Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 406

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
potet2011-11-09 13:36
Antall innlegg: 131

Er enig i at alle ikke kan tas over samme kam, men jammen er det mye som kommer fra FRP som kunne vært usagt. Men folkens, husk på at det er denne linjen FRP har sanket stemmer på i alle år.

JamesO - Ikke medlem lenger2011-11-09 13:46
Antall innlegg: 2649

Kanskje Beston var full når han skrev dette, kanskje han bare overdrev sine egne meninger og prøvde å være morsom slik mange er på FB.

giggsy2011-11-09 13:46
Antall innlegg: 139

skremmende nok så har du rett potet..

subozone - Ikke medlem lenger2011-11-09 13:56
Antall innlegg: 15

Komisk at Birkedals fanesak i justiskomiteen var kastrering av seksualforbrytere. Btw; Once you go black, youll never go back.

snakes2011-11-09 13:57
Antall innlegg: 2

majoriteten i frp er idioter faktisk?

det jeg trur skyldes at det er flest frp'ere som kommer i media er 2 ting.

1 har dere hørt før. at frp er mer etter frp enn arbeiderpartiet. ja no kommer folk til og sei at dette er bare patetisk av meg og sei. men det gir jeg en god F i.

det 2 er at frp'ere flest TØR og sei meiningen sin i motsetning til folk i eksempel SV. det har jo også komt en del ting fra sv'ere og ap'ere og andre partier JA, MEN frp'ere bruker sin ytringsfrihet til og sei det dei mener, grunn til at slagordet er noe sant som "sier der andre tier".

men er enig i at en god del av det dei sier er litt kontroversielt.

snubi2011-11-09 14:04
Antall innlegg: 500

Ehhh....kan noen oversette innlegget fra snakes for meg?

bearo2011-11-09 14:22
Antall innlegg: 888

Terje Søviknes er aldri dømt for noko som helst.

Bård Hoksrud fulgte lovane i landet han opphold seg i, og er dømt for ein mindre overtredelse av den tydeligvis Latviagjeldande norske loven.

Då står vi fra åpningsinnlegget igjen med Trond Birkedal og eit sleivspark fra ein vararepresentant i lokalpolitikken i Hurum, Hurkvar?

At dette skal vere særlig skandaløst seier vel heller ein del om kor ufattelig lite skandalebefengte norske politikarar, inkludert FrP-politikarar er.

Det er fleire tullingar i denne tråden aleine enn blant sentrale FrP-politikarar.

bris12011-11-09 15:05
Antall innlegg: 2601

Innlegget til snakes er ikke vanskelig å forstå dersom man setter inn følgende ord i punkt 1: ...at PRESSEN er mer etter frp..... Var det det du mente, snakes?

wstine - Ikke medlem lenger2011-11-09 15:17
Antall innlegg: 2369

Ja, hva er det med det norske folk egentlig som trykker FRP til sitt bryst..?

- snakker rett fra levra, øhhh - eneste partiet som tør det!
- rasisme innen frp? Nei nei nei nei nei. Overhodet ikke. Så langt i fra.
og blablalbbla

Jeg spør igjen, hvordan definerer FRP rasisme, egentlig?

Men en ting skal FRP ha; de er en fargerik gjeng. "Ja til et fargerikt fellesskap" - får en ny dimensjon, liksom.

Skal vi tippe at det dukker opp nok en FRP-er med "litt uheldige" utsagn i nær, nær framtid?

Cygnus2011-11-09 15:33
Antall innlegg: 44845

Vel, farverik og farverik, fru Jensen - jeg vet ikke om jeg ville kalt det farverikt, skjønt det var jo et vittig forslag, wstine!

wstine - Ikke medlem lenger2011-11-09 16:05

og plutselig leste jeg bearos innlegg:

I all verden: dømt? Søviknes, Hoksrud... Hvem sier at de er dømt?

giggsy2011-11-09 16:36
Antall innlegg: 139

slutt å døm begynn å drøm stem FRP

harry2011-11-09 17:06
Antall innlegg: 126

Vi har vel strengt tatt akkurat like lite bruk for dem alle: Enten de er hvite seksualforbrytere som stemmer Frp, eller de er mørkhudede seksualforbrytere som ikke har stemmerett her ennå. Fæle greier at pressen er så ute etter seksualforbrytere hele tiden, altså. De hadde jo hatt det mye bedre hvis ingen satte fokus på det de driver med som ødelegger livet for andre mennesker.

terø2011-11-09 17:10
Antall innlegg: 1916

Carl I. Hagen har luka ut mange raringer fra FRP opp gjennom åra,
men jammen er det mange igjen.
Det er enkelt å ha meninger i opposisjon når en ikke trenger
å gjennomføre det. Siv Jensen har vært en svak leder i FRP
og nå ser vi resultatet(og Carl I. er blitt for gammel).

snakes2011-11-09 20:54

BRIS 1. hehe, ja var nok PRESSEN jeg mente. var en glipp det.

tedrO2011-11-09 21:22
Antall innlegg: 7

Det sies at man ikke skal diskutere politikk og religion i godt selskap,
og det bør kanskje gjelde nettopp her, selv om tonen vakler mellom alvor
og ironi? Likevel kan jeg selvfølgelig ikke dy meg for kommentere FrP-hetsen.

Typisk lavmål å stigmatisere et parti som vi sårt trenger for å balansere den rød-grønne naiviteten som, etter min mening, ingen ende tar. Synes det er blitt et samfunnsproblem at mange, uten skjellig grunn, tror de kan løfte seg selv seg opp i den intellektuelle sfære ved å overgå fornuften og hverandre ved å selge inn sine tanker om grenseløs og naiv godhet uten evne til å stille krav.

Den såkalte FrP-koden som AP prøvde å knekke, kan vel ganske enkelt dekodes til sunn fornuft eller folks alminnelige oppfatning av rett og galt. Dessuten er vel en stigmatisering av et hvert parti, ikke veien å gå for mer demokrati?

En kan vel vel ikke være så naiv og tro at det er så kjemisk stuerent i alle andre partier heller når det gjelder ulike overtramp, men deler av pressen synes å være mest opptatt av å avsløre FrP-politikeres adferd, fremfor å stille kritiske spørsmål til hvordan de rød-grønne forvalter landet vårt og våre felles midler?

PS. Stemmer FrP hver gang den rød-grønne pendelen har tatt 360-gradern’. Dette går i ca. 3/4-takt i favør Frp vs. AP.

bonoloy2011-11-09 21:56

Tilfeldig av x-freppere har gått over til å bli medlemer av det rasistiske partiet Demokratene?

bonoloy2011-11-09 21:58

Og det er ikke no hjelp å komme med : Ja, tilfeldig, men frp klarte å luke de vekk.

Frp ønsker innvandrerstopp. Ikke fordi vi er overbefolket her, men fordi de ikke liker mennesker med annen hudfarge. Stop denying the facts.

wstine - Ikke medlem lenger2011-11-09 23:23

og hva syns tedrO om Bestons facebook-utsagn? Ikke særlig rasistisk? Ikke det spor?
Hva med Tybring-Gjedde?

Å jo, det ulmer godt med brunt grums i FRPleiren. Ingen tvil om det.

Seier - Ikke medlem lenger2011-11-10 00:10
Antall innlegg: 86

terdO: Hva med å droppe den der "sunn fornuft" og "folks alminnelige oppfatning"? Snakk for dere selv. Vi er veldig mange i dette landet som forbinder Frp med alt annet enn sunn fornuft. Dere er en marginal gruppe, og representerer på ingen måte "det alle mener".

Viser siden: 1 2 3 4 5 6
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?