Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 592 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Porthos | 2011-11-05 18:14 | |
![]() | Kong Curling var super, at hovedpersonen spiller scrabble var jo solid pluss òg. Rollebytte(eller trading places),gammel komedie med Eddie Murphy og Hotell i særklasse med John Cleese og verdens morsomste spanjol, selv om det er en serie. | |
| Plindus - Ikke medlem lenger | 2011-11-05 19:08 | |
![]() | office space | |
| Happy4You | 2011-11-06 00:59 | |
![]() | anbefaler Kong Curling og Nytt på Nytt :)! det er vel egentlig ikke noe komedie men er morsomt forde... og så linn skåber i maridalsspelet :P | |
| Exit - Ikke medlem lenger | 2011-11-06 02:49 | |
![]() | Adams epler, kunsten å tenke negativt, Ace Ventura, Duche the giggalo, | |
| nutitta | 2011-11-06 19:11 | |
![]() | Jeg har også Kopps øverst på lista. Men om man liker den slags form for humor, så synes jeg Borat er en utrolig morsom film. En engelsk serie som er morsom er Only fools and horses. | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-11-06 21:02 | |
![]() | Digger begge Hangover filmene og anbefaler de.....Skikkelig latter filmer....sånn at du sitter og ler lenge etter div scener er ferdige...og magemusklene til og med kan verke i noen dager ;) Due date er også morsom og anbefales ;) | |
| izp | 2011-11-08 17:24 | |
![]() | Gode gamle klassikere; Operasjon Løvsprett og Fjols til fjells er to av mine favoritter. Kalde romper (Cool runnings) er også en morsom -og fin :) | |