Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 599

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Lille-fix2011-11-28 21:07
Antall innlegg: 264

flere av innleggene i denne tråden er direkte diskriminerende mot overvektige. Hvem skal vi gå løs på neste gang?

Gizma - Ikke medlem lenger2011-11-28 21:14
Antall innlegg: 22

Det er lenge siden jeg har sett så åpenlys mobbing i offentlig rom. Skjemmes!!!!

wstine - Ikke medlem lenger2011-11-28 21:15
Antall innlegg: 2369

Tenker at hanneil vil stå heroisk i åtte timer.... skrev jeg, ikke at du hadde skrevet det. En viss forskjell, ikke sant?

ingen mobbing i min klasse.... hvor har du det fra? ;-)

Fedmeproblematikk er i sannhet et minebelagt område. Å stakkarsliggjøre overvektige, forklare i hjel - i form av ensidig fokus på medikamentbruk/helseprobl emer er ingridienser som går igjen.
Ansvar for egen situasjon derimot er bortimot fraværende. Jmf tidligere tråd om Kari Jaquessons uttalelser......

Vel, jeg mener stadig vekk at det er den overvektige som har ansvaret med å bestille to seter som i denne episoden.
Kraftig overvekt er et tiltakende samfunnsproblem. Ubehagelig, men sant....!

Lille-fix2011-11-28 21:24
Antall innlegg: 264

Diskriminerende holdninger til medmennesker er også et samfunnsproblem, wstine

wstine - Ikke medlem lenger2011-11-28 21:35
Antall innlegg: 2369

å ja, lille-fix.

men snakk om diskriminering: hvem ble diskriminert og urettferdig behandlet i denne episoden? og hvem fikk fly avgårde med fordelene?

HanneIL2011-11-28 21:38
Antall innlegg: 201

Enig med Lille-fix og Gizma.

Wstine: en viss forskjell, men ikke en betydelig en. det er bra å ta tak i problemer, men det er også en forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hodet.

mener du at du er en mobber? hvis ikke, så tror jeg ikke du er kvalifisert til å avgjøre om det er mobbing i klassen din.

Alfa932011-11-29 00:28
Antall innlegg: 7771

Enkelte av kommentarene i denne tråden kan virke støtende, og flere har reagert på temaet og kommentarene.
Den stenges nå på grunn av utviklingen den har tatt.

Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?