Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 643 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-04 21:23 | |
![]() | nja...... usa. Hva er poenget med å framstå som en yndig fremtoning? | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-10-04 22:03 | |
![]() | dette begynner å bli interessant :-) wstine: jeg stiller et spm tilbake som et svar på ditt spm. Er det ikke slik at folk mesteparten av tiden vil foretrekke å bli oppfattet som yndig og lettvint fremfor fornærmet og sur ? samtidig kan det jo for mange være sunt å ha noen utblåsninger og være skikkelig sur av og til spesielt dersom man føler seg urettferdig behandla, men et filosofisk spørsmål er: kan man komme til et punkt der man ikke lar seg fornærme og aldri blir sur, jeg tror det er mulig gjennom tenkning og fornuft å komme oppimot og til dette punkt, fordi om man når dit så får man det så bedre med seg selv for da slipper man å påføre seg selv slike vonde ting som fornærmelse og surhet, men om man føler inne i seg en klup ved å stenge surhet eller fornærmelse ute, ja da har man ikke nådd dette punkt og da er det best oftest å utrykke seg slik at man får ut vondskapen inne i seg. dette var bra, skulle nok utdannet meg til psykolog.... | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-10-04 22:04 | |
![]() | skal stå klump, ikke klup | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-04 22:09 | |
![]() | Skulle nok stått noen tegn også. F.eks punktum og stor bokstav og sånn. | |
| Tengil | 2011-10-04 22:35 | |
![]() | Torill, det heter motspilleren, ikke motspillwren | |
| AaseB | 2011-10-04 23:37 | |
![]() | Det går visst nok an å sleppe å bli irritert på andres oppførsel dersom ein stiller veldig høge krav til egen og veldig låge til motspelarar sin, har eg hørt. Altså justere forventningane. Trur det kan vera noko i det, eg.:-) | |
| Torill | 2011-10-04 23:45 | |
![]() | Tengil - jeg er imponert over at jeg i det hele tatt fikk til å skrive et innlegg på mobilen. | |
| BeeJay | 2011-10-05 02:04 | |
![]() | wstine, det er ikke alltid man taper selv om man spiller med noen som har mye høyere rank, og det er heller ikke alltid man vinner om man "forbarmer" seg over noen med mye lavere rank...... | |
| BeeJay | 2011-10-05 02:05 | |
![]() | Men om du ikke ønsker å bli plaget av noen med "sykt lav rank", kan du jo gjøre klart på "navnelinjen" din at du bare spiller med rank 2000+ eller noe, som enkelte gjør. | |
| BeeJay | 2011-10-05 02:06 | |
![]() | AaseB: :) | |
| stumpeguri | 2011-10-05 06:35 | |
![]() | surpomper:-))) HAHAHAHHA | |
| mymlen | 2011-10-05 07:28 | |
![]() | Ja dette må da være tidenes hakketråd? Men forsåvidt rettferdig da, at ingen får være i fred... | |
| heidihv | 2011-10-05 07:37 | |
![]() | Huff! Det kan godt være at det er meg irenramsy har spilt mot..... Jeg elsker å spille og siden dagene mine krever mange små pauser blir det mange spill. Jeg elsker denne typen konkurranser og legger gjerne to-bokstavs-ord dersom det gir mange poeng, men ofte legger jeg disse når jeg ikke har bokstavene til lengre utlegg. Morsomst er det jo selvsagt å få ut lange ord, gjerne bingoer, men jeg legger heller ut to bokstaver i småord eller tillatte forkortelser enn å trykke pass eller å bytte bokstaver. Bytting gir der og da null poeng og det vil jeg helst unngå :) For meg kan folk spille akkurat som de vil, bare de vil spille mot meg :) Så derfor; takk alle motspillere for mange trivelige spillerunder! :) | |
| DollyD | 2011-10-05 09:58 | |
![]() | jeg har ganske lav ranking, men jeg har da i blant hatt flax,p og vunnet mot høyere rankede spillere. | |
| Valpen | 2011-10-05 12:05 | |
![]() | Hva hadde livet vært uten FLAX Jeg spiller FLAX hver tirsdag | |
| andermg - Ikke medlem lenger | 2011-10-05 12:19 | |
![]() | til trådstarter: Det er vel ikke noe umoralsk ved å forsøke å gjøre det vanskelig for sin motspiller? Oftest vil en sånn taktikk som du beskriver uansett slå tilbake på begge spillere, ettersom utleggsmulighetene begrenses. Men man kan ikke nekte folk å legge ord som det er vanskelig å bygge videre på. Dette er jo ikke et samarbeidsprosjekt, der man sammen prøver å bygge et fint bilde bestående av utelukkende lange og vakre ord. If you can`t join them - beat them. | |
| leonella | 2011-10-05 13:07 | |
![]() | Det er bare kjedelig med folk som bare sperrer, noen gjør det alltid. Jeg vet om noen som jeg bare ikke gidder å spille med. Spiller ikke ordspill for å få mest mulig poeng men for å ha det gøy ! Passe seg ut av et MB CD spill er ikke det jeg synes er gøy...... | |
| Valpen | 2011-10-05 13:17 | |
![]() | UFF UFF HUFF HUFF | |
| irenramsy | 2011-10-05 14:31 | |
![]() | Helt ok med to bokstavsord, var muligens uflaks for begge, men å legge to ord for så og passe seg ut, er vel litt for åpenbart, litt vel mye overdreven taktikk. Er også helt enig med leonella. | |
| berrum | 2011-10-05 21:45 | |
![]() | Synes jeg kjenner lukten av dårlig taper her. | |