Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 676 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
hegean | 2012-01-17 20:22 | |
![]() | Har blitt beskylt for å jukse 2 ganger på wordfeud, noe som er veldig iriterende. Har aldri jukset. Da blir det ikke noe gøy hvis det er mulig. | |
ave - Administrator | 2012-01-17 23:55 | |
![]() | Registrer dere på wordfeud.aasmul.net/...Us ers.aspx Så kan dere være med på turneringsspill med i hovedsak dedikerte spillere, og knytte kontakt med seriøse wordfeud-spillere. Ny turnering starter førstkommende fredag, så raska på.... | |
tvea | 2012-01-18 06:47 | |
![]() | Jeg foretrekker ORDSPILL fremfor wordfeud---mere oversiktlig fks mht ranking---men det kan det jo bedres på etterhvert----spennende-- -alt er jo litt nytt enda---iallefall for meg-- | |
lakota | 2012-01-18 09:26 | |
![]() | Har to ganger lastet ned wordfeud og slettet spillet fra telefonen etter meget kort tid begge ganger. Blir hengende med folk som spiller tobokstaversord hver annen dag. Vurderer også faren for den totale avhengighet som for stor : ) Nok med å være hektet på ett spill | |
pikachu | 2012-01-18 09:30 | |
![]() | Lakota :spill med spillere fra ordspill ...de legge mer en to bokstaver :) | |
Hortensdame | 2012-01-18 10:39 | |
![]() | Wordfeud tar for lang tid, liker å spille spill som blir avsluttet ganske raskt og det ikke tar flere dager for å få avsluttet..... Har prøvd og har slettet hele greia for det der lå ikke for meg........ | |
pikachu | 2012-01-18 10:47 | |
![]() | Hver sin smak !! | |
aquariussoul | 2012-01-26 13:50 | |
![]() | WF er helt toppen, spiller det hver dag!!! Ordspill er nok bedre, men WF er med meg hele tiden, anbefales :))) | |
Marie89 | 2012-01-31 19:38 | |
![]() | Mitt problem med WF er alle de håpløse ordene som blir godkjent. Den som vinner er den som kan flest forkortelser, utrolig rar ordbok de bruker... | |
Hortensdame | 2012-01-31 19:43 | |
![]() | Vel, så måtte jeg bite i det sure eplet og nå spiller jeg Wordfeud enda jeg mener det går altfor tregt......... Men ejg trenger flere å spille mot, hortenberta er mitt nick der, hortensdame var visstnok i bruk.......... | |
gompedyret | 2012-01-31 20:02 | |
![]() | Marie89: Wordfeud godkjenner adskillig færre forkortelser enn det Ordspill.no gjør. Det er ikke noe problem å lære seg samtlige om du bare leser over dem et par ganger og bruker dem litt. Når det gjelder håpløse ord som blir godkjent, så kan det rett og slett være at siden fw har uendelig med forsøk er det lettere å prøve ut mer aparte ordvarienter der, mens de tre forsøkene man har på ordspill.no gjør at man spiller mer "trygt". Men når det er sagt, ordlisten skal være bortimot identisk. | |
FKH | 2012-02-02 09:07 | |
![]() | Wordfeud er under utprøving og så langt er eg negativt innstilt, særleg om eg skal samanlikna med Ordspill. Stikkordsmessig nemner eg: Ingen "open" invitasjon til spel; anten må du spela med ein ven eller ein heilt tilfeldig framand. Manglar rankingsystem. Manglar tidsavgrensingsmoglegheit er. Spelhistorikk viser ikkje. Viser ikkje kor mange brikker motspelaren har igjen. Uavgrensa forsøk på å legga ord. Lågt nivå hos tilfeldige spelarar. Eg har 1200 i ranking i ordspill, og reknar meg som nybegynnar. Likevel har eg tapt berre ein av femti kampar i Wordfeud. Vanlegvis vinn eg med 100-300 poeng. Dei siste 10 kampane har 6 av motspelarane trekt seg etter mitt første legg. Konklusjon: Wf er neppe noko eg kjem til å få like mykje glede av som ordspill. | |
Ettigrib | 2012-02-02 09:54 | |
![]() | Jeg vil spille Wordfeud. Må jo være det perfekte tidsfordriv i kjedelige forelesninger. Noen som vil spandere en ny mobil på meg så jeg også kan få være med på morroa? | |
sommerfugl | 2012-02-03 02:55 | |
![]() | FKH: Det kjæm! www.nrk.no/kultur-og.../1 .7977963 | |
annhetty | 2012-02-03 07:33 | |
![]() | Ja du kan laste ned dette spillet på android. Jeg synes det er gøy å spille, men det burde vært en ranking for å gjøre det mer interessant. Og tiden for å avslutte bør bære 24 timer synes jeg. | |
Torill | 2012-02-03 09:07 | |
![]() | wordfeud.aasmul.net/...Ab out.aspx Turneringer og ranking på Wordfeud? Velkommen etter, Bertheussen | |
tobbi | 2012-02-03 10:33 | |
![]() | Jeg har vanligvis 25 spill gående, problemet er at mange på Wordfeud er ganske ferske så jeg blir stadig beskyldt for å fuske. Det er heller ikke så artig å spille når man leder med et par hundre poeng. Fordelen er at man kan gå til og fra siden spillene varer så lenge. | |
Monnor | 2012-02-03 12:40 | |
![]() | Jeg blir også beskyldt for å fuske på WF. Det er også mange som ikke gidder å spille ferdig når de ser at de taper. | |
piaf | 2012-02-03 15:06 | |
![]() | "Norges beste wordfeuder" på Her og Nå (NRK P1) om noen minutter! | |
fiafresia | 2012-02-03 16:26 | |
![]() | Spiller wordfeud nesten dag og natt - liker det veldig godt. Nettopp det at du kan spille når du har tid/anledning - og ha mange spill samtidig, gjør at det er veriert og morsomt. Merker at jeg ikke lenger er så ofte her på Ordspill lenger fordi det er morommere med WF. De som spiller der er også hyggeligere jevnt over - og en finner lett medspillere på passelig nivå. | |