Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 648 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| frkG | 2012-01-13 00:16 | |
![]() | Har ikke detti ut til nå, men med fibernett burde jeg holde meg på! Bank i bordet! ;) | |
| tvea | 2012-01-13 03:14 | |
![]() | Det er irriterende uansett grunn----men slik er livet --det går ikke på skinner------ | |
| mymlen | 2012-01-13 06:19 | |
![]() | Ranken bølger att og fram hele tida. Noen ganger taper man stort i rank fordi brikkemajoren er utrolig "urettferdig" også, så de bølgene må man bare ta, tenker jeg. Ordspill (og livet, forsåvidt) er både uforutsigbart og urettferdig... Men, til forsvar for dem som bare spiller videre - jeg får sjelden beskjed om at noen har falt ut - bare at tiden har gått ut. Og da spiller man selvsagt videre! Så før sånt stemples som unfair play, så ta det med i betraktningen. (og så må ingen tro at jeg tar det med et smil når jeg blir frakoblet altså - der og da blir jeg kjempeirritert) | |
| CleverDuck | 2012-01-13 13:08 | |
![]() | Jeg robba nettopp lefdal for 130 poeng, og skjemmes ikke overhodet. Falt selv ut omlag 40 ganger under mitt kundeforhold med chess, og følte da ingen kjærlighet fra mine motspillere Kjør på! Det er et spill for pokker, ikke noe barnehage der det må sys puter under armene på de svakeste.. Og ja, du som er klar over at du har ustabilt nett og fremdeles velger å gå inn i spill, er den svakeste. Du kan ikke regne med sympati fra den andre Slutt å grin om slikt | |
| terø | 2012-01-13 14:09 | |
![]() | Dårlig nettverk er herverk! | |
| Valpen | 2012-01-13 17:43 | |
![]() | jeheid - jeg spiller gjerne mot deg for jeg spiller alltid videre og gjør ikke som noen oppfordrer til nemlig å pisse ut. Er jo ikke idiot Jeg likte Cever Duck`salve | |
| Siljulius | 2012-01-13 18:06 | |
![]() | Jeg er halvveis enig i "abruddsforsikring".. hvis det er Ordspill sin skyld at man detter ut (som for ett par dager siden da omtrent alle datt ut), så burde det fantes en reserveløsning.. men når det er nettet hjemme skyldes det på en måte seg selv.. det blir som andre sier her, da kan man bare stikke når det går nedover i spillet - så taper man ingenting.. | |