Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 610 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Fiskemann | 2011-12-03 12:12 | |
![]() | Kan da noen fortelle hva en skulkekalender er? stumpeguri: er du kjendis? | |
| stumpeguri | 2011-12-03 12:17 | |
![]() | En skulkekalender er en skulkekalender:-)) neeei...kjendis og kjendis fru blom..d var nu og ta hardt i. æ driver med musikk og teater og tegning og skriving.:-) det er mitt liv som kunstner.:-))ha en fin dag da fiskemannen!! | |
| Fiskemann | 2011-12-03 12:22 | |
![]() | Akkurat.... Da bytter jeg ut "Nissene over skog og hei" med "Skulkekalender" g-dyr: Takk for tilbakemelding! | |
| gompedyret | 2011-12-03 14:49 | |
![]() | F-mann: Ingen årsak! | |
| Aura1 - Ikke medlem lenger | 2011-12-03 18:37 | |
![]() | Hallo stumpeguri: Er det sånn her at hvis en stiller spørsmål om hva f.eks en skulkekalender er så er man uten humor? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-12-03 18:47 | |
![]() | Stumpeguri: Keep up the good work! Ser fram til flere luker i skulkekalenderen :-) | |
| Aura1 - Ikke medlem lenger | 2011-12-03 18:50 | |
![]() | Fint at dere koser dere med humoren. | |
| stumpeguri | 2011-12-04 04:17 | |
![]() | 4.DESEMBER GAMLEFAR HOSTET OG HARKET I KROKEN. HAN TENKTE PÅ DØDEN- "ÅÅ GAMLEMOR HJELP MÆ,Æ UTÅNDER SNART!!" DET HØRTES ET FNYS! HAN SKIMTET HO MOR I EN MELSKY DER FREMME MEDLIDENHET I DESEMBER KAN MAN BARE GLEMME. OG HO SA; "DU ANGSGAR JOHAN,MIN HALVDØDE MANN. DU FÅR PINADE VENTE TIL SYLTA ER KOKT SÅ SKAL Æ GI DÆ DITT SISTE VASKEVANN!!" | |
| habibi - Ikke medlem lenger | 2011-12-04 04:29 | |
![]() | Pinlig ... | |
| habibi - Ikke medlem lenger | 2011-12-04 04:33 | |
![]() | Au. Det skulle man vel ikke si. Beklager. HURRA for det personlige initiativ!!! | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-12-04 10:42 | |
![]() | Hurra for personlig initiativ,men ellers satte du ord på det ,Habibi..... | |
| stumpeguri | 2011-12-04 12:04 | |
![]() | vet dokker ka? først tenkte æ...ka i all verden er det for slags negative kommentarer som blir skrevet her..hvis det æ skriver irriterer dokker så mye ..koffør går dokker inn og leser her da?dette er en tråd som Æ har starta...og æ tar det dokker driver med her nu som rett og slett en personlig fornærmelse..det dokker driver med her kalles MOBBING...... på den andre siden...så tenker æ at dem som liker det æ skriver er i mye større antall enn dokker som ikke liker det... denn tråden skulle være positiv...dette er noe æ gjør for og glede andre. og det er høyst frivillig og gå inn og lese ka æ skriver.. ha en fin dag alle mine venner her:-)) | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-12-04 12:16 | |
![]() | Nei, Stumpeguri,dette er ikke mobbing. Det er uttrykk for en personlig oppfatning, av smak og behag når det gjelder humor. Dette er ikke min type humor. Jeg leser det meste av det som skrives i forum,for dette er også mitt spillemiljø...likesom det er ditt og andres. Alle har lov til å si sin mening, og dersom du ikke tåler å høre den,er det ditt problem. | |
| stumpeguri | 2011-12-04 13:08 | |
![]() | Javel Red da burde du også kanskje tåle min mening da... | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-12-04 13:11 | |
![]() | Ja,men det gjør jeg jo...mener jeg gir klart uttrykk for at vi er enige om å være uenige :) | |
| Fiskemann | 2011-12-04 13:28 | |
![]() | For min del er mine innlegg i denne tråden basert på at jeg aldri tidligere har hørt om noe som heter "skulkekalender" og selvsagt heller ikke finner denne "kalenderen" hverken morsom eller interessant. Når det er sagt er jeg av den oppfatning av at "forfatteren" for min del gjerne må legge ut "skulkekalendere" hele året. | |
| Mizzymizz | 2011-12-04 13:54 | |
![]() | Synes diktene dine er morsomme... Du kunne godt gjort dem litt mer barnevennlige og f.eks. gitt ut en bok "24 morsomme adventsdikt for barn" Så bra som du skriver hadde jeg garantert kjøpt!!! Hadde vært et fint alternativ til teite sjokoladekalendere!! :) | |
| bris1 | 2011-12-04 13:58 | |
![]() | Litt sånn "på kanten nord-norsk" humor? Hmmm.... Men - du gjør nok mange glade, stumpeguri. Lykke til i fortsettelsen. | |
| stumpeguri | 2011-12-04 14:11 | |
![]() | Tuusen takk Mizzymizz:-))god ide!!!:-))ja hadde æ hatt en forlagskontakt så hadde æ hatt mye rart æ kunne gitt ut..æ håper på det en dag:-))og takk bris1..jaa d er nordnorsk humor kansje men æ har også noen sørlandinga som les den...heheheh:-) | |
| linglingen | 2011-12-04 14:15 | |
![]() | Synes stumpeguri har morsomme dikt! De som ikke liker den type humor, eller som synes det er "pinlig", kan vel enkelt og greit bare la være å lese. Deres "mening" er vel heller ikke viktig, for dette er ikke akkurat en politisk debatt. Om man ikke liker musikken til Kaizers, så drar man ikke på konsert med dem heller, akkurat som at man ikke trenger komme med sure innspill på en tråd som skal være til glede for de som setter pris på stumpeguris utradisjonelle skulkekalender!! Anbefaler alle surnisser til å se "Et juleeventyr" på teateret, kanskje dere lærer en ting eller to;) god jul! | |