på landsbygda har ikke partipolitikk så mye å si ved kommunevalg. Det er hva som befinner seg mellom øra på listetoppene som avgjør hvem som får min stemme. Når det er stortingsvalg blir det en annen sak. | |
| Boubou | 2011-09-12 12:56 | |
![]() | Torill - og Piaf... Kanskje jeg leste ddet helt feil. I så fall - beklager. Men "Ikke noe valg" - betyr i mine øyne "ikke noe valg"... og det er jo det vi har, et valg :-) | |
| velkommen - Ikke medlem lenger | 2011-09-12 13:30 | |
![]() | Uansett hvem parti dere er enig med.BRUK STEMMERETTEN. Hvis dere ikke stemmer har dere INGEN grunn til å klage på noe i deres komune de neste 4 årene. HUSK det er sjelden noen er eninge med alt det partiet dere velger står for. GODT VALG | |
| ave - Administrator | 2011-09-12 14:45 | |
![]() | Ikke noe annet valg enn å bruke stemmeretten; kanskje ;) | |
| piaf | 2011-09-12 15:40 | |
![]() | Boubou: Jeg er faktisk ikke sikker på hva hva Aksel Hennie mente, men synes uansett det var godt sagt. Et ordspill, lissom! Men skulle man stemt på partiet det er mest synd på hele tiden (les: som sutrer mest), hadde man i hvert fall ikke hatt noe valg. | |
| Boubou | 2011-09-12 15:56 | |
![]() | Piaf ;-) enig der. | |
| Fiskemann | 2011-09-12 16:53 | |
![]() | Høyre | |
| Oheidia | 2011-09-12 17:07 | |
![]() | Det ble Ap! Er lei av å ha en kommune med FRP i maktposisjon altfor lenge. Kommunen vår bruker nesten minst penger pr. elev i skolen (vi ligger på 3. siste plass av alle kommuner i Norge) og jeg synes ikke det er greit å spare inn penger ved å ramme barn og ungdom på skolene i kommunen! (og det rammer også lærere og administrasjonen på skolene). Ps, jeg er ikke lærer. | |
| cruella23 | 2011-09-12 17:17 | |
![]() | I min kommune ligger vi også nesten nederst på denne skolelista (og alle andre lister...), men der er det AP/SP/FrP-allianse! Prinsippet i denne alliansen er: vi samarbeider med hvem det skulle være bare vi får beholde makta! Så jeg er enig med tante g: på landsbygda spiller ikke partinavnet så stor rolle. Man må styre unna maktmenneskene og stemme inn fornuftige folk. | |