Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 643 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-10-10 13:03 | |
![]() | wstine jeg har aldri følt at en ond ånd har hatt noe med meg å gjøre. ang . det med selvoppnevnt ekspert så var det humoristisk ment, på den annen side har jeg alltid følt at jeg liksom bare vet en del om slike paranormale ting | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-10 19:06 | |
![]() | Kan det tenkes at når de onde åndene er blitt jaget ut av et hjem og er på leit etter ny bopel, tar turen innom noen fotballsupportere og infiltrerer miljøet der? Hver søndag i fotballsesongen liksom. Herjer og bråker. Synger sanger med gripende banale tekster. Leker bajas og får ut aggresjonen og vel så det? Kan det tenkes? | |
| miamaria | 2011-10-10 20:17 | |
![]() | foresvever meg at du er skummelt klarsynt, westine :) i den tidligere, opprinnelige, gammeldagse betydningen av ordet... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-10 20:29 | |
![]() | hehehehe...... synd vi ikke får lagt til lyd her nå, så kunne du hørt den skumle hehehehe...kse-latteren :-) du er ikke så dum du miamaria | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-10 20:39 | |
![]() | www.tv2.no/nyheter/i...92 131.html De onde åndene tar seg virkelig til rette må jeg si. Ikke en gang NAV-kontor lar de være i fred. Hva vil de der da? | |
| terø | 2011-10-10 20:43 | |
![]() | De onde åndene er kanskje noen langsinte djevler ? | |
| Cygnus | 2011-10-10 20:48 | |
![]() | 'Ikke en gang NAV-kontor', wstine - skulle trodd det var et av de første stedene de onde ånder ville satse på (og dessuten - det er nok flere enn de ansatte som har følt ubehag der!) Det interessante er forklaringen kirken gir - en liten seremoni, men slett ikke åndeutdrivelse - jeg mener, skal en først tro på ånder og guder og sånt bør en vel ikke sky bort fra åndevesener og utdriving! | |
| Cygnus | 2011-10-10 20:51 | |
![]() | Men at en ond ånd skulle hjemsøke mine spill, det er mye merkeligere - får de merkeligste bokstaver, klarer ikke få ut ord, taper non-stop - er ikke dette typisk for onde ånder??? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-10 20:56 | |
![]() | Fatt mot cygnus! Jeg (av alle) er inne i en bingostim. Hjemsøkt av bingomekkeren selv :-) Ang NAV-kontora; trodde nok at åndene helst ville finne bo i litt mer hjemmekoslige omgivelser. Men de ser kanskje verdien i byråkrati og rot og sånn? | |
| Cygnus | 2011-10-10 21:01 | |
![]() | Takk, wstine, jeg skal fatte mot som best jeg kan, men det er tungt - vurderer å ringe en prost, eller kanskje en biskop? (go to the top!) | |
| picassa | 2011-10-10 22:23 | |
![]() | En liten gutt( 6 aar) jeg kjenner,paasto at han stadig hadde besoek av en gutt paa rommet sitt og som laante lekene hans. jaja,tenkte foreldrene,det er jo vanlig aa ha en fantasivenn. han ga seg ikke med aa snakke om denne gutten som kom,noen ganger paa kvelden og natta ogsaa. En kveld de satt alle sammen aa paa kjoekkenet aa spiste kveldsmat,hoerte de braak fra soveromsdelen i huset.det var helt tydelig noen som slo paa trommesettet til gutten. Foreldrene ble forundret,men gutten var like rolig. Det er bare han gutten jeg har fortalt om som laaner lekene mine. Forklar det den som kan. | |
| miamaria | 2011-10-10 22:33 | |
![]() | har en parallell, picassa: en morgen fortalte yngstegutten at om natten, da han våknet, satt det en liten gutt i hvite klær ved siden av sengen hans og sov. han demonstrerte for meg hvordan gutten satt med armene og hodet på knærne. -HVEM VAR DET? spurte tre-fireåringen. må tilstå at jeg fikk ståpels over hele meg akkurat da, men jeg klarte å svare helt rolig at det, det er han som passer på deg mens du sover det. | |
| picassa | 2011-10-10 22:52 | |
![]() | Jeg synes det er spennende | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-10 22:54 | |
![]() | Mer mellom himmel og jord, ingen tvil om det. Men de onde glimrer med sitt fravær..! | |
| miamaria | 2011-10-11 09:01 | |
![]() | westine: livets brennmaneter, de oppsøker ingen. | |
| miamaria | 2011-10-11 09:01 | |
![]() | *wstine.. | |
| Emmas | 2011-10-11 11:17 | |
![]() | Jeg har bodd ganske mange steder. Noen ganger i egen bolig/leilighet, andre ganger i jobb-bolig. De gangene jeg selv har kunnet velge, har jeg kjent etter om det er en " god ånd" der. Har aldri kjøpt uten at jeg har fått den gode følelsen som sier meg at her kan jeg bo. Det har alltid stemt, det har vært godt å bo. Kun en gang har jeg bodd i et hus uten denne gode ånd. Der trivdes jeg ikke et sekund! Men ånder...? Har i så fall bare møtt de gode, jeg da! | |
| gompedyret | 2011-10-11 13:00 | |
![]() | Ære være de som er sensitive nok til å kunne fange opp alle disse tingene som vi andre ikke ser! www.youtube.com/watc...E4 -YOx0M#! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-11 13:16 | |
![]() | Da skjønner jeg ingenting miamaria. Både åndeutdrivere og prester driver ut onde ånder, disse brennmanetene, og så har de ikke gjort noe galt? Ikke oppsøkt noen? | |
| miamaria | 2011-10-14 10:39 | |
![]() | snu tankene litt, wstine. "det er ingen som oppsøker livets brennmaneter" | |