Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 592

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ziosh2011-11-14 13:15
Antall innlegg: 18

Så mange festlige ønsker, er selv veldig opptatt av bøker og rødvin :) I år ønsker jeg meg også Scrabble, så vi får se hva nissen bringer.

piaf2011-11-14 13:23
Antall innlegg: 995

Jeg ønsker meg alltid teaterbilletter, men får det aldri. Så i år har jeg kjøpt billetter til "Rockeulven" på Nationalteatret til hele slekta (inkludert meg selv). To fluer i én smekk: 1) jeg kommer meg på teater og 2) jeg er ferdig med julegavene for i år.

ajnor2011-11-14 15:31
Antall innlegg: 958

Øverst på lista: Snille barn!
Videre: Bøker, vin, sjokolade og det som måtte være av sånne gode og "ufornuftige" ting. ;-)

snuppilura2011-11-14 15:50
Antall innlegg: 153

De siste 12 årene har jeg ønsket meg snille barn, hvilket barna mine selvsagt syns er helt tåpelig. Ellers en stavmikser en gjenganger. Det får jeg heller aldri...

Min søster ønsket seg sokker til jul og bursdag i en årevis. En jul gikk jeg lei, kjøpte inn ca 60 par med sokker som jeg pakket inn parvis og så dekorerte jeg juletreet med pakkene. Hun har aldri ønsket seg sokker igjen merkelig nok:))

kuami2011-11-14 16:16
Antall innlegg: 586

Teaterbilletter o.l. er toppers. Ønsker meg ofte gavekort til Operaen osv. Bøker får man aldri nok av. "Snille barn" er som regel utsolgt. Og de gavekortene jeg har fått fra de håpefulle med x antall gode gjerninger, får jeg liksom aldri respons på.

Lille-fix2011-11-14 18:08
Antall innlegg: 264

Bhå - jeg håper virkelig du får oppfylt ønsket ditt.. prøv å ta kontakt med henne, da vel! Hun er 14 år og skal jo ha et ord med i laget, synes jeg. Kanskje hun lurer på hvorfor du ikke tar kontakt. Lykke til!

Lille-fix2011-11-14 18:10
Antall innlegg: 264

14 + 5 = 19. da er hun jo voksen. ingen andre kan legge seg oppi det da, om du ønsker kontakt. da er det opp til deg og henne. det verste som kan skje er at hun ikke vil/tør... men da har du prøvd og signalisert overfor henne at du ønsker kontakt. kanskje trenger hun litt tid til å la tanken modnes

Hortensdame2011-11-14 20:30
Antall innlegg: 119

Ny PC!!!

miamaria2011-11-14 22:45
Antall innlegg: 1002

jeg ønsker meg alltid det samme.
og får aldri noe av det.
-her i bushen er det slett ikke alltid lett å få tak i bestemte varer hele tiden. er det utsolgt, så kan det ta sin tid før det dukker opp igjen.
jeg er avhengig av uparfymerte produkter til hverdag og fest, så en ESKE med ditt eller datt uti såpe-sjangeren hadde virkelig vært en fulltreffer! men det får jeg aldri. hvorfor? - jo, "det er så kjedelig å gi bort"...

abelon - Ikke medlem lenger2011-11-15 00:24
Antall innlegg: 1807

Jeg ønsker meg en ikkematerialistisk jul.
Gi til noen som virkelig trenger det.
Frelsesarmeen for eksempel.

utlending2011-11-15 01:09
Antall innlegg: 327

jeg oensker meg mer penger

og mer sex

Bhå2011-11-15 01:15
Antall innlegg: 232

Takk for gode ønsker for min del.... En dag, kanskje ;-)
abelon, jeg støtter den der. Tenk om vi kunne gitt hverandre ære i stedet for å "ære" kredittkortene så de nesten tar fyr av overoppheting ;-)
Håper virkelig at Frelsesarmeens julegryter blir velfylte i år.... Det er dessverre flere og flere som virkelig har behov for å få den eller de posene med mat når jula står for døra. Men mat koster, selv om det er Frelsesarmeen som deler den ut, gratis.
Mitt juleønske for DERE medspillere i år er: SMIL til de som står ved julegryta til Frelsesarmeen og så gir du en "stille" kollekt (les: sedler i stedet for mynt). På den måten er DU med på å velsigne noen som virkelig trenger det sårt! :-)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?